eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcKompleksowa usługa serwisowa aparatu RM używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa serwisowa aparatu RM używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58f24ff2-63b1-45a1-8bb3-e20a3d462b52

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa serwisowa aparatu RM używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f24ff2-63b1-45a1-8bb3-e20a3d462b52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010762/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa Serwisowa, Przegląd Techniczny i Konserwacja Sprzętu Medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.04.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa serwisowa aparatu RM używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu rozumiana jako:
• Przeglądy techniczne
• Dojazdy, diagnozy, naprawy oraz kalibracje sprzętu
• Diagnostyka, monitoring i naprawa zdalna przez Internet
• Priorytetowa obsługa zgłoszeń
• Wymiana wszystkich uszkodzonych części zamiennych (w tym jedna cewka w ciągu roku)
• Modyfikacje oprogramowania i konstrukcji zalecane przez producenta, poprawiające wydajność i bezpieczeństwo
• Proaktywny monitoring systemu
• Czas reakcji wstępnej: 3 godziny w dni robocze
• Czas reakcji na miejscu u klienta: do 48 godzin w dni robocze
• Gwarantowany czas sprawności systemu (uptime): 96%
• Godziny pracy serwisu: 9:00 – 17:00, poniedziałek – piątek (z wyłączeniem dni świątecznych)
• Minimalny czas trwania umowy: 36 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.