Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00027804/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszarów PPGR na terenie Gminy Kostrzyn w celu wzmocnienia aktywności społecznej, rekreacyjnej, turystycznej i prozdrowotnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f46a1dd-926c-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja obszarów PPGR na terenie Gminy Kostrzyn w celu wzmocnienia aktywności społecznej, rekreacyjnej, turystycznej i prozdrowotnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f46a1dd-926c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018595/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja obszarów PPGR na terenie gminy Kostrzyn w celu wzmocnienia aktywności społecznej, rekreacyjnej, turystycznej i prozdrowotnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Edycja trzecia – PGR).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.20.2022.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I zamówienia - „Budowa ogólnodostępnej tężni solankowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą”1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ogólnodostępnej tężni solankowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą na działce nr 929/4 przy Placu Kurdeszowym w Kostrzynie zgodnie z dokumentacją projektową. Tężnia solankowa wykonana w konstrukcji drewnianej posadowiona na płycie i stropach żelbetowych, przykryta dachem płaskim o maksymalnych wymiarach gabarytowych samej tężni: długość 18,30m; szerokość 3,15 m oraz wysokość 6,0 m.
2) Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja trzecia – PGR.
3) Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty ziemne – należy wykonać zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji geotechnicznej (opinia geotechniczna) oraz w dokumentacji projektowej;
b) roboty fundamentowe - wykonanie płyty fundamentowej oraz stóp fundamentowych zgodnie z dokumentacją projektową;
c) wykonanie tężni solankowej o konstrukcji drewnianej wraz z wypełnieniem tarniną;
d) wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, instalację wodno-kanalizacyjną oraz instalację solankową;
e) wykonanie instalacji elektrycznej związanej z budową tężni solankowej oraz zasilanie infrastruktury towarzyszącej;
f) wykonanie nawierzchni – ciągi piesze z kostki brukowej, żwirowa opaska wokół tężni;
g) wykonanie i montaż elementów małej architektury (montaż ławek, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, tablic informacyjnych itp.);
h) wykonanie nasadzeń roślin oraz nawierzchni trawnika;
i) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej obiegu solanki, w tym zbiornika technologicznego na solankę;
j) napełnienie zbiornika solanką posiadającą atest PZH o minimalnych parametrach:
- zasolenie solanki: 16%,
- zawartość jodu w solance: ponad 50 mg/l,
- solanka musi być pozyskiwana z uzdrowiska lub obszaru ochrony uzdrowiskowej dla którego sporządzono operat uzdrowiskowy i dokonano potwierdzenia właściwości leczniczy naturalnego surowca leczniczego zgodnie z wymaganiami art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych,
- udokumentowane świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze wydane w trybie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych,
- dokument z wykonanych badań (nie starszy niż 1 rok) potwierdzający parametry techniczne solanki ( np. analizę fizyko- chemiczną) w tym zawartość jodu/jodków,
- Wykonawca zapewni transport solanki do tężni oraz zabezpieczy personel, który przepompuje solankę do zbiornika solankowego.
k) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w wycenie uwzględni:
- koszt transportu oraz dostawa solanki w ilości niezbędnej do przeprowadzenia rozruchu tężni oraz pierwszego uruchomienia tężni powinien zostać ujęty w cenie solanki,
- koszty przygotowania tężni do drugiego napełnienia solanki wraz z utylizacją solanki (opróżnienie zbiornika ze zużytej solanki, koszt czyszczenia tężni, koszt odbioru oraz utylizacji zużytej solanki) w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
- przeszkolenie 2 przedstawicieli Zamawiającego w zakresie czyszczenia oraz napełniania zbiornika solanką w miejscu inwestycji oraz w zakresie eksploatacji (min. 1 dzień w ciągu 6 godzin)
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
39370000-6 - Instalacje wodne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 791273,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II zamówienia - „Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Kostrzyn wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych”1) Przedmiotem zamówienia są dostawy i roboty budowlane polegające na wykonanie prac ziemnych, dostawie elementów małej architektury oraz ich montażu w następujących lokalizacjach:
a) Kostrzyn - dz. nr 1162/7 (SP1)
- Ławka w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy – 1 szt.
- Linarium w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Karuzela w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt
b) Kostrzyn - dz. nr 2280 (Andrzejewo)
- Linarium w ilości 1 szt.
- Zjazd linowy „tyrolka” 25m w ilości 1 szt.
c) Kostrzyn - dz. nr 929/4 (plac Kurdeszowy)
- Drzewo ptasie gniazdo ze spiralną zjeżdżalnią w ilości 1 szt.
- Ławka fala w ilości 2 szt.
- Ławka hamak w ilości 4 szt.
- Ławka huśtawka w ilości 2 szt.
d) Kostrzyn – dz. nr 82/1 (ul. Słowackiego)
- Ławka w ilości 4 szt.
- Kosz na śmieci w ilości 2szt.
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Zestaw sprawnościowy w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Karuzela w ilości 1 szt.
- Ogrodzenie + furtka w ilości 1 kpl.
e) Kostrzyn – dz. nr 371 (ul. Kurpińskiego)
- Linarium w ilości 1 szt.
f) Siekierki Wielkie – dz. nr 126/1
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
- Karuzela w ilości 1 szt.
g) Siekierki Wielkie – dz. nr 256
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
h) Trzek – dz. nr 384/2
- Zjazd linowy „tyrolka” 25m w ilości 1 szt.
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Siatka + słupki do gry w piłkę siatkową w ilości 1 kpl.
- Karuzela w ilości 1 szt
- Zestaw street workout w ilości 1 kpl.
- Zestaw street workout w ilości 1 kpl.
- Ławka w ilości 5 szt
- Kosz na śmieci w ilości 3 szt
i) Trzek – dz. nr 237/4
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
j) Czerlejnko – dz. nr 27
- Stojak na rowery w ilości 1 szt
- Ławka w ilości 1 szt
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt
- Ogrodzenie + furtka w ilości 1 kpl.
k) Węgierskie – dz nr 117/5
- Stojak na rowery w ilości 1 szt
- Zjazd linowy „tyrolka” 20 m w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Ławka w ilości 3 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
- Furtka + brama w ilości 1 kpl.
l) Ługowiny – dz. nr 226/13
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Ławka w ilości 2 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
m) Gwiazdowo – dz. nr 14/47
- Trampolina w ilości 1 szt.
n) Gułtowy – dz. nr 170/1
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Zestaw crossfit w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
o) Wiktorowo – dz. nr 59/9
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
p) Skałowo – dz. nr 8/23
- Trampolina w ilości 1 szt.
Zamówienie obejmuje również wykonanie nawierzchni piaskowej w strefach bezpieczeństwa urządzeń.
2) Przedmiotem zamówienia jest także zagospodarowanie skweru na dz. nr 2280 przy ul. Andrzejewo w Kostrzynie oraz zagospodarowanie skweru na dz. nr 1556/42 przy ul. Wyszyńskiego w Kostrzynie, w skład których wchodzi nasadzenie roślinności oraz montaż elementów małej architektury zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ.
3) Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja trzecia – PGR.
4) Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1150456,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1096988,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2573160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1096988,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monumentum Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380584363
7.3.3) Ulica: Tarnobrzeska 2 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-404
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1096988,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1314390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599323,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1314390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATUT Place Zabaw Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 523185084
7.3.3) Ulica: Leśmiana 5
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1314390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Streetball - budowa boiska do koszykówki ulicznej
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.