Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130118/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy cementu workowanego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 71
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33f34481-0fbf-4bec-b376-56aeb5557d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy cementu workowanego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33f34481-0fbf-4bec-b376-56aeb5557d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cementu portlandzkiego żużlowego.
W chwili sporządzania Specyfikacji Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania, gdyż wielkość zapotrzebowania wynika z wygranych postępowań przetargowych, złożonych zleceń. Z danych za 2024 r. Zamawiający określił szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia:
Lp. Nazwa wyrobu Jednostka miary Szacunkowa ilość
1. Cement portlandzki paczkowany tona 51
Cement portlandzki wieloskładnikowy klasy wytrzymałościowej 32,5 o wysokiej wytrzymałości wczesnej (R). Składnikami cementu są: klinkier portlandzki, mieszany dodatek mineralny złożony z popiołu lotnego krzemionkowego (V) i kamienia wapiennego (LL) oraz regulator czasu wiązania (siarczan wapnia). Cement portlandzki wieloskładnikowy PN-EN 197-1 - CEM II/B-M (V-LL) 32,5R spełnia wymagania zawarte w normie PN-EN 197-1 „Cement -Część 1: Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementów powszechnego użytku”. Cement dostarczany jest do zamawiającego w opakowaniach (workach 25 kg), które są ułożone na palecie. Wykonawca na własny koszt: dokonuje załadunku, dostarcza towar do zamawiającego. Zamawiający dokonuje rozładunku oraz odbioru ilościowego. Palety są własnością Wykonawcy i nie mogą być wykazane na dokumentach wydania oraz fakturze VAT. Wielkość pojedynczego zamówienia nie zostaje określona i może być różna, jednakże najmniejszą jednostką dostawy jest 1 paleta 1,4 tony.
Miejsce dostawy magazyny: ul. Polna 71 w Pleszewie
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111200-3 - Cement
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający powziął informację, iż cena za przedmiot zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę, który prawidłowo złożył ofertę jest wygórowana i możliwe jest otrzymanie oferty o niższej cenie.INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- Budowa drogi gminnej 1 KD-Z łączącej ul. Armii Poznań i ul. 70 Pułku Piechoty w Pleszewie
- Dostawa (wynajem) sztucznego lodowiska mobilnego wraz z infrastrukturą techniczną na sezon 2025 / 2026
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, ......... , budowa dwóch punktów ładowania samochodów elektrycznych o mocy 22kW każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pleszewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.