Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00124403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie 7-dniowego obozu socjoterapeutycznego dla łącznie 20 osób - w ramach projektu „Lepsza przyszłość” ze środków EFS w ramach RPO WŁ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PABIANICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472212819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Romualda Traugutta 6A
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42215-66-60
1.5.8.) Numer faksu: 42215-66-60 wew. 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pcpr-pabianice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie 7-dniowego obozu socjoterapeutycznego dla łącznie 20 osób - w ramach projektu „Lepsza przyszłość” ze środków EFS w ramach RPO WŁ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb63c9fd-eb1f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00096844/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zorganizowanie 7-dniowego obozu socjoterapeutycznego dla łącznie 20 osób - w ramach projektu „Lepsza przyszłość” ze środków EFS w ramach RPO WŁ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Lepsza przyszłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124403/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/LP/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I dla obozu letniego 2021 r.Termin realizacji usługi: między 16 sierpnia 2021 r. a 27 sierpnia 2021 r.
Miejsce realizacji zadania – Polska – miejscowość położona nad Morzem Bałtyckim.
1. Wykonawca w ramach organizacji obozu socjoterapeutycznego dla 10 uczestników zapewni:
1) przejazd grupy na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie Pabianice (siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, ul. Traugutta 6a), do miejsca wyjazdu i z powrotem (przewoźnik musi posiadać wszelkie zezwolenia
i licencje) – pojazd powinien mieć minimum 10/12 miejsc siedzących i nie może być starszy niż 5 lat, być klimatyzowany, wyjazd z Pabianic powinien być zaplanowany
w godzinach porannych a powrót w godzinach popołudniowych,
2) zakwaterowanie w ośrodku wczasowym bądź hotelu, w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (wc, umywalka, natrysk)
i całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; dla osób niepalących, z oknem, pełnym węzłem sanitarnym, salą TV ogólnodostępną.
3) pełne wyżywienie (minimum 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad składający się
z pierwszego i drugiego dania oraz deseru i napoju, kolacja) a także suchy prowiant na drogę powrotną (kanapka, owoc, woda mineralna 0,5 l na osobę), w dzień przyjazdu powinien być zapewniony minimum obiad i kolacja, w dzień wyjazdu powinno być zapewnione minimum śniadanie, menu zostanie ustalone po wyborze wykonawcy;
4) woda dostępna podczas zajęć;
5) 1 trenera, który właściwie zorganizuje i przeprowadzi zajęcia socjoterapeutyczne przez tj.: psychologa/pedagoga posiadającego certyfikat ukończenia kursu Trenera Umiejętności Społecznych,
6) 1 salę szkoleniową wyposażoną w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć z zakresu Trening Umiejętności Społecznych,
7) Trening umiejętności społecznych, prowadzony przez trenera, który powinien obejmować:
a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla wychowanków – sposoby na skuteczne i pozytywne sposoby wyrażania siebie, radzenie sobie ze stresem, metody właściwej komunikacji, zachowania asertywne, radzenie sobie z agresją, umiejętne słuchanie innych, współpraca w grupie, budowanie własnej wartości, łącznie 28 godzin dydaktycznych,
8) Organizacja czasu wolnego, która realizowana będzie codziennie zgodnie z zaproponowanym harmonogramem (oprócz dnia przyjazdu i wyjazdu) po zajęciach socjoterapeutycznych z TUS, np. konkursy sportowe, zajęcia integracyjne: wspólne ognisko/grill (chleb, kiełbaski, śpiewanie piosenek), dyskoteki (woda, ciasteczka), gry i zabawy, spacer na plażę itp.,
9) całodobową stałą opiekę nad uczestnikami obozu (kierownika obozu+ trenera),
10) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące dojazd do miejsca odbywania się obozu, całodobowy 7-dniowy pobyt w miejscu obozu, powrót uczestników do siedziby PCPR Pabianice przy ul. Traugutta 6a po zakończeniu obozu, przy czym wymagana kwota ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) na osobę,
11) bezpłatny transport oraz bezpłatną opiekę lekarską w przypadku zaistnienia konieczności odbycia wizyty lekarskiej,
12) zaplecze rekreacyjno – sportowe na terenie ośrodka/hotelu, np. sprawny sprzęt sportowy, siłownia, stoły do tenisa stołowego, boisko do różnych gier zespołowych.
