Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074349/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148167 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z adaptacją pomieszczeń budynku oraz budowa placu zabaw na potrzeby Klubu Malucha w ramach programu "MALUCH+" 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIETROWICE WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Pietrowice Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-480
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pietrowicewielkie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pietrowicewielkie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z adaptacją pomieszczeń budynku oraz budowa placu zabaw na potrzeby Klubu Malucha w ramach programu "MALUCH+" 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c6acf1-c786-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009608/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa wraz z adaptacją pomieszczeń budynku oraz budowa placu zabaw na potrzeby Klubu Malucha w ramach programu "MALUCH+" 2021.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403632,73 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa placu zabaw wraz z drogą dojazdowąi parkingiem”
Zakres robót obejmuje wykonanie placu zabaw wraz z montażem urządzeń, wykonaniem nawierzchni bezpiecznej oraz zagospodarowaniem terenu wokół placu zabaw. Wykonanie ogrodzenia wydzielającego plac zabaw wraz z furtką wejściową. Wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej istniejących dróg dojazdowych oraz stanowisk parkingowych, a także remont i wykonanie nowych chodników stanowiących dojście do Klubu Malucha oraz placu zabaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 171544,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont pomieszczeń żłobka wraz z termomodernizacjąi remontem elewacji budynku”
Wykonanie robót ogólnobudowlanych wewnątrz pomieszczeń Klubu Malucha, polegających namalowaniu pomieszczeń wraz z przygotowaniem powierzchni, wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych w części pomieszczeń z wykładzin PCV i dywanowych, uzupełnienie osprzętu sanitarnego w pomieszczeniach sanitarnych oraz wymianę i uzupełnienie części stolarki drzwiowej. Na zewnątrz budynku planowane jest wykonanie izolacji termicznej wraz z malowaniem elewacji i związanymi z tym robotami wykończeniowymi, jak wymiana rynien i rur spustowych,uzupełnienie obróbek blacharskich i wymianą parapetów. Ponadto wykonany zostanie remont schodów wejściowych do budynku uwzględniający wykonanie nowej okładziny i remont balustrad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442110-1 - Malowanie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 232088,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171544,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230838,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171544,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Budowlane DUDA Piotr Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7480000126
7.3.3) Ulica: Długa 13
7.3.4) Miejscowość: Kietrz
7.3.5) Kod pocztowy: 48-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM BUDOWLANE "DUDA" Piotr Duda
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM BUDOWLANE "DUDA" Piotr Duda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171544,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229010,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232088,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232088,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Budowlane DUDA Piotr Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7480000126
7.3.3) Ulica: Długa 13
7.3.4) Miejscowość: Kietrz
7.3.5) Kod pocztowy: 48-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM BUDOWLANE "DUDA" Piotr Duda
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM BUDOWLANE "DUDA" Piotr Duda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232088,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI PIETROWICE WIELKIE
- Remont strefy "Zielone Arboretum" w Pietrowicach Wielkich
- "Program budowy przydomowych oczyszczalni ścieków" dla Gminy Pietrowice Wielkie - zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi PIETROWICE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.