Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080929/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148162 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie pożyczki długoterminowej i kredytu długoterminowego na finansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KREMPNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 85
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4414045
1.5.8.) Numer faksu: (13) 4414045
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krempna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krempna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krempna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie pożyczki długoterminowej i kredytu długoterminowego na finansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecaba574-ca92-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011244/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kredyt bankowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230047,49 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia pożyczki długoterminowej dla Gminy Krempna w kwocie 946.012,00 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści sześć tysięcy dwanaście złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn. „Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce” dofinansowanego ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Szacowane daty uruchomienia środków pożyczki przez Bank:I transza w wysokości 452.745,00 zł do dnia 15.07.2021 r.II transza w wysokości 217.525,00 zł do dnia 01.08.2021 r. III transza w wysokości 275.742,00 zł do dnia 15.10.2021 r.Wykorzystanie pożyczki będzie polegać na składaniu pisemnej dyspozycji uruchomienia pożyczki na rachunek bieżący budżetu gminy. Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez przekazanie ich na rachunek Zamawiającego. Aktualny podstawowy rachunek Zamawiającego: 52 8636 1015 2004 1600 7318. Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.10.2021 r. w transzach, zgodnie z dyspozycją kredytobiorcy.Spłata pożyczki nastąpi w okresie do końca 2022 r. po otrzymaniu refundacji środków z dotacji celowej z Budżetu Państwa oraz środków pochodzących z Funduszu Rozwoju Regionalnego. Spłata kwoty odsetek od pożyczki wykorzystanej – po uruchomieniu środków kredytu w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od lipca 2021 roku. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej pożyczki i będą jej jedynym kosztem. Odsetki od wykorzystanej pożyczki naliczane będą od salda pożyczki. Przy naliczeniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni. W sytuacji, gdy pożyczka spłacona będzie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty pożyczki, a nie do końca umowy. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. Kwota wykorzystanej pożyczki jest oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 1M z ostatniego miesiąca roboczego miesiąca poprzedniego powiększonej o marżę banku. O zmianie wysokości oprocentowania pożyczki i dacie wprowadzenia tej zmiany Bank powiadamia Kredytobiorcę pisemnie. Zmiana wysokości oprocentowania pożyczki nie wymaga wypowiedzenia przez bank umowy pożyczki w tej części.Koszty pożyczki stanowią odsetki za okres kredytowania, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 6 i 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części pożyczki, niewykorzystania pełnej kwoty pożyczki, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanej pożyczki.
Zamawiający zastrzega sobie również możliwość przedterminowej i późniejszej spłaty pożyczki bez dodatkowych kosztów, w tym opłat i prowizji.
Zamawiający zastrzega zmianę harmonogramu spłaty pożyczki iw związku z tym Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat z tytułu zmiany harmonogramu spłat pożyczki w zakresie kwot i terminów.Prawne zabezpieczenie spłaty pożyczki wraz z odsetkami stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy Krempna przy kontrasygnacie Skarbnika.
Ww. zapisy muszą znaleźć się w przyszłej umowie pożyczki, którą sporządzi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 99047,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego na 15 lat w kwocie 417.359,00 złotych (słownie: czterysta siedemnaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100) z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.:„Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce”.2) Termin uruchomienia kredytu: do 7 dni od daty zawarcia umowy.3) Okres spłaty kredytu:a) spłata odsetek: ostatniego dnia każdego miesiąca licząc od dnia uruchomienia pierwszej raty,b) spłata rat kapitałowych: pierwsza rata kapitałowa w kwocie 13.911,97 zł do 30-ego czerwca 2022 r. druga rata kapitałowa do 30 – go listopada 2022 roku w kwocie 13.911,97 zł, kolejne raty w kwocie 13.911,97 zł dwa razy do roku do 30-ego czerwcai 30-go listopada każdego roku, ostatnia rata również w kwocie 13.911,87 zł do 30-go listopada 2036 r.4) Raty kwartalne zgodnie z rozdziałem II podrozdziałem 12;5) O wysokości odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie (np. za pomocą poczty e-mail), przynajmniej na 3 dni robocze przed terminem zapłaty;
6) W przypadku, gdy termin płatności przypada na dzień wolny od pracy lub w sobotę za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy;
7) Transze kredytu:a) I transza w wysokości 199.741,00 zł po wykonaniu I etapu robót do dnia 15.07.2021 r.,b) II transza w wysokości 95.967,00 zł po wykonaniu II etapu robót do dnia 01.08.2021 r.c) III transza w wysokości 121.651,00 zł po wykonaniu III etapu robót do dnia 15.10.2021 r.,8) Wypłata każdej transzy na wniosek Zamawiającego;9) Okres uruchomienia transzy kredytu może się nieznacznie zmienić na pisemny wniosek Zamawiającego;10) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów;11) Możliwość wykorzystania kredytu w mniejszej kwocie dostosowanej do bieżących potrzeb, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów;12) Brak jakichkolwiek innych kosztów kredytu.13) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości lub części planowanej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat;14) Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu; w przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu okres kredytowania pozostaje bez zmian chyba, że Zamawiający złoży odmienną dyspozycję na piśmie;
15) Wyłącznie na potrzeby wyliczenia ceny oferty i obiektywnego porównania złożonych ofert, ustala się następujący termin wypłaty transz: 15.07.2021 r., 01.08.2021 r., 15.10.2021 r. 16) W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia się do pobrania ze strony internetowej niezbędne dokumenty finansowe. Adres strony: bip.krempna.pl; ścieżka dostępu „Gmina Krempna” w zakładce po lewej stronie „Budżet-Sprawozdania” (link do budżetu, sprawozdań http://bip.krempna.pl/index.php?id=144, dalej wybrać odpowiednio poszukiwany zakres danych „opinie, sprawozdania, projekt budżetu, sprawozdania finansowe”. Na stronie dostępne są roczne sprawozdania budżetowe Gminy Krempna dotyczące sytuacji finansowej i stanu majątkowego Gminy.17) Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz
z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami i innymi kosztami Wykonawcy.
18) Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, deklaracja wystawienia weksla in blanco).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 131000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13696,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13696,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13696,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Rymanowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000507526
7.3.3) Ulica: Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Rymanów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-480
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13696,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-15 do 2021-10-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52331,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52331,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52331,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Rymanowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000507526
7.3.3) Ulica: Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Rymanów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-480
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52331,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-15 do 2021-10-152021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI KREMPNA
- Zakup wraz z dostawą sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.