Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00127251/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00135197/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147907 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Bankowa obsługa budżetu Powiatu Stalowowolskiego i jednostek organizacyjnych powiatu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 156433709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.stalowowolski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Bankowa obsługa budżetu Powiatu Stalowowolskiego i jednostek organizacyjnych powiatu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced0bd88-edfc-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000275/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bankowa obsługa budżetu Powiatu Stalowowolskiego i jednostek organizacyjnych powiatu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127251/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 482600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1). Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Stalowowolskiego i jednostek organizacyjnych powiatu oraz inspekcji:
1. Starostwa Powiatowego, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15
2. Zespołu Szkół Ogólnokształcących, 37-450 Stalowa Wola ul. Staszica 5
3. Zespołu Szkół Nr 1, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 17
4. Zespołu Szkół Nr 2, 37-450 Stalowa Wola, ul. 1-go Sierpnia 26
5. Zespołu Szkół Nr 3, 37-464 Stalowa Wola , ul. Polna 15
6. Zespołu Szkół Nr 6 Specjalnych, 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 21
7. Centrum Edukacji Zawodowej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 1
8. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 37-450 Stalowa Wola ul. Hutnicza 12
9. Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza
10. Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 37-450 Stalowa Wola,
ul. Orzeszkowej 2
11. Zarządu Dróg Powiatowych, 37-450 Stalowa Wola, ul. Przemysłowa 6
12. Domu Pomocy Społecznej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 2 a
13. Powiatowego Urząd Pracy, 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 8
14. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 37-450 Stalowa Wola ul. 1-go Sierpnia 12
15. Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Podleśna Przystań ”, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 6
16. Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, 37-450 Stalowa Wola
ul. Podleśna 15
a także innych powiatowych jednostek (jednostki budżetowe, fundusze celowe i specjalne, zakłady budżetowe, programy/projekty finansowane z pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych), które w trakcie umowy mogą ewentualnie być włączone do bankowej obsługi lub być utworzone przez Powiat Stalowowolski, przez okres czterech lat od dnia podpisania umowy.
2). Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżet powiatu, jednostek organizacyjnych i inspekcji; na wniosek Zamawiającego do wybranych rachunków bank otworzy rachunki VAT,
2.2. zamykanie rachunków pomocniczych,
2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osoby trzecie,
2.4 dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym należnych klientom Powiatowego Urzędu Pracy z tytułu świadczeń dla osób bezrobotnych,
2.5. realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej oraz w wyjątkowych przypadkach w formie papierowej,
2.6. sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego lub za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku, wraz z załącznikami umożliwiającymi prawidłową kwalifikację dowodów dla potrzeb ewidencji księgowej operacji gospodarczych,
2.7 wydawanie blankietów czekowych,
2.8 instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego (na dowolnej ilości stanowisk) oraz w jednostkach objętych zamówieniem, pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników w celu nabycia umiejętności obsługi programu,
2.9 uruchamianie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym,
2.10 udzielanie uprawnionym osobom informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach,
2.11. wydawanie przez bank zaświadczeń, opinii, historii prowadzenia rachunków,
2.12. obsługę kasową w punkcie zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Podleśnej 15 w Stalowej Woli.
3). Otwieranie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową będzie na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
4). Zamawiający przewiduje dokonywanie wypłat gotówkowych w punkcie obsługi kasowej zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego, w tym na podstawie sporządzonych list wypłat w pojedynczych przypadkach, gdy odbiorca należności nie posiada rachunku bankowego.
Wypłaty świadczeń dla klientów Powiatowego Urzędu Pracy dokonywane będą na podstawie dziennych list wypłat w okresie od 1 do 14 dnia kalendarzowego każdego miesiąca i jednego dnia po tym terminie, w godzinach od 8.00 do 14.00 w wyznaczonym przez Wykonawcę oddziale Banku w Stalowej Woli (wskazane najbliżej siedziby Powiatowego Urzędu Pracy), z uwzględnieniem przepisów § 11 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (rozporządzenie z dnia 7.10.2011 roku, t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 472). Dopuszcza się wypłatę świadczeń dla klientów Powiatowego Urzędu Pracy w każdej placówce Banku na terenie Powiatu Stalowowolskiego po dostosowaniu organizacji obsługi wypłat ze strony Banku.
