Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00157903/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00162516/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00232819/01 - Wynik z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148348 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami
i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Aleksandrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911250619
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strażacka 7A
1.4.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 728 982 846
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: atbs@vp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tbs-aleksandrow.lo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Towarzystwo Budownictwa Spółecznego Sp. z o.o.
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148348
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00145145/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. PRZEDMIOT I ZAKRES INWESTYCJI
Przedmiotem jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi, przy ul. Słonecznej w Aleksandrowie Kuj., na działkach nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30.
Zakres obejmuje czterokondygnacyjny, podpiwniczony budynek wielorodzinny z 32 mieszkaniami, infrastrukturę techniczną, obsługującą budynek oraz miejsca postojowe w ilości – 32 miejsca, w tym dla niepełnosprawnego.
2. ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI
Budynek zlokalizowany będzie w południowo-wschodniej części działki nr 7/22. Budynek balkonami ściany wschodniej przylega do granicy dz. nr 7/19 z dz.nr 7/16, w której wyznaczona jest obowiązująca linia zabudowy, ściana południowa oddalona jest od granicy z dz. nr 7/15 o 6,30m. Ściany północna i zachodnia oddalone są od granic terenu objętego opracowaniem w odległościach przekraczających 10m. Zjazd na teren inwestycji projektowany jest z ul. Granicznej poprzez ul. Słoneczną, dz. nr 7/16. Dodatkowo, planowany jest wjazd na teren objęty opracowaniem, z dz. nr 7/15, która jest wykorzystywana jako droga dojazdowa obsługująca istniejące budynki zarządzane przez Inwestora.
Inwestycja wykorzystywać będzie projektowane miejsca parkingowe. Parkingi oraz ciągi pieszo jezdne utwardzone będą nawierzchnią z kostki betonowej. Teren pod powierzchnie utwardzone należy splantować wg rysunków projektu wykonawczego. Odpady stałe gromadzone będą w projektowanej altanie śmietnikowej. Woda opadowa z dachu budynku odprowadzana będzie do miejskiej kanalizacji deszczowej. Dokumentację zadania stanowią projekty zawarte w załącznikach do SWZ.
Poza obszarem opracowania planowana jest przebudowa, istniejącego na sąsiednich działkach, placu zabaw dla dzieci. Plac ma powierzchnię około 450m2 Przebudowę należy wykonać wg wytycznych przedstawionych na rysunku
zagospodarowania placu zabaw.
3. BILANS TERENU
1) Powierzchnia działek nr 7/19 i 7/22 - 4450,00m2
2) Powierzchnia projektowanej zabudowy - 653,30m2
3) Powierzchnia terenów utwardzonych - 1398,70m2
4) Powierzchnia terenów biologicznie czynnych - 2398,00m2
5) Udział pow. zabudowy w pow. działki (dla terenu 3MW/U) - 20,0%
6) Udział pow. biologicznie czynnych (dla terenu 3MW/U) - 73,3%
7) Intensywność zabudowy (dla terenu 3MW/U) - 0,73
4. DOSTĘPNOŚĆ BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wejście na pierwszy poziom mieszkalny w klatce z mieszkaniem dla niepełnosprawnego, umożliwia platforma dla osób niepełnosprawnych.
5. DZIAŁKA NIE JEST WPISANA DO REJESTRU ZABYTKÓW.
6. DZIAŁKA NIE JEST ZLOKALIZOWANA NA SZKODACH GÓRNICZYCH.
7. UWAGI KOŃCOWE
1) Planowana inwestycja nie stwarza zagrożenia dla użytkowników i otoczenia. Należy ją przeprowadzić zgodnie z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. Do realizacji należy używać materiałów posiadających wymagane atesty. Roboty prowadzone muszą być przez osobę uprawnioną.
2) Inwestycja nie oddziałuje negatywnie na środowisko naturalne, w tym także na świat zwierzęcy i roślinny. Procesy zachodzące w budynku nie emitują czynników szkodliwych dla środowiska, w związku z tym nie ma konieczności stosowania urządzeń chroniących środowisko.
3) Wszystkie instalacje nieczynne w gruncie, stanowiące kolizję z inwestycją, do demontażu.
4) Podczas prowadzenia robót ziemnych, wszelkie niepotrzebne materiały, odkryte w gruncie, np: gruz, należy zutylizować.
5) Obszar oddziaływania inwestycji został wyznaczony na podstawie §12 i §60 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z późniejszymi zmianami. Projektowana inwestycja oddziałuje na teren działek nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30.
Przedmiotowe zamówienie, Wykonawca zobowiązuje się wykonać na warunkach określonych w SWZ wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część Specyfikacji, a w szczególności zgodnie z postanowieniami Umowy oraz załączonym przedmiarem załącznik 11 do SWZ.
Na podstawie przedmiaru oferent wykona ofertowy kosztorys budowlany który musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Kosztorys należy przedłożyć przed podpisaniem umowy.
Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ ). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ . Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach oznakowania oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Projekcie budowlanym załącznik nr. 10 ( cz 1,2,3) oraz przedmiarze robót Załącznik nr 11 i Szczegółowej Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 12 Płatność za wykonane roboty nastąpi w 5 częściach po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego robót na podstawie czterech protokołów częściowych i piątego końcowego odbioru robót – zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy. Zapłata wynagrodzenia za wykonane roboty nastąpi w terminie 21 dni po otrzymaniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Za datę zapłaty uważa się dzień, w którym Zamawiający zleci bankowi wykonanie przelewu. Warunki dotyczące zatrudnienia określonow w dokumentacji zamówienia.