2. Wymagania dotyczące ośrodka:
1) Ośrodek powinien być położony na terenie miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim w odległości maksymalnej 2 000 m.,
2) wszyscy uczestnicy muszą zostać zakwaterowani w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych,
3) pokoje powinny być wyposażone w jednoosobowe łóżka, pościel, koce, szafy ubraniowe, stoliki, krzesła, a także w papier toaletowy, mydło, ręczniki,
4) każdy pokój powinien posiadać pełen węzeł sanitarny (wc, umywalka, natrysk) z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody,
5) ośrodek powinien posiadać na swoim terenie stołówkę, w której będą serwowane posiłki. Posiłki mogą być serwowane poprzez szwedzki stół,
6) ośrodek powinien być ogrodzony i strzeżony (bramy zamykane na noc),
7) na terenie ośrodka powinno być miejsce do zorganizowania ogniska/grilla oraz innych zajęć o charakterze integracyjno-rekreacyjnym,
8) ośrodek powinien dysponować jedną salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć,
9) sala szkoleniowa powinna być wyposażona w krzesła i stoły niezbędne do powadzenia zajęć w ramach Treningu Umiejętności Społecznej,
10) sala szkoleniowa powinna być dostępna przez 5 godzin dziennie przez 5 dni, w dniu przyjazdu i wyjazdu dopuszcza się skróconą ilość godzin zajęć dla każdej z grup do 1,5 godziny (łączna ilość godzin zajęć musi wynieść 28).
3. Ponadto Wykonawca:
1) poniesie koszty związane z opłatą klimatyczną za wszystkich uczestników obozu, jeśli będzie tego wymagała lokalizacja ośrodka;
2) zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę trenerską i kierownika obozu odpowiedzialnych za przeprowadzenie zajęć z TUS, zajęć integracyjno-rekreacyjnych oraz do stałej opieki nad uczestnikami obozu, w tym:
a) trenera z wykształceniem pedagogicznym i/lub psychologicznym, posiadającego minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe oraz posiadającego certyfikat ukończenia kursu Trenera Umiejętności Społecznych,
b) kierownika obozu odpowiedzialnego za całodobową opiekę nad uczestnikami warsztatów oraz zorganizowanie dodatkowych zajęć integracyjno-rekreacyjnych, posiadającego uprawnienia kierownika wycieczki/kolonii/obozu.
3) W przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów uniemożliwiającej dalszą jazdę, Wykonawca zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż ten, który uległ awarii. Pojazd zastępczy zostanie podstawiony w miejscu awarii w czasie nie dłuższym niż 2,5 godziny (w przypadku autobusu) od zaistniałej awarii.
4) Pojazdy muszą posiadać aktualny przegląd stanu technicznego oraz ubezpieczenie OC i NNW.
5) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów płatnych dróg, parkingów i innych ewentualnych kosztów związanych z realizacją usług transportowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Termin realizacji usługi: między 4 lipca 2022 r. a 26 sierpnia 2022 r. nad morzem Bałtyckim. Miejsce realizacji zadania – Polska – miejscowość położona nad Morzem Bałtyckim.Wykonawca w ramach organizacji obozu socjoterapeutycznego dla 10 uczestników zapewni:
1) przejazd grupy na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie Pabianice (siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, ul. Traugutta 6a), do miejsca wyjazdu i z powrotem (przewoźnik musi posiadać wszelkie zezwolenia
i licencje) – pojazd powinien mieć minimum 10/12 miejsc siedzących i nie może być starszy niż 5 lat, być klimatyzowany, wyjazd z Pabianic powinien być zaplanowany
w godzinach porannych a powrót w godzinach popołudniowych,
2) zakwaterowanie w ośrodku wczasowym bądź hotelu, w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (wc, umywalka, natrysk)
i całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; dla osób niepalących, z oknem, pełnym węzłem sanitarnym, salą TV ogólnodostępną.
