eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HelDOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190066394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Boczna 10

1.5.2.) Miejscowość: Hel

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-150

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalhel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalhel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048773

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513401df-9982-4104-b5ad-41be2ac14793

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041759/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa odczynników oraz wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/TP/2025/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 351099,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 1 - Paski do analizy moczu do analizatora BM URI 500
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 2 - Odczynniki i materiały do koagulologii do aparatu CC-4000
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 28245,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 3 - Odczynniki i materiały do oznaczeń elektrolitów + dzierżawa analizatora
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 32591,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 4 - Odczynniki do diagnostyki kardiologicznej + dzierżawa analizatora
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 109147,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 5 - Odczynniki do hematologii + dzierżawa analizatora
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 53500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 6 - Odczynniki do biochemii + dzierżawa analizatora
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 144900,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 7 - Materiały i wyroby medyczne do diagnostyki laboratoryjnej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 7746,88 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz wyrobów medycznych do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatorów do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów:
PAKIET 8 - Testy ureazowe płytkowe do oznaczeń Helicobacter pylori
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry dla analizatorów opisano w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40179,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40179,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16248,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16248,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27912,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji i Handlu "MEDRIV" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5660014005

7.3.3) Ulica: Zwycięzców 42/19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-938

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27912,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98701,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98701,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98701,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068

7.3.3) Ulica: Domaniewska 28

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98701,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.