Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078889/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00093600/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00220232/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych nr 1688K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697K w Lachowicach, 1691K w Juszczynie, 1705K w Marcówce, 1690K w Zawoi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 33 875 78 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg powiatowych nr 1688K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697K w Lachowicach, 1691K w Juszczynie, 1705K w Marcówce, 1690K w Zawoi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ee102e-9de1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037005/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja dróg powiatowych Nr 1688 K, 1697 K, 1691 K, 1705 K, 1690 – Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078889/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5239555,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Remont drogi powiatowej nr 1688K Maków - Żarnówka - Wieprzec - Kojszówka w miejscowości Żarnówka i Wieprzec w km 7+925 - 8+920 w ramach inwestycji: Modernizacja dróg powiatowych Nr 1688 K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697 K w Lachowicach, 1691 K w Juszczynie, 1705 K w Marcówce, 1690 K w Zawoi dofinansowanej z programu Polski ŁadZadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer 01/2021/8676/PolskiLad.
Szczegółowe informacje w SWZ i załacznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1089822,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont drogi powiatowej nr 1697K Kuków - Lachowice - Koszarawa w miejscowości Lachowice w km 7+627-9+900 w ramach inwestycji: Modernizacja dróg powiatowych Nr 1688 K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697 K w Lachowicach, 1691 K w Juszczynie, 1705 K w Marcówce, 1690 K w Zawoi dofinansowanej z programu Polski ŁadZadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer 01/2021/8676/PolskiLad.
Szczegółowe informacje w SWZ i załacznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 2484327,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Remont drogi powiatowej nr 1691K Skawica - Warty - Juszczyn w km w miejscowości Juszczyn od km 7+745 - 7+920, od km 8+720 - 9+220, od km 9+225 - 9+344, od km 9+356 - 9+425 w ramach inwestycji: Modernizacja dróg powiatowych Nr 1688 K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697 K w Lachowicach, 1691 K w Juszczynie, 1705 K w Marcówce, 1690 K w Zawoi dofinansowanej z programu Polski ŁadZadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer 01/2021/8676/PolskiLad.
Szczegółowe informacje w SWZ i załacznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 609664,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Remont drogi powiatowej nr 1705K Barwałd - Stryszów - Marcówka na odcinku w km 9+090-9+945 w ramach inwestycji: Modernizacja dróg powiatowych Nr 1688 K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697 K w Lachowicach, 1691 K w Juszczynie, 1705 K w Marcówce, 1690 K w Zawoi dofinansowanej z programu Polski ŁadZadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer 01/2021/8676/PolskiLad.
Szczegółowe informacje w SWZ i załacznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 687298,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Remont drogi powiatowej nr 1690KMaków – Grzechynia – Zawoja w miejscowości Zawoja w km 7+610 – 8+080 w ramach inwestycji: Modernizacja dróg powiatowych Nr 1688 K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697 K w Lachowicach, 1691 K w Juszczynie, 1705 K w Marcówce, 1690 K w Zawoi dofinansowanej z programu Polski ŁadZadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer 01/2021/8676/PolskiLad.
Szczegółowe informacje w SWZ i załacznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 368444,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1572917,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2145914,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1572917,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 272885401
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1, Bielany Wrocławskie
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Cały zakres prac za wyjątkiem robót bitumicznych. Podwykonawcy nie soatali wybrani na etapie składania ofert.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1572917,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 2 (tj. Remont drogi powiatowej nr 1697K Kuków - Lachowice - Koszarawa w miejscowości Lachowice w km 7+627-9+900 w ramach inwestycji: Modernizacja dróg powiatowych Nr 1688 K w Żarnówce i Wieprzcu, 1697 K w Lachowicach, 1691 K w Juszczynie, 1705 K w Marcówce, 1690 K w Zawoi dofinansowanej z programu Polski Ład), z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty dla Części nr 2 przedmiotowego zamówienia.
Uzasadnienie:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie Części nr 2 w wysokości: 3.000.000,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert dla przedmiotowego zamówienia wpłynęły dwie oferty na w/w część.
Z uwagi na to, iż wszystkie oferty na Część nr 2 zamówienia przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (w tym oferta najtańsza Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Drogowo- Mostowego S.A. z Nowego Targu opiewająca na kwotę 3.810.430,22 zł brutto), a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3810430,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4989284,77 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 818363,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1023938,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 818363,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 070167501
7.3.3) Ulica: Zamkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 818363,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869333,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1627242,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 869333,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 070167501
7.3.3) Ulica: Zamkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 869333,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575476,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700980,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575476,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 490753850
7.3.3) Ulica: Szaflarska 102
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575476,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
- Pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Lidera Szkolnego w ramach projektów pn. "Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie III" oraz ,,Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy III"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: "Rozbudowa i przebudowa siedziby Nad. Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.