3) pełne wyżywienie (minimum 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad składający się
z pierwszego i drugiego dania oraz deseru i napoju, kolacja) a także suchy prowiant na drogę powrotną (kanapka, owoc, woda mineralna 0,5 l na osobę), w dzień przyjazdu powinien być zapewniony minimum obiad i kolacja, w dzień wyjazdu powinno być zapewnione minimum śniadanie, menu zostanie ustalone po wyborze wykonawcy;
4) woda dostępna podczas zajęć;
5) 1 trenera, który właściwie zorganizuje i przeprowadzi zajęcia socjoterapeutyczne przez tj.: psychologa/pedagoga posiadającego certyfikat ukończenia kursu Trenera Umiejętności Społecznych,
6) 1 salę szkoleniową wyposażoną w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć z zakresu Trening Umiejętności Społecznych,
7) Trening umiejętności społecznych, prowadzony przez trenera, który powinien obejmować:
b) Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla wychowanków – sposoby na skuteczne i pozytywne sposoby wyrażania siebie, radzenie sobie ze stresem, metody właściwej komunikacji, zachowania asertywne, radzenie sobie z agresją, umiejętne słuchanie innych, współpraca w grupie, budowanie własnej wartości, łącznie 28 godzin dydaktycznych,
8) Organizacja czasu wolnego, która realizowana będzie codziennie zgodnie z zaproponowanym harmonogramem (oprócz dnia przyjazdu i wyjazdu) po zajęciach socjoterapeutycznych z TUS, np. konkursy sportowe, zajęcia integracyjne: wspólne ognisko/grill (chleb, kiełbaski, śpiewanie piosenek), dyskoteki (woda, ciasteczka), gry i zabawy, spacer na plażę itp.,
9) całodobową stałą opiekę nad uczestnikami obozu (kierownika obozu+ trenera),
10) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące dojazd do miejsca odbywania się obozu, całodobowy 7-dniowy pobyt w miejscu obozu, powrót uczestników do siedziby PCPR Pabianice przy ul. Traugutta 6a po zakończeniu obozu, przy czym wymagana kwota ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) na osobę,
11) bezpłatny transport oraz bezpłatną opiekę lekarską w przypadku zaistnienia konieczności odbycia wizyty lekarskiej,
12) zaplecze rekreacyjno – sportowe na terenie ośrodka/hotelu, np. sprawny sprzęt sportowy, siłownia, stoły do tenisa stołowego, boisko do różnych gier zespołowych.
2. Wymagania dotyczące ośrodka:
1) Ośrodek powinien być położony na terenie miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim w odległości maksymalnej 2 000 m.,
2) wszyscy uczestnicy muszą zostać zakwaterowani w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych,
3) pokoje powinny być wyposażone w jednoosobowe łóżka, pościel, koce, szafy ubraniowe, stoliki, krzesła, a także w papier toaletowy, mydło, ręczniki,
4) każdy pokój powinien posiadać pełen węzeł sanitarny (wc, umywalka, natrysk) z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody,
5) ośrodek powinien posiadać na swoim terenie stołówkę, w której będą serwowane posiłki. Posiłki mogą być serwowane poprzez szwedzki stół,
6) ośrodek powinien być ogrodzony i strzeżony (bramy zamykane na noc),
7) na terenie ośrodka powinno być miejsce do zorganizowania ogniska/grilla oraz innych zajęć o charakterze integracyjno-rekreacyjnym,
8) ośrodek powinien dysponować jedną salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć,
9) sala szkoleniowa powinna być wyposażona w krzesła i stoły niezbędne do powadzenia zajęć w ramach Treningu Umiejętności Społecznej,
10) sala szkoleniowa powinna być dostępna przez 5 godzin dziennie przez 5 dni, w dniu przyjazdu i wyjazdu dopuszcza się skróconą ilość godzin zajęć dla każdej z grup do 1,5 godziny (łączna ilość godzin zajęć musi wynieść 28).
3. Ponadto Wykonawca:
1) poniesie koszty związane z opłatą klimatyczną za wszystkich uczestników obozu, jeśli będzie tego wymagała lokalizacja ośrodka;
2) zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę trenerską i kierownika obozu odpowiedzialnych za przeprowadzenie zajęć z TUS, zajęć integracyjno-rekreacyjnych oraz do stałej opieki nad uczestnikami obozu, w tym:
a) trenera z wykształceniem pedagogicznym i/lub psychologicznym, posiadającego minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe oraz posiadającego certyfikat ukończenia kursu Trenera Umiejętności Społecznych,
b) kierownika obozu odpowiedzialnego za całodobową opiekę nad uczestnikami warsztatów oraz zorganizowanie dodatkowych zajęć integracyjno-rekreacyjnych, posiadającego uprawnienia kierownika wycieczki/kolonii/obozu.
3) W przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów uniemożliwiającej dalszą jazdę, Wykonawca zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż ten, który uległ awarii. Pojazd zastępczy zostanie podstawiony w miejscu awarii w czasie nie dłuższym niż 2,5 godziny (w przypadku autobusu) od zaistniałej awarii.
4) Pojazdy muszą posiadać aktualny przegląd stanu technicznego oraz ubezpieczenie OC i NNW.
5) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów płatnych dróg, parkingów i innych ewentualnych kosztów związanych z realizacją usług transportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota przewyższała środki w Projekcie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższała środki
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Dowozy dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Lubrza w okresie od 01 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 roku
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
- Usługi transportowe do przewozu żołnierzy i pracowników wojska z rejonu odpowiedzialności 16 WOG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.