Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105363/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie dwóch 7-dniowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników proj. „Magnes” współfin. ze śr. EFS w ramach RPO Woj. Śląskiego na lata 2014 – 2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR Zabrze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.magistrat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mopr.magistrat.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie dwóch 7-dniowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników proj. „Magnes” współfin. ze śr. EFS w ramach RPO Woj. Śląskiego na lata 2014 – 20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2101d4c0-aff1-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002318/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 7-dniowy wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Magnes” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105363/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.260.09.2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215888 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch 7-dniowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu „Magnes” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.UZASADNIENIE
W postępowaniu do Zamawiającego na dzień i godzinę składania ofert wpłynęły 2 oferty:
Oferta nr 1
Inventum Sp. z o.o., ul. Henryka Siemiradzkiego 11A/2, 33-300 Nowy Sącz
Cena maksymalna oferty: 239 980,00 PLN
Oferta nr 2:
Konsorcjum firm:
Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego - LIDER,
Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o.o. – PARTNER,
ul. Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków.
Cena maksymalna oferty: 221 528,00 PLN
Wartość złożonych ofert przewyższa wartość szacunkowej wartości zamówienia, tj. kwotę 215 888 zł. Zamawiający najwyżej ocenił ofertę Konsorcjum firm: Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego - LIDER, Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o.o. – PARTNER i dokonała zabezpieczenia dodatkowej kwoty na realizację zamówienia w wysokości 5640,00 zł. Zamawiający wezwał wykonawcę do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia. Wykonawca przedłożył podmiotowe środki dowodowe w wyznaczonym terminie, natomiast z dokumentów wynika, iż wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu było dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z pkt XIV ppkt 1.4.1 SWZ z dnia 31.03.2022 r. Jednym z wymogów było dysponowanie koordynatorem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę. Wszystkie osoby wykazane w załączniku, w tym koordynator pozostają w dyspozycji wykonawcy na podstawie umowy cywilno-prawnej.
W związku z powyższym zamawiający odrzuca ofertę konsorcjum firm: Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego - LIDER, Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o.o. – PARTNER na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2b ponieważ oferta została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Cena oferty wykonawcy Inventum Sp. z o.o. przekracza szacunkową wartość zamówienia o kwotę 24 092,00 zł., a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia o w/w kwotę.
W związku z powyższym zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Obligatoryjne badania maszyn i urządzeń przez rzeczoznawców" przypadające od podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2025 roku do 31 marca 2026 roku
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie kwiecień - listopad 2025
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/05 TP/2025
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.