eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Budowa oświetlenia ulicznego Pełczyn - Nochówko - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148063 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego Pełczyn - Nochówko - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba76

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego Pełczyn - Nochówko - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec3f282f-e3c0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000844/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa oświetlenia ulicznego Pełczyn - Nochówko - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112502/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.38.2021.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa II etapu odcinka linii kablowej w miejscowości Pełczyn - Nochówko. Długość linii kablowej w pierwszym etapie wynosi 647 mb (18 lamp):
- rys. E-05 : 6 lamp drugiego obwodu (II/6/T do II/11/S)
- rys. E-06 : obwód nr I - 12 lamp (I/1/R - I/12/T)
Projektu budowlanego stanowiącego załącznik do pozwolenia na budowę AB.6740.894.2019 z dn. 31.01.2020.
Realizacja powyższych założeń przyjętych w projekcie ma na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu, komfort oraz estetykę.

Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 22/2, 66 i 144/2 obręb geodezyjny Pełczyn.

W ramach budowy oświetlenia drogowego przewiduje się wykonanie następujących robót podstawowych:
- wykonanie wykopu
- budowa linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x25 mm2
- budowę 18 słupów oświetleniowych
- montaż 18 opraw typu PHILIPS lub równoważne (BGP283 T25 1xLED139-4S/740 II DM12)
- wykonanie przecisków
- rozbiórka i odtworzenie chodników i wjazdów
- wykonanie pomiarów elektrycznych.

W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
- geodezyjne wytyczenie trasy kablowej i posadowienie słupów,
- inwentaryzacja powykonawcza,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia,
- odtworzenie nawierzchni dróg i dojść.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej dla przedmiotowej drogi, stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84918,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SPINER Michał Janowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7851591105

7.3.3) Ulica: Świerkowa 4

7.3.4) Miejscowość: Szymanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.