Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099131/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147886 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie 3 części w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednosta Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana w zakresie 3 części w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0741d342-d969-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 1 oraz remont wejścia do budynku nr 111 w Lublinie, roboty konserwacyjne kulochwytu głownego strzelnicy w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099131/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239148,87 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Roboty konserwacyjne kulochwytu w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie;SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Część nr 1: Roboty konserwacyjne kulochwytu w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie;
Zakres prac
Wymiana piasku oraz przewiezienie taczkami ok 60 m w miejsce możliwe wjazdu sprzętu.
Wymiana gumy zabezpieczającej ściankę kulochwytu głównego
Wymiana deskowania ścianek oraz drewnianych podkładów kolejowych
Dwukrotna impregnacja bali i krawędziaków metodą smarowania
Zabezpieczenie kulochwytu workami z piasku (piasek z odzysku)
Wykonanie wiaty-punktu amunicji
Przełożenie instalacji elektrycznej
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W zakresie części nr 1 :
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ((Dz.U.2020.1320 z późn. zm.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 ustawy Pzp:
1. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta.(wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej Umowy) Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także podwykonawców.
WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób (według wzoru – załącznik do umowy) przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać imiona i nazwiska, stanowisko, rodzaj umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta, rodzaj i datę ważności dokumentu tożsamości, serię i nr z podaniem organu wydającego dokument tożsamości.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na okres obowiązywania Umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku (Dz.U.2020.1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:
dla części nr 1 - osoby wykonujące roboty:
a. roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane;
b. roboty elektryczne;
z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333
z późn. zm.).
Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budowlanych.
3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5) Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w ust. 1.
6) Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.
7) Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 60965,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont łazienki w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Radziszewskiego w Lublinie;SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Część nr 2: Remont łazienki w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Radziszewskiego w Lublinie
Zakres prac:
Roboty rozbiórkowe
Demontaż istniejących ścianek działowych z cegieł, obudowy pionów kanalizacyjnych
Wykucie z muru ościeżnic stalowych
Wykucie otworów w ścianach
Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej
Rozebranie okładziny ściennej - glazury
Demontaż elementów sanitarnych (umywalki, ustęp z miską,)
Demontaż istniejących instalacji
Demontaż parapetu wewnętrznego z lastryko
Wywiezienie i utylizacja, gruzu, elementów sanitarnych
Roboty budowlane
Wykonanie ścianek działowych, ułożenie nadproży, tynkowanie, wykonanie gładzi.
Naprawa ścian i sufitów poprzez przecieranie istniejących tynków, gruntowanie dwukrotne malowanie, wykonanie okładziny z kamienia i wklejeniu luster na umywalką
Wyrównanie, wygładzenie powierzchni posadzek
Wykonanie izolacji poziomych i pionowych
Posadzki terakotowe w pomieszczeniach sanitarnych
Obudowa rur instalacyjnych płytami karton-gips
Montaż stolarki drzwiowej oraz podokiennika wewnętrznego
Wykonie otworu wentylacji grawitacyjnej w nowopowstałej ścianie.
Wykonanie podejść, montaż rurociągów
Obsadzenie ościeżnic, dostawa i montaż drzwi płytowych wewnętrznych
Montaż progów i listw osłaniających aluminiowych
Obsadzenie parapetu wewnętrznego z konglomeratu 1 szt.
Wykonanie ścianek sanitarnych systemowych z HPL -kabiny sanitarne oraz odgrodzenie pisuaru.
Zabudowanie pionów instalacji hydrantowej, przesunięcie szafek hydrantowych (przegroda EI60 -2xpłyta karton gips ogniochronna )
Wykonanie instalacji elektryczne
roboty sanitarne
Wykonanie nowej instalacji wod-kan
Wymianą wpustu podłogowego
Roboty montażowe sanitarne (wodno- kanalizacyjne)
Dostawa i montaż 3x umywalka, 3x ustęp z spłuczką, 1x pisuar
Wymiana grzejnika
roboty elektryczne
montaż przewodów kabelkowych
montaż opraw oświetleniowych,
montaż wentylatora łazienkowego
montaż wyłączników podtynkowych
montaż gniazd instalacyjnych
montaż osprzętu elektroinstalacyjnego
pomiary elektryczne
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W zakresie części nr 2 :
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ((Dz.U.2020.1320 z późn. zm.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 ustawy Pzp:
1. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta.(wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej Umowy) Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także podwykonawców.
WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób (według wzoru – załącznik do umowy) przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać imiona i nazwiska, stanowisko, rodzaj umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta, rodzaj i datę ważności dokumentu tożsamości, serię i nr z podaniem organu wydającego dokument tożsamości.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na okres obowiązywania Umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku (Dz.U.2020.1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:
dla części nr 2 - osoby wykonujące roboty:
a. roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane;
b. roboty murarskie;
c. roboty posadzkarskie;
d. roboty sanitarne
e. roboty elektryczne
z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333
z późn. zm.).
Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budowlanych.
3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5) Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w ust. 1.
6) Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.
7) Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 56602,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Remont wejścia do budynku nr 111 w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy w LublinieSZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Część nr 3: Remont wejścia do budynku nr 111 w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy w Lublinie
Zakres prac
demontaż i montaż nowego napisu wg specyfikacji;
oczyszczenie i zmycie istniejącego tynku strukturalnego
gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe
malowanie elewacji farbą silikonową
naprawa daszku krytego papą przy użyciu papy termozgrzewalnej
skucie zmurszałego tynku na daszku
uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych
dwukrotne malowanie zwykłe farbą emulsyjną tynków gładkich
rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych
daszki jednospadowe systemowe; konstrukcja stalowa z stali nierdzewnej; z wypełnieniem z płyty poliwęglanowej litej
naprawa schodów
naprawa obróbek blacharskich
Roboty elektryczne
Naprawa instalacji elektryczne
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W zakresie części nr 3 :
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ;
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 3a do SWZ
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ((Dz.U.2020.1320 z późn. zm.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 ustawy Pzp:
1. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta.(wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej Umowy) Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także podwykonawców.
WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób (według wzoru – załącznik do umowy) przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać imiona i nazwiska, stanowisko, rodzaj umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta, rodzaj i datę ważności dokumentu tożsamości, serię i nr z podaniem organu wydającego dokument tożsamości.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na okres obowiązywania Umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku (Dz.U.2020.1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:
dla części nr.3 - osoby wykonujące roboty:
a. roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane;
b. roboty murarskie;
c. roboty posadzkarskie;
d. roboty montażowe instalacji elektrycznej.
z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333
z późn. zm.).
Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budowlanych.
3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5) Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w ust. 1.
6) Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.
7) Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 121581,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84064,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIEM-BUD Biuro Usług Inżynieryjnych Krzysztof Siemionek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381667783
7.3.3) Ulica: Planta 5
7.3.4) Miejscowość: Wohyń
7.3.5) Kod pocztowy: 21-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SIEMIONEK KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SIEMIONEK KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABART Szymon Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632245052
7.3.3) Ulica: Ceramiczna 20E
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne – jedyna oferta złożona w postępowaniu na robotę budowlaną w zakresie części nr 3 : remont wejścia do budynku nr 111 w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy w Lublinie – podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 t. j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.