Po zmianie:
1. PRZEDMIOT I ZAKRES INWESTYCJI
Przedmiotem jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi, przy ul. Słonecznej w Aleksandrowie Kuj., na działkach nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30.
Zakres obejmuje czterokondygnacyjny, podpiwniczony budynek wielorodzinny z 32 mieszkaniami, infrastrukturę techniczną, obsługującą budynek oraz miejsca postojowe w ilości – 32 miejsca, w tym dla niepełnosprawnego.
Zadanie jest finansowane ze środków własnych, kredytu bankowego oraz Funduszu Dopłat w ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego rządowego programu budownictwa komunalnego. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki finansowe na realizację zadania nie zostaną mu przyznane.
2. ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI - Opis w SWZ
3. BILANS TERENU 1) Powierzchnia działek nr 7/19 i 7/22 - 4450,00m2
2) Powierzchnia projektowanej zabudowy - 653,30m2
3) Powierzchnia terenów utwardzonych - 1398,70m2
4) Powierzchnia terenów biologicznie czynnych - 2398,00m2
5) Udział pow. zabudowy w pow. działki (dla terenu 3MW/U) - 20,0%
6) Udział pow. biologicznie czynnych (dla terenu 3MW/U) - 73,3%
7) Intensywność zabudowy (dla terenu 3MW/U) - 0,73
4. DOSTĘPNOŚĆ BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wejście na pierwszy poziom mieszkalny w klatce z mieszkaniem dla niepełnosprawnego, umożliwia platforma dla osób niepełnosprawnych.
5. DZIAŁKA NIE JEST WPISANA DO REJESTRU ZABYTKÓW.
6. DZIAŁKA NIE JEST ZLOKALIZOWANA NA SZKODACH GÓRNICZYCH.
7. UWAGI KOŃCOWE
1) Planowana inwestycja nie stwarza zagrożenia dla użytkowników i otoczenia. Należy ją przeprowadzić zgodnie z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. Do realizacji należy używać materiałów posiadających wymagane atesty. Roboty prowadzone muszą być przez osobę uprawnioną.
2) Inwestycja nie oddziałuje negatywnie na środowisko naturalne, w tym także na świat zwierzęcy i roślinny. Procesy zachodzące w budynku nie emitują czynników szkodliwych dla środowiska, w związku z tym nie ma konieczności stosowania urządzeń chroniących środowisko.
3) Wszystkie instalacje nieczynne w gruncie, stanowiące kolizję z inwestycją, do demontażu.
4) Podczas prowadzenia robót ziemnych, wszelkie niepotrzebne materiały, odkryte w gruncie, np: gruz, należy zutylizować.
5) Obszar oddziaływania inwestycji został wyznaczony na podstawie §12 i §60 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z późniejszymi zmianami. Projektowana inwestycja oddziałuje na teren działek nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30.
Przedmiotowe zamówienie, Wykonawca zobowiązuje się wykonać na warunkach określonych w SWZ wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część Specyfikacji, a w szczególności zgodnie z postanowieniami Umowy oraz załączonym przedmiarem załącznik 11 do SWZ.
6) Przedmiotowe zamówienie, Wykonawca zobowiązuje się wykonać na warunkach określonych w SWZ wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część Specyfikacji, a w szczególności zgodnie z postanowieniami Umowy oraz załączonym przedmiarem.
1) Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów.
Załączone do SWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny nie są podstawą do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o projekt, dokumentację wykonawczą, specyfikacje techniczne, zapisów SIWZ oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys uproszczony, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie należną za wykonanie robót budowlanych. Przez pojęcie kosztorys uproszczony należy rozumieć kosztorys zawierający podstawę wyceny (KNR, kalkulacja indywidualna, analogia, itp.), jednostki miary, ilość, ceny jednostkowe, wartość. Kosztorys musi uwzględniać cały zakres prac potrzebnych do realizacji umowy, również ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze robót.
3) Dane z kosztorysu będą podstawą do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zaniechanych, czy zamiennych (tj. robót wykonanych w miejsce robót zaniechanych). Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót.
4) Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w 5 częściach zgodnie z Harmonogramem rzeczowo finansowym po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołów odbiorów: częściowych i końcowego robót przedmiotu zamówienia. Płatności następować będą w terminach określonych przez Bank w umowie kredytowej, z uwzględnieniem zasad zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
5) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu.
Rozwiązania równoważne:
Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ ). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ . Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach oznakowania oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Projekcie budowlanym załącznik nr. 10 ( cz 1,2,3) oraz przedmiarze robót Załącznik nr 11 i Szczegółowej Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 12 Warunki dotyczące zatrudnienia określono w w dokumentacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-08-26 11:00
Po zmianie:
2021-08-27 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-08-26 11:05
Po zmianie:
2021-08-27 11:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-09-24
Po zmianie:
2021-09-25
2021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
- Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Kompleksowa usługa ochrony budynków oraz osób i mienia przy ul. Słowackiego 8 w Aleksandrowie Kujawskim
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.