Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044257/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00054750/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00054898/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00148872/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00068603/01 - Wynik z dnia 2021-05-31
- 2021/BZP 00148275/02 - Wynik z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00159098/01 - Wynik z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148275 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przy
ul. Poniatowskiego 12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24 w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przyul. Poniatowskiego 12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24 w Słupsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d5a8fe-a8b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Podłączenie do sieci miejskiej CO budynków przy ul Poniatowskiego 12-24 i Szkolna 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044257/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/DTZ/P/RB/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2176477,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1874070,07 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 16,17,19,20,21,22,23,24- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,
- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,
- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;
- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową,
odpowietrzającą i wskazującą;
- włączenie przewodów instalacji centralnego ogrzewania do zewnętrznej instalacji niskoparametrowej z rur preizolowanych zaprojektowanych od kontenerowego węzła cieplnego;
- wykonanie pomiarów geodezyjnych,
- wykonanie zewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. niskoparametrowej;
- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o. w obudowach;
- wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego
ogrzewania;
- demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej;
- montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją;
- włączenie przewodów instalacji ciepłej wody i cyrkulacji do zewnętrznej instalacji z rur preizolowanych zaprojektowanych od kontenerowego węzła
- badanie instalacji c.w.u. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji cwu i z.w.;
- wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody;
- wykonanie odcinków instalacji wody zimnej;
- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych;
- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,
- towarzyszące roboty budowlane ( m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne;
- wykonanie przyłącza zimnej wody do budynku Poniatowskiego 19 i zew. instalacji wody zimnej od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,
· wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej
wymiennikowni ciepła,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej YKXS od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,
· zakup i montaż kontenera przeznaczonego na wymiennikownię ciepła,
- prace budowlane związane z posadowieniem kontenera na gruncie,
- wykonanie instalacji technologicznej w kontenerowej wymiennikowni ciepła,
- wykonanie prac ziemnych na potrzeby przyłącza i instalacji zew. zimnej wody, instalacji kanalizacyjnej, zew. instalacji c.o. i c.w.u., instalacji elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane wraz z inwentaryzacją- Poniatowskiego 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24 (załącznik nr 10),2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 16,17,19,20,21, 22, 23,24 (załącznik nr 11),3. przedmiary robót – Poniatowskiego 16,17,19,20,21,22,23,24 (załącznik nr 12),4. Projekt budowlany – kontener, instalacje zewnętrzne na potrzeby kontenera (załącznik nr 13), 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – kontener, instalacje zewnętrzne na potrzeby kontenera ( załącznik nr 14), 6. przedmiary robót – kontener, instalacje zewnętrzne na potrzeby kontenera (załącznik nr 15), 7. Projekt budowlany - przyłącze wod. do kontenera wraz z uzgodnieniami (załącznik nr 16),8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – przyłącze wodociągowe (załącznik nr 17),
9. przedmiary robót – przyłącze wodociągowe (załącznik nr 18).
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją , obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie robót w zakresie sieci i instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych,
2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich, 3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262300-4 - Betonowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 645184,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 14,15:- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,
- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,
- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;
- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową,
odpowietrzającą i wskazującą;
- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.;
- wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
- demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej;
- montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją;
- badanie instalacji c.wu. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.w.u. i z.w.;
- wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody;
- wykonanie odcinków instalacji wody zimnej,
- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych,
- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,
- wykonanie instalacji technologicznej indywidualnego węzła cieplnego,
- dostosowanie pomieszczenia piwnicznego na potrzeby węzła cieplnego ( prace budowlane dotyczące posadzki, ścian, stropów, prace stolarskie, instalacje elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, wentylacyjne),
- towarzyszące roboty budowlane ( m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ:
1. Projekty budowlane - Poniatowskiego 14,15 (załącznik nr 19),
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 14,15 (załącznik nr 20),
3. przedmiary robót – Poniatowskiego 14,15 (załącznik nr 21),
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie robót w zakresie instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych, 2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich, 3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych.o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262300-4 - Betonowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 614551,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 13:- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,
- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,
- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;
- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową,
odpowietrzającą i wskazującą;
- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.;
- wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
- demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej;
- montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją;
- badanie instalacji c.w.u. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.w.u. i z. w.;
- wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody;
- wykonanie odcinków instalacji wody zimnej,
- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych,
- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,
- wykonanie instalacji technologicznej indywidualnego węzła cieplnego,
- dostosowanie pomieszczenia piwnicznego na potrzeby węzła cieplnego ( prace budowlane dotyczące posadzki, ścian, stropów, prace stolarskie, instalacje elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, wentylacyjne),
- towarzyszące roboty budowlane (m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane - Poniatowskiego 13 (załącznik nr 22),
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 13 (załącznik nr 23),
3. przedmiary robót – Poniatowskiego 13 (załącznik nr 24),
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją , obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1. wykonanie robót w zakresie instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych, 2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich,3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych. o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 316632,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 12:- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,
- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,
- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;
- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową,
odpowietrzającą i wskazującą;
- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.;
- wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
- demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej;
- montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją;
- badanie instalacji c.w.u. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.w.u. i z. w.;
- wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody;
- wykonanie odcinków instalacji wody zimnej,
- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych,
- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,
- wykonanie instalacji technologicznej indywidualnego węzła cieplnego,
- dostosowanie pomieszczenia piwnicznego na potrzeby węzła cieplnego ( prace budowlane dotyczące posadzki, ścian, stropów, prace stolarskie, instalacje elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, wentylacyjne),
- towarzyszące roboty budowlane ( m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane - Poniatowskiego 12 (załącznik nr 25),
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 12 (załącznik nr 26),
3. przedmiary robót – Poniatowskiego 12 (załącznik nr 27),
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją , obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie robót w zakresie instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych,
2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich,
3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych.
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,
a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 297517,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088561,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710972,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710972,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710972,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacji i Konstrukcji „INSTALEX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-041-08-09
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 3e
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713243,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408926,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408926,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408926,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładem Instalatorstwa Sanitarnego INSTON Marian Trojanowski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390400733
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 16A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411308,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376773,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371767,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371767,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładem Instalatorstwa Sanitarnego INSTON Marian Trojanowski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390400733
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 16A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalatorstwa Sanitarnego "INSTON" MARIAN TROJANOWSKI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371767,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 84 w m. Krzemienica
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego, parkowego, akcentowego, będącego w zarz. ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.