Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078416/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00085022/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁAC MŁODZIEŻY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da74340b-a2f1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da74340b-a2f1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022748/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/MBFO/PM/2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 472205,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z załącznikiem nr 10a do SWZ:a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia,
b) sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w zależności od potrzeb Zamawiającego będą realizowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego,
c) czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach, 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15112000-6 - Drób
15114000-0 - Podroby
4.5.5.) Wartość części: 77630,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców zgodnie z załącznikiem nr 10b do SWZ:a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia,
b) sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w zależności od potrzeb Zamawiającego będą realizowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego,
c) czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach, 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 58398,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonek zgodnie z załącznikiem nr 10c do SWZ:a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia,
b) sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w zależności od potrzeb Zamawiającego będą realizowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego,
c) czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach, 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 72711,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów ogólnospożywczych zgodnie z załącznikiem nr 10d do SWZ:a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia,
b) sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w zależności od potrzeb Zamawiającego będą realizowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego,
c) czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach, 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 112976,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa zgodnie z załącznikiem nr 10e do SWZ:a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia,
b) sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w zależności od potrzeb Zamawiającego będą realizowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego,
c) czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach, 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 50941,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i wyrobów garmażeryjnych zgodnie z załącznikiem nr 10f do SWZ:a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia,
b) sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w zależności od potrzeb Zamawiającego będą realizowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego,
c) czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach, 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 99548,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101706,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franko Dystrybucja spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 542-322-74-17
7.3.3) Ulica: Produkcyjna 111
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-680
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części postępowania Zamawiający w dniu otwarcia ofert nie mógł otworzyć oferty złożonej przez jednego z Wykonawców, w związku z czym informacja o danych Wykonawcy oraz kwota, jaką zaproponował w ofercie nie została zamieszczona w informacji z otwarcia ofert w dniu 10.02.2023 r. Po dokładnej weryfikacji pliku w dniu 14.02.2023 r. Zamawiającemu udało się otworzyć ofertę,
ale w związku z tym, że nie była ona ujęta w informacji z otwarcia z dnia 10.02.2023 r. nie mógł dokonać jej sprostowania, w związku z czym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu tej części postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58792,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58792,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58792,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,MONA-KONTRA,, Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 844-196-19-22
7.3.3) Ulica: Majora Hubala 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58792,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części postępowania w załączniku nr 10 – formularz cenowy Zamawiający wprowadził nieprawidłowe stawki VAT, wobec czego podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA KRUKLANKI Mariusz Baniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 845-164-43-82
7.3.3) Ulica: 22 Lipca 3
7.3.4) Miejscowość: Kruklanki
7.3.5) Kod pocztowy: 11-612
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106975,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106975,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106975,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,MONA-KONTRA,, Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 844-196-19-22
7.3.3) Ulica: Majora Hubala 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106975,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Sukcesywna dostawa słodyczy
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.