Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067761/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00074869/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00082394/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych przy świetlicach wiejskich we wsiach Chlebnia, Mościska, Opypy i Zabłotni w Gminie Grodzisk Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych przy świetlicach wiejskich we wsiach Chlebnia, Mościska, Opypy i Zabłotni w Gminie Grodzisk Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b212104-9573-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024401/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych przy świetlicach wiejskich we wsiach Zabłotnia, Mościska, Chlebnia, Opypy w Gminie Grodzisk Mazowiecki –Przedsięwzięcie budowy w Chlebni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067761/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349887,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej we wsi Chlebnia.Zakres prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie korytowania, warstw odsączających i podsypkowych, ustawienie obrzeży oraz nawierzchni z drogowych dla pieszych z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej (Chlebnia) – wg opisu w KNR,
• montaż gotowego, dostarczonego w prefabrykatach, drewnianego domku letniskowego z zabezpieczeniem ppoż. z wełny mineralnej (Chlebnia),
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45321000-3 - Izolacja cieplna
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 104583,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Budowa siłowni zewnętrznej we wsi Mościska.Zakres prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 58931,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Budowa placu zabaw we wsi Opypy.Zakres prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 52759,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej we wsi Zabłotnia.Zakres Prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 133613,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113450,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274550,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113450,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-Complex Sp. z o.o. ul. Płytowa 14, 03-046 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113450,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39708,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95011,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39708,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o.o. ul. Kolaniki 19, 37-500 Jarosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490
7.3.3) Ulica: ul. Kolaniki 19
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39708,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42209,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95728,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42209,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o.o. ul. Kolaniki 19, 37-500 Jarosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 231 34 90
7.3.3) Ulica: ul. Kolaniki 19
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42209,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72686,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204919,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72686,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANSBUD Aneta Strzelczyk Wyborów 21A, 26-902 Grabów n/Pilicą
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121691887
7.3.3) Ulica: Wyborów 21A
7.3.4) Miejscowość: Grabów n/Pilicą
7.3.5) Kod pocztowy: 26-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72686,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.