Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041995/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147686 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Docieplenie stropu, remont pokrycia dachowego i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 50 kW na dachu budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006212789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uokik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/4509751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona praw konkurencji i konsumentów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Docieplenie stropu, remont pokrycia dachowego i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 50 kW na dachu budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1bdd19-a741-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007754/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Izolacja poddasza wraz ze stropem oddzielającym poddasze od budynku wraz z remontem dachu i montażem instalacji fotowoltaicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BBA-2.262.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1825448,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji inwestycji pn. „Docieplenie stropu, remont pokrycia dachowego i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 50 kW na dachu budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów posadowionego na działce nr 22, obręb 5-03-10 w Warszawie przy Placu Powstańców Warszawy 1”.
Inwestycja ta obejmuje w swoim zakresie:
1. docieplenie stropu – zadanie określone dokumentacją projektową (projekt budowlany, STWiORB i przedmiar robót);
2. remont pokrycia dachowego - zadanie określone dokumentacją projektową (projekt budowlany, STWiORB i przedmiar robót);
3. dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych – zadanie określone dokumentacją projektową (projekt budowlany, STWiORB i przedmiar robót).
Zakres robót budowlano – remontowych związanych z dociepleniem stropu obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie przyległego terenu robót budowlanych, wyznaczenie miejsc składowania materiału, wyznaczenie dróg transportu materiałów w miejsce wbudowania;
2) demontaż istniejących podestów stalowych, wykonanie i montaż nowych podestów roboczych dla komunikacji w przestrzeni poddasza;
3) demontaż membrany dachowej z powierzchni wełny mineralnej i demontaż płyt wełny mineralnej;
4) wykonanie na czas robót otworu w stropie poddasza - oczyszczenie i docieplenie stropu poddasza, ułożenie na warstwie docieplenia membrany;
5) docieplenie ścian pomieszczeń maszynowni, przyklejenie do wełny siatki szklanej i wykończenie tynkiem mineralnym gładkim, wymiana drzwi do maszynowni.
Zakres robót budowlano – remontowych związanych z remontem pokrycia dachowego obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie przyległego terenu, montaż rusztowań, montaż tymczasowego dźwigu, zabezpieczenie na elewacji;
2) demontaż: instalacji odgromowej, nieużytkowanych rusztów i anten dachowych obróbek blacharskich attyk, dachu, gzymsu wieńczącego, krat stalowych (renowacja), balustrady ze stali nierdzewnej, wywiewek kanalizacyjnych oraz ponowny ich montaż po zakończeniu prac remontowych;
3) remont rynien na gzymsie wieńczącym z wykończeniem z papy;
4) remont dachu – wykonanie nowego pokrycia;
5) remont kominów ponad dachem, attyk z obu stron, wyższej części poddasza;
6) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynkowej.
Zakres robót budowlano – remontowych związanych z dostawą i montażem paneli fotowoltaicznych obejmuje w szczególności:
1) opracowanie na podstawie projektu budowlanego, wykonawczego projektu urządzenia fotowoltaicznego uzgodnionego pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej;
2) montaż konstrukcji wsporczej i budowa instalacji fotowoltaicznej - 6 ciągów modułów fotowoltaicznych po 16 modułów na 3 wejściach oraz 2 ciągi modułów fotowoltaicznych po 13 modułów na dwóch wejściach o mocy łącznej na wejściu o wartości 50 kW;
3) zabudowa rozdzielnic elektrycznych na potrzeby instalacji PV;
4) budowa masztów wraz podłączeniem do istniejącej instalacji odgromowej;
5) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów związanych z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej oraz sporządzenie planu urządzenia fotowoltaicznego dla ekip ratowniczych;
6) integracja kompatybilności z instalacją elektryczną w budynku i zewnętrzną, odbiór procedur z operatorem sieci, podłączenia z siecią, wykonania uzgodnień z operatorem sieci i zawarciem niezbędnych umów umożliwiających działanie instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2148810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2579379,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2148810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBS Invest Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: “KUREK” Piotr Kurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262204417
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty związane z dociepleniem stropu - Pro-form Daniel Flisek
Montaż instalacji fotowoltaicznej - "KOMTECH" Piotr Martuszewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2148810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Remont Oddziału Opieki Całodobowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce w budynku nr 26a
- Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gminy Puławy
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu I
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu działki nr ewid. 304/14 obr. Wygon, gm. Bierzwnik
- Dostosowanie budynku kotłowni w Domu Studenta Zana na pomieszczenia warsztatowe w zakresie wykonania instalacji wewnętrznych
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.