Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053839/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00062777/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00071871/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00072830/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00148773/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00229277/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147547 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Paliwodziźnie przeznaczonych na Klub Seniora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLUB-DOBRZYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 686 54 00
1.5.8.) Numer faksu: 56 683 52 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@golub-dobrzyn.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Paliwodziźnie przeznaczonych na Klub Seniora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2951b0df-b3c9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004477/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Paliwodziźnie przeznaczonych na Klub Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO WK-P na lata 2014-2020 , Działanie 6.1 ; Poddziałania 6.1.2 , Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, inne placówki wsparcia i opieki nad osobami potrzebując2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053839/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.2710.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406303,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont części pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Paliwodziź-nie przeznaczonych na Klub Seniora
Zamówienie obejmuje:
a) Roboty budowlane w budynku, w tym:
Roboty rozbiórkowe posadzkowe,
Roboty rozbiórkowe murowe,
Odbicie tynków,
Wykonanie nowych podkładów podposadzkowych,
Wykonanie izolacji podposadzkowej,
Wykonanie posadzki cementowej,
Wykonanie posadzek gressowych i z wykładzin obiektowych trudnościeralnych,
Uzupełnienie ścianek murowanych,
Uzupełnienie tynków ściennych,
Przygotowanie powierzchni ścian i stropów do malowania,
Malowanie powierzchni ścian i stropów,
Wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowych,
Wymiana stolarki drzwiowej,
Wykonanie podestu zewnętrznego,
b) Roboty elektryczne w budynku, w tym:
Kucie i zaprawianie bruzd do przewodów wtynkowych,
Układanie przewodów podtynkowych,
Wymiana opraw oświetleniowych.
c) Roboty sanitarne i c.o., w tym:
Wymiana grzejników c.o.,
Wymiana baterii umywalkowych i zmywakowych,
Wymiana misek ustępowych,
Wymiana umywalek,
Wymiana rurociągów wodnych i kanalizacyjnych na stalowe i Pp,
Wymiana zaworów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAT-BUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368618893
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 8A/24
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499753,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.