5). Wykonawca zrealizuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej do godziny 14.30 w tym samym dniu roboczym. Przelewy złożone w systemie po godzinie 14.30 winny zostać zrealizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR. Wykonawca zrealizuje przelewy papierowe złożone w placówce Banku przez podmioty objęte zamówieniem do godziny 14.00 w tym samym dniu roboczym, a po godzinie 14.00 najpóźniej w następnym dniu roboczym. Zamawiający przewiduje realizację przelewów w formie papierowej w wyjątkowych przypadkach w liczbie nie przekraczającej 200 sztuk rocznie.
Przelewy pomiędzy rachunkami podmiotów objętych zamówieniem realizowane będą w czasie rzeczywistym.
6). Sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i udostępnianie wyciągów w formie papierowej w następnym dniu roboczym do godz. 10.00. Wyciąg bankowy będzie zawierał co najmniej: nazwę kontrahenta, numer rachunku kontrahenta, nazwę i numer rachunku bankowego, wszystkie informacje o płatnościach umieszczone przez kontrahenta, datę wpłaty, datę przelewu, kurs przewalutowania płatności w walutach zagranicznych.
7). W ramach systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: dostawę oprogramowania (w tym kartę, czytnik, token, pendrive), instalację i obsługę serwisową oprogramowania, szkolenie dla wszystkich operatorów w zakresie pełnej obsługi systemu w siedzibie każdego podmiotu objętego zamówieniem. Na potwierdzenie przeszkolenia operatorów niezbędne jest oświadczenie osób przeszkolonych o nabyciu umiejętności obsługi programu na danym stanowisku pracy. Przewidywana liczba operatorów/użytkowników bankowości elektronicznej - 60 osób.
System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać dokonywanie autoryzacji jednego przelewu przez dwóch operatorów, przy czym jeden może być również wprowadzającym dane przelewu do systemu. Gdy system wymaga posługiwania się akcesoriami typu: karta, czytnik, token, pendrive, wykonywanie tych czynności musi być możliwe przy założeniu, że każdy z tych operatorów posługuje się tylko jednym i tym samym akcesorium.
System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności:
- uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych budżetu powiatu oraz na rachunkach każdej jednostki objętej zamówieniem,
- grupowanie zleceń (według rodzaju zlecenia, operacji, osoby wystawiającej),
- realizację przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków,
- importowanie poleceń przelewu w formacie ELIXIR,
- przeniesienie danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez Wykonawcę,
- archiwizowanie wszystkich danych wprowadzonych do systemu, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu,
- zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu.
8). Coroczne udzielanie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej powiatu obowiązującej na dany rok, maksymalnie do kwoty 4 000 000,- zł. Spłata kredytu następowała będzie w każdym roku do dnia 31 grudnia, a w ostatnim roku obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat za udzielenie/uruchomienie kredytu, ani z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu. Jedynym kosztem dla zamawiającego będą odsetki naliczane od faktycznego dziennego zadłużenia w tym rachunku. Oprocentowanie kredytu obrotowego naliczane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę zaoferowaną przez Bank, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. Zawarcie umowy kredytowej winno nastąpić w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia wniosku kredytowego, a postawienie środków do dyspozycji w dniu podpisania umowy kredytowej. Do naliczenia odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok liczy 365 dni. Odsetki będą płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca, a w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający będzie dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia.
9). Oprocentowanie rachunku bieżącego budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych. Wykonawca zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M pomniejszoną o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę. Zmiana oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym będzie następowała w miesięcznych okresach obrachunkowych. Minimalna stopa oprocentowania środków na rachunkach bankowych wynosi 0 pp.
10). Gospodarowanie wolnymi środkami płatniczymi poprzez lokowanie na oprocentowanych lokatach dostępnych w ofercie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadsański Bank Spółdzielczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650012762
7.3.3) Ulica: Okulickiego
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-10 do 2025-08-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
- Realizacja zajęć z języka angielskiego dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola"
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.