Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej do gruntów Kuźnica – Dalachów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A
1.5.2.) Miejscowość: Rudniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072
1.5.8.) Numer faksu: 34 3595013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/rudniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi dojazdowej do gruntów Kuźnica – Dalachów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e3e75f-aa7a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329233/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi dojazdowej Kuźnica - Dalachów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095350/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1633010,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowie drogi dojazdowej do gruntów Kuźnica – Dalachów.
Łączna długość budowanej drogi wynosi 1,883km. Szerokość jezdni 4,0m - 5,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm. Szerokość dwustronnych poboczy 0-0,5m z kruszyw niezwiązanych 0-31,5.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:
- roboty pomiarowe związane z wytyczeniem i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- roboty ziemne wraz z wymianą gruntu pod konstrukcję drogi,
- wykonanie warstwy podłoża ulepszonego z mieszanki niezwiązanej gr. 10cm,
- wykonanie warstwy z mieszanki związanej cementem gr. 25cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej AC11S gr. 5cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm,
- wykonanie poboczy z kostki kamiennej 9/11,
- wykonanie zjazdów wraz z przepustami i ściankami oporowymi,
- montaż oznakowania pionowego, wykonanie oznakowania poziomego.
Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego: wapienie, dolomitów, itp.
Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia, został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej/ych wraz załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiar /ów robót ( UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac określają załączone przedmiary. Przedmiary mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla każdej części w oparciu o dokumentację / e projektową i zalecaną wizję w terenie).
W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacji projektowej kwota ulegnie zmniejszeniu.
3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji jakości i rękojmi krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
5. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 99 ust. 4-5 ustawy Pzp należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważny”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy Pzp, ze proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne musza mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
6. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności: układanie podbudowy, układanie nawierzchni z mieszanek mineralnych, walcowanie przez cały okres wykonywania tych czynności.
6.1 W odniesieniu do osób wymienionych pkt 6 SWZ , Zamawiający wymaga udokumentowania przez wykonawcę, najpóźniej w dniu podpisania umowy faktu zatrudniania na podstawie umowy
o pracę, poprzez przedłożenie zamawiającemu:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, lub
d) innych dokumentów
zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
6.2. W przypadku zmiany osób zatrudnionych przez wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 6 SWZ, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych dokumentów,
o których mowa w pkt 6.1 SWZ dotyczących nowego pracownika, w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności, o których mowa w pkt 6 SWZ.
6.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 6 SWZ, w całym okresie obowiązywania umowy. Zamawiający jest w szczególności uprawniony do żądania:
a) aktualnych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 SWZ,
b) wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu,
o którym mowa w pkt 6.1 SWZ.
Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy kosztorysu ofertowego, opracowanego metoda kalkulacji uproszczonej w wersji papierowej i elektronicznej. Wyliczone w tych kosztorysach ceny poszczególnych elementów, jak również cena całkowita musi być zgodna z cenami przedstawionymi w złożonej ofercie.
Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w dniu podpisania umowy, posiadać umowę ubezpieczenia, ustanawiającą ochronę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia nie może być niższa niż kwota brutto, o której mowa w postanowieniu § 6 ust. 2 umowy, a suma gwarancyjna nie może być niższa niż 100% tej kwoty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1865493,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2839399,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1865493,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751886343
7.3.3) Ulica: ul. Chopina 2
7.3.4) Miejscowość: 42-700 Lubliniec
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OLS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1865493,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.