eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychRewitalizacja Skweru im. Sybiraków przy ulicy Głównej i Wrocławskiej w Wałbrzychu wraz z terenem zielonym zlokalizowanym przy ulicy Głównej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Skweru im. Sybiraków przy ulicy Głównej i Wrocławskiej w Wałbrzychu wraz z terenem zielonym zlokalizowanym przy ulicy Głównej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,75000,27099b1bb4f5d2f647df1faef21a5d9a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Skweru im. Sybiraków przy ulicy Głównej i Wrocławskiej w Wałbrzychu wraz z terenem zielonym zlokalizowanym przy ulicy Głównej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925a1f38-90b6-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027511/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Rewitalizacja skweru im. Sybiraków zlokalizowanego przy ul. Głównej i Wrocławskiej oraz terenu zieleni zlokalizowanego wzdłuż ul. Głównej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062494/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie Robót na Zadaniu inwestycyjnym pn.:„Rewitalizacja Skweru im. Sybiraków przy ulicy Głównej i Wrocławskiej w Wałbrzychu wraz z terenem zielonym zlokalizowanym przy ulicy Głównej” zgodnie z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, Dokumentacją projektową, STWiORB, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy i umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie.

Zadanie, o którym mowa jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, na podstawie wstępnej promesy NR 01/2021/2897/PolskiLad oraz współfinansowane ze środków własnych Zamawiającego pochodzących z Planu Junckera – kredytu udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny

2. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności następujące roboty:
- rozbiórka istniejących nawierzchni oraz elementów małej architektury i wyposażenia,
- rozbiórka sieci i instalacji uzbrojenia podziemnego,
- niwelacja terenu,
- przebudowa kablowej sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia (eNN) – oświetlenia terenu,
- budowa instalacji zasilania pompowni i kamer telewizji przemysłowej CCTV (monitoringu),
- budowa kanalizacji teletechnicznej oraz instalacji światłowodowej telewizji przemysłowej CCTV,
- remont przyłącza i przebudowa sieci wodociągowej wraz z komorą techniczną, zdrojem ulicznym i punktami czerpalnymi do podlewania,
- remont i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i budowa podziemnego zbiornika retencyjnego na wody opadowe,
- przebudowa ciągów komunikacyjnych – pieszych i pieszo-jezdnych, obejmująca profilowanie podłoża, ułożenie obrzeży i krawężników, wykonanie konstrukcji i nawierzchni,
- budowa placu zabaw dla dzieci z ogrodzeniem oraz placów z urządzeniami do ćwiczeń na powietrzu,
- budowa boiska wielofunkcyjnego rekreacyjnego z częściowym ogrodzeniem,
- budowa obiektów małej architektury i montaż wyposażenia: schodki terenowe, górka saneczkowa ławki, tablice informacyjne, kosze na odpadki itp.,
- uporządkowanie istniejącej zieleni w tym wycinki, cięcia pielęgnacyjne, cięcia sanitarne, itp.,
- pielęgnacja ok. 30 sztuk drzew pomnikowych oraz ok. 800 sztuk drzew tworzących drzewostan parków,
- wykonanie nowych nasadzeń zieleni wysokiej i niskiej,
- wykonanie ogrodzenia parku,
- pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej,

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projektowanych postanowieniach Umowy, do-kumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.


3. Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz istotne postanowienia Umowy:
1) Kluczowe części zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę: nie przewiduje się.
2) Cena ofertowa ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i powinna zawierać łączną wycenę wszystkich elementów niniejszego zamówienia. Podstawą obliczenia ceny ryczałtowej jest: Dokumentacja projektowa i inne wytyczne określone w SWZ, projektowanych postanowieniach Umowy oraz ustalenia Wykonawcy, zaś Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to się okaże rzeczywiście konieczne, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. W całkowitej cenie ofertowej obejmującej całość zamówienia mają być zawarte wszelkie koszty
i składniki związane z zamówieniem. Ewentualne upusty proponowane przez Wykonawcę mają być wliczone w cenę ofertową. Dołączoną do SWZ Tabelę Elementów Rozliczeniowych Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem Umowy.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej
i obowiązujących przepisów do zrealizowania przedmiotu umowy. Przedmiot umowy obejmuje również wszytko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia. W przypadku konieczności wykonania robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, Wykonawca ponosi ryzyko ich wykonania w ramach całościowego wynagrodzenia ryczałtowego.
4) Oferent w wycenie winien zawrzeć wykonanie robót, czynności, opłat wynikających z umowy, w tym m.in.: organizacja placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych (np. rusztowania), roboty zabezpieczające, składowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, wykonanie projektu organizacji ruchu itp., uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
5) W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6) Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy (projektu umowy).
7) Pozostałe wymagania wg załączonych projektowanych postanowień umowy (projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14777055,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22885508,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14777055,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363306539

7.3.3) Ulica: Chyliczki, ul. Wschodnia 27B

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14777055,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.