eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielnoKoszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIELEŃSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W MIELNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331369252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 9

1.5.2.) Miejscowość: Mielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943189720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir-mielno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-mielno.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl https://mosir-mielno.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport, rekreacja, zakład komunalny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63148272-c47c-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014814/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Koszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133309/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DN.271/7/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393518,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na koszeniu terenów zielonych w Gminie Mielno - koszenie terenów zielonych w miejscowości Łazy i Mielno.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace:
a) Przygotowanie terenów przewidzianych do koszenia poprzez zebranie zalegających na nich odpadów (papier, folie, szkło itp).
b) Wykoszenie trawy, chwastów, samosiewów i odrostów z drzew i wokół drzew na wskazanych terenach - wysokość koszenia powinna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd terenu i nie przekraczać 5 cm.
c) Zgrabienie skoszonej trawy w stosy umożliwiające swobodny odbiór przez Zamawiającego.
d) Zebranie w trakcie prac przygotowawczych odpadów komunalnych i przygotowanie ich do zabrania przez Zamawiającego.
e) Systematyczne sprzątanie zalegającej trawy z zanieczyszczonych w trakcie koszenia chodników oraz ulic – do 2 godzin od zakończenia prowadzonych prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 255000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na koszeniu terenów zielonych w Gminie Mielno - koszenie terów zielonych w miejscowości Mielenko, Niegoszcz, Chłopy, Sarbinowo i Gąski.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace:
a) Przygotowanie terenów przewidzianych do koszenia poprzez zebranie zalegających na nich odpadów (papier, folie, szkło itp).
b) Wykoszenie trawy, chwastów, samosiewów i odrostów z drzew i wokół drzew na wskazanych terenach - wysokość koszenia powinna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd terenu i nie przekraczać 5 cm.
c) Zgrabienie skoszonej trawy w stosy umożliwiające swobodny odbiór przez Zamawiającego.
d) Zebranie w trakcie prac przygotowawczych odpadów komunalnych i przygotowanie ich do zabrania przez Zamawiającego.
e) Systematyczne sprzątanie zalegającej trawy z zanieczyszczonych w trakcie koszenia chodników oraz ulic – do 2 godzin od zakończenia prowadzonych prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 04.05.2022 o godz. 10.10 przystąpił do otwarcia zaszyfrowanych ofert, składanych przez Wykonawców przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu UZP. Zamawiający pobrał przesłane pliki, a następnie próbował je odszyfrować i otworzyć. W przypadku jednej z ofert, Zamawiający nie był w stanie po odszyfrowaniu otworzyć przesłanych plików z ofertą.
W związku z powyższym Zamawiający podjął czynności mające na celu wyjaśnienie, jaka jest przyczyna niemożności otwarcia tych plików. W dniu 06.05.2022 po aktualizacji oprogramowania komputerowego Zamawiającego udało się otworzyć przedmiotową ofertę. W związku z powyższym ustalono, że brak możliwości otwarcia ofert nie leży po stronie Wykonawcy. Skutkuje to tym, iż postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ na skutek braku otwarcia oferty, Zamawiający nie był w stanie zapoznać się z treścią wszystkich ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222490,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 04.05.2022 o godz. 10.10 przystąpił do otwarcia zaszyfrowanych ofert, składanych przez Wykonawców przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu UZP. Zamawiający pobrał przesłane pliki, a następnie próbował je odszyfrować i otworzyć. W przypadku jednej z ofert, Zamawiający nie był w stanie po odszyfrowaniu otworzyć przesłanych plików z ofertą.
W związku z powyższym Zamawiający podjął czynności mające na celu wyjaśnienie, jaka jest przyczyna niemożności otwarcia tych plików. W dniu 06.05.2022 po aktualizacji oprogramowania komputerowego Zamawiającego udało się otworzyć przedmiotową ofertę. W związku z powyższym ustalono, że brak możliwości otwarcia ofert nie leży po stronie Wykonawcy. Skutkuje to tym, iż postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ na skutek braku otwarcia oferty, Zamawiający nie był w stanie zapoznać się z treścią wszystkich ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126466,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172800 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.