Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098628/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00098628/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25 (po zmianach)
- 2022/BZP 00099005/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00107827/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zgniatarek do butelek i koszy w ramach realizacji projektu „Chodzieski Eko Ludek – miejska edukacja ekologiczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA W CHODZIEŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790992
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672827171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@chodziez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.chodziez.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zgniatarek do butelek i koszy w ramach realizacji projektu „Chodzieski Eko Ludek – miejska edukacja ekologiczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c16d4aa-ab5e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016839/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup zgniatarek do butelek i koszy w ramach realizacji projektu „Chodzieski Eko Ludek – miejska edukacja ekologiczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Chodzieski Eko Ludek - miejska edukacja ekologiczna", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Środowisko, Działania 4.5 Ochrony przyrody, Podziałania 4.5.4 Edukacja ekologiczna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098628/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8731,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk naściennych zgniatarek do plastikowych butelek (puszek aluminiowych) przeznaczonych do użytku zewnętrznego oraz 30 sztuk koszy na śmieci zewnętrznych służących do gromadzenia metalu i tworzyw sztucznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713300-6 - Zgniatarki do odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12453,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15498,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12453,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BETOPRO Paweł Kaczor, Jacek Kuś S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETOPRO Paweł Kaczor, Jacek Kuś S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341886380
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 1/16
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BETOPRO PAWEŁ KACZOR, JACEK KUŚ SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BETOPRO PAWEŁ KACZOR, JACEK KUŚ SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12453,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Zakup sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży"
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Przetarg na dostawę leków
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chodzież. Zakup oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego do zabezpieczenia awaryjnego w energię elektryczną budynku Urzędu Gminy w Chodzieży.
- Budowa drogi - Rataje (dz. 512 ul. Orzechowa), gm. Chodzież
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników o pojemności 120 litrów do gromadzenia odpadów
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- Przebudowa pomostu na jeziorku mleczarskim i mała architektura na zbiornikach wodnych - w ramach projektu zielono -niebieskie Bartoszyce
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.