Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104183/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00109973/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00186082/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja gminnego Programu Usuwania Azbestu
i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Łopuszno na lata 2012-2032 w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOPUSZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 12
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41/39-14-001
1.5.8.) Numer faksu: 41/39-14-001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lopuszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja gminnego Programu Usuwania Azbestui wyrobów zawierających azbest dla Gminy Łopuszno na lata 2012-2032 w roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc65e0ef-b023-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034049/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Realizacja gminnego Programu Usuwania Azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Łopuszno na lata 2012-2032 w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104183/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128869,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów zawierających azbest znajdujących się na terenie Gminy Łopuszno oraz transport i utylizacja powstałych w ten sposób odpadów niebezpiecznych na składowisku.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w sytuacji, gdy nie uzyska dofinansowania lub nie zostanie zawarta umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach o dofinansowanie zadania p.n. „Realizacja gminnego Programu Usuwania Azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Łopuszno na lata 2012-2032 w roku 2022”
3) Przewidywana ilość odpadów zawierających azbest, które winny zostać odebrane, zabezpieczone, załadowane, przetransportowane i zdeponowane na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów w 2022r. wynosi aktualnie 445, 915Mg. Ilość może ulec zwiększeniu jednak nie przekroczy 550 Mg.
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ oraz w zał. nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139179,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219604,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13179,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVOL S. z o.o. spk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380230754
7.3.3) Ulica: Senatorska 21/30-31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-192
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139179,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.