eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600

1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45121aa-c084-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031912/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej wykonanej przez klasyfikatora dla potrzeb przeprowadzenia postępowania w sprawie zmiany klasyfikacji gruntów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.26.2022.AW1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 21 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:
Część 1. Gmina Strzyżewice:
• obręb 20 – Żabia Wola działki nr 623/5 o pow. 1,3930 ha, 623/6 o pow. 0,0934 ha
• obręb 20 – Żabia Wola działka nr 743 o pow. 0,81 ha
• obręb 20 – Żabia Wola działka nr 736 o pow. 0,71 ha

Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji.
4. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
5. Sporządzenie i przekazanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego.
2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
2.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-3): do 90 dni, licząc od dnia podpisania umowy..

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 21 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:
Część 2. Gmina Niemce:
• obręb 5 – Dys działka nr 681/8 o pow. 0,3935 ha
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji.
4. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
5. Sporządzenie i przekazanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego.
2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
2.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
Rozdział 4

3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-3): do 90 dni, licząc od dnia podpisania umowy..

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 21 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:
Cześć 3. Gmina Konopnica:
• obręb 10 – Motycz działka nr 894/2 o pow. 1,44 ha
• obręb 9 – Uniszowice działki nr 76/3 o pow. 0,33 ha, 76/5 o pow. 0,0040 ha, 76/6 o pow. 0,4660 ha, 77/1 o pow. 0,39ha, 78/3 o pow. 0,13 ha

Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji.
4. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
5. Sporządzenie i przekazanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego.
2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
2.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
Rozdział 4

3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-3): do 90 dni, licząc od dnia podpisania umowy..

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 6500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoklas Andrzej Bieńko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121622833

7.3.3) Ulica: Wschodniej 6/17,

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-015

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2585 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2585 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoklas Andrzej Bieńko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121622833

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 6/17

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-015

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2585 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartmiński Piotr Mobar ul. Ślężan 33, 20-829 Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122502077

7.3.3) Ulica: ul. Ślężan 33

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-829

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.