Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095926/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie strategii wprowadzenia na rynek produktów Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności ( Systemu FALA).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Innobaltica Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220639884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Równa 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@innobaltica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://systemfala.pl/innobaltica/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/innobaltica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Tworzenie nowych rozwiązań komunikacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie strategii wprowadzenia na rynek produktów Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności ( Systemu FALA).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6932b453-aa7c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Źródłem finansowania niniejszego zamówienia są środki UE, pochodzące z instrumentu ELENA w ramach programu Horyzont 2020 (projekt pn.: „BIT SYSTEM for Pomorskie Region”, umowa nr: ELENA-2017-084).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095926/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279274,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie strategii wprowadzenia na rynek produktów Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (Systemu FALA).
2. Realizacja niniejszego zamówienia składa się z następujących części:
1) Analiza i aktualizacja/korekta opisu produktów Systemu FALA na podstawie dokumentów przekazanych przez Zamawiającego (Część A).
2) Opracowanie strategii wdrożenia produktów Systemu FALA na rynek polski, o których mowa w pkt. A. na podstawie wytycznych przekazanych przez Zamawiającego (Część B).
3) Zdefiniowanie propozycji wartości i misji dla nowej marki FALA (Część C).
4) Analiza rynku wraz z identyfikacją i oceną ryzyka (Część D).
5) Analiza konkurencji i pozycji marki FALA względem konkurencji (Część E).
6) Stworzenie strategii komunikacji marki FALA (wraz ze strategią promocji online) na bazie języka korzyści (Część F).
7) Zaprojektowanie komunikacji marki FALA i określenie budżetu na jej realizacje (z uwzględnieniem narzędzi przewidzianych w ramach wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu) (Część G).
8) Całościowe zaprojektowanie materiałów informacyjno-edukacyjnych online i offline wraz z określeniem budżetu na ich realizację (zakres tematyczny, kompozycja graficzna, treść) (Część H)
9) Opracowanie wskaźników pomiaru efektywności wszystkich realizowanych działań zawartych w strategii (Część I).
3. Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji niniejszego zadania:
1) W dniu podpisania umowy - Dokumenty określone w opisie przedmiotu zamówienia dla części A, B:
a) Opis cech systemu PZUM.
b) Badanie „System FALA – zintegrowany bilet dla Pomorza. Analiza marketingowa.”
c) Model optymalizacji podsystemu transportowego w celu zapewnienia dostępu do Półwyspu Helskiego przy jednoczesnym poszanowaniu potrzeb w zakresie ochrony obszaru NATURA 2000.
d) Opracowanie i przedstawienie rekomendowanego modelu wdrożenia jednolitego systemu biletowego.
e) Badania pasażerów transportu publicznego na Pomorzu.
f) Harmonogram realizacji projektu pn. Zwiększenie dostępności regionalnego transportu kolejowego w województwie pomorskim poprzez jego integrację z transportem lokalnym – budowa elektronicznej Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności.
g) Harmonogram realizacji umowy zawartej pomiędzy InnoBaltica Sp. z o.o. a Konsorcjum w składzie: Asseco Data Systems S. A., AEP Ticketing Solutions S. R. L.
h) Księga znaku FALA.
2) W terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - Dostęp zdalny do oprogramowania CRM Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79342000-3 - Usługi marketingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196664,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196664,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196664,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Go Global Group Mariusz Stryżko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 113-26-68-830
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 15a/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Go Global Group Mariusz Stryżko
jakie przetargi wygrała firma
Go Global Group Mariusz Stryżko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196664,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Usługa kampanii w social mediach
- Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu "Odkryj Ukryte Klejnoty II" w ramach programu Interreg Czechy-Polska.
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.