eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTERMOMODERNIZACJA budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Myśliwieckiej 8 w Warszawie - prace towarzyszące



Ogłoszenie z dnia 2023-03-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Myśliwieckiej 8 w Warszawie - prace towarzyszące

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-068

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 320 02 48

1.5.8.) Numer faksu: +48 (22) 828 11 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Myśliwieckiej 8 w Warszawie - prace towarzyszące

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b6de32a-c72e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00340266/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Myśliwieckiej 8 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z uprzednio przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (sygnatura: DPZP-ZP.26.5.2022/PB, ogłoszenie z dnia 30 maja 2022 nr 2022/BZP 00185475/01, Umowa z dnia 10 sierpnia 2022 nr ASP 0461/2022/SZP) pn.: „Termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Myśliwieckiej 8 w Warszawie”, w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.), uwzględniając, że w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidziana została możliwość udzielenia zamówień podobnych; przedmiot umowy stanowi powtórzenie podobnych robót budowlanych oraz wiąże się z zadaniem „Termomodernizacji…” kontynuując realizację celu, jakim jest zmniejszenie emisji dwutlenku węgla, zmniejszenie zużycia energii oraz zapobieganie degradacji zabytkowego budynku została zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisów art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DPZP-ZP.26.5.2022/PB

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZP-ZP.26.9.2022/PB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1399187 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Umowy jest wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Myśliwieckiej 8 w Warszawie, w szczególności:
a) robót rozbiórkowych i odtworzeniowych w odniesieniu do nawierzchni schodów zewnętrznych studni i studzienek wraz z wykopami,
b) roboty powiązane z montażem okien (fartuchy i parapety, okna),
c) roboty ziemne
d) położenie tynków w piwnicach (drenaż pod posadzkami),
e) roboty instalacyjne sanitarne, c.o. i elektryczne towarzyszące modernizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1721000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1721000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1721000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AREMBUD Arkadiusz Jedlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010343212

7.3.3) Ulica: ul. Szkoły Orląt 4 lok. 101

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-984

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wymiana węzła cieplnego, instalacji CO oraz wodno-kanalizacyjnej
TECHNOINSTAL Roman Barej Zakład Instalacji Sanitarnych i Budowlanych REGON 012507209, NIP 5340200373


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1721000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.