Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084490/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148023 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo budowlane dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego
w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODASTWOWA im.mjr H.SUCHARSKIEGO W GOŚCICINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SZKOŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190403383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wejherowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gościcino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-241
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 058 672 81 23 ,tel. 058 738 66-31
1.5.8.) Numer faksu: 058 672 81 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sspgoscicino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spgoscicino.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
(URL): https://spgoscicino.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo budowlane dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiegow Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcfe0d3-cdaa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00068431/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace remontowo budowlane dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084490/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy - SP-G.271.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowo budowlane dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego
w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. prace remontowo budowlane wyznaczonych pomieszczeń w zakresie robót
a) murowych i tynkarskich
b) posadzkowych
c) malarskich
d) instalacji elektrycznej
e) montażu osłon ściennych z PCV
2. remont nawierzchni na terenie działki szkolnej
3. roboty w zakresie zieleni
szczegółowy opis zawarty jest w zał nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJ-MR MARIUSZ GUSTOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881391781
7.3.3) Ulica: SOPIESZYNO UL. KWIATOWA 8
7.3.4) Miejscowość: SOPIESZYNO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-16 do 2021-08-262021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.