Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106618/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00112375/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147882 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 30
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 748 11 70
1.5.8.) Numer faksu: 71 748 1179
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751dd2fe-de54-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019724/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G 250-25/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407905,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu. 5. Obiekty winny być chronione:
a) W budynku przy pl. Powstańców Śląskich 14 we Wrocławiu: 24 godziny na dobę we wszystkie dni miesiąca, w systemie:
• w dni robocze pracy Sądu od wtorku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30 – przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony ,
• w każdy poniedziałek roboczy pracy Sądu, w godzinach od 7:30 do 18:00 przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony,
• w pozostałych dniach i godzinach – ochrona będzie świadczona przez 1 (jednego) pracownika ochrony bez wymogu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
b) W budynku przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu w systemie:
• 12,5 godziny na dobę, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:30 do 19:00 w systemie pojedynczej obsady przez pracownika ochrony bez wymogu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
• W godzinach od 19:00 do 6:30 od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne obiekt chroniony jest wyłącznie poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podejmowanie interwencji przez pracowników ochrony Wykonawcy (grupa interwencyjna/szybkiego reagowania) natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego.
c) W przypadku ustanowienia Zarządzeniem Prezesa lub Dyrektora Sądu danego dnia roboczego dniem wolnym od pracy [np. poniedziałku, wtorku, środy, czwartku lub piątku] oraz wyznaczenia danej soboty jako dnia, w którym odpracowany zostanie ten dzień, czas pracy ochrony w sobotę będzie wynosił odpowiednio jak w dni robocze
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317580,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472747,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327081,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Spółka z o.o., SILEZJAN SYSTEM SECURITY Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272405145
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 16 B
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327081,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-312021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie ochrony mienia i budynków Muzeum Okręgowego w Toruniu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
- Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca
- Ochrona obiektu położonego w Jelczu-Laskowicach przy ul. Witosa 24 (siedziby Urzędu Miasta i Gminy) wraz z usługą portierską oraz monitoring i konserwacja systemów alarmowych w obiektach Gminnych
- Świadczenie usług ochrony fizycznej gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku głównym IHAR-PIB, Oddział Bydgoszcz
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.