Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083854/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00096481/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-28
- 2021/BZP 00097640/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-29
- 2021/BZP 00176172/01 - Wynik z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00256528/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/2449094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88784c2-c39c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003560/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowoczesna kadra - przedsiębiorczy uczeń w Rudzie Śląskiej” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083854/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu barberstwa z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia:1. Organizacja stanowiska pracy barbera:
• organizacja stanowiska pracy;
• narzędzia i przybory barberskie (rodzaje pędzli, brzytw i innych narzędzi specjalistycznych);
• aparaty i preparaty barberskie;
• przepisy BHP, sterylizacja;
• historia barberingu.
2. Anatomia i fizjonomia włosów:
• budowa skóry głowy i zarostu;
• rozpoznawanie form zarostu;
• funkcje zarostu.
3. Nauka technik strzyżenia brody i wąsów:
• strzyżenie brody i wąsów dopasowane do kształtu twarzy oraz zamysłu klienta;
• cieniowanie;
• trymowanie;
• kontur brody;
• konturowanie;
• personalizacja.
4. Pielęgnacja i stylizacja zarostu – omówienie środków pielęgnacyjnych.
5. Strzyżenia męskie:
• strzyżenie na tępo i pióro;
• cieniowanie;
• palcowanie;
• degażowanie;
• efilowanie (slicing, bad cutting, chanel cutting, chipping, deep chipping, texturowanie);
• konturowanie;
• personalizacja;
• formy strzyżeń (jednolita warstwowo, stopniowana, specjalne, jeż, awangardowe, symetryczne, klasyczne, kreatywne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4625 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu diagnostyki pojazdów z wykorzystaniem diagnoskopu FSA Bosch. Minimalny zakres tematyczny szkolenia:• podstawowe pojęcia i zasady BHP pracy na komputerze oraz sterowniku KTS ;
• diagnoskop FSA ;
• komunikacja z pojazdami;
• identyfikacja gniazd diagnostycznych, dobór rodzaju połączeń, zastosowanie właściwego adaptera;
• ESI [tronic] 2.0 identyfikacja wybranego pojazdu według oznaczenia, nr. vin, ostatnich 30 pojazdów, klucza RB;
• ESI [tronic] 2.0 odczytywanie szczegółów pojazdu: producent, model, typ, rok prod., silnik.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3575 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testera z rodziny KTS i oscyloskopu Bosch.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
Część teoretyczna:
• Uruchomienie KTS: instalacja oprogramowania, odblokowanie, ważność kodu;
• Obsługa programu ESI [tronic] 2.0;
• Korzystanie z ESI [tronic] – praktyczne wskazówki;
• Sposoby postępowania podczas nietypowych sytuacji związanych z diagnostyką sterowników;
• Praktyczne wskazówki dotyczące korzystania ze schematów elektrycznych;
• Korzystanie z dokumentacji technicznej zawartej w ESI[tro¬nic] 2.0;
• Oscyloskop i multimetr w KTS – praktyczne wykorzystanie jego możliwości;
• Omówienie sygnałów z czujników i elementów wykonawczych pojazdów.
Część praktyczna:
• Diagnostyka na samochodach różnych marek i silnikach szkoleniowych;
• Badanie czujników za pomocą multimetru oraz oscyloskopu – pomiary elektryczne;
• Diagnostyka z użyciem kabla uniwersalnego KTS;
• Diagnoza PSG (komunikacja ze sterownikami pomp wtryskowych typu VP);
• Korzystanie ze schematów elektrycznych w praktyce;
• Kierowane poszukiwanie usterek za pomocą dokumentacji SIS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3575 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu transmisji cyfrowych w pojazdach oraz układy Centralnej Elektroniki.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
Część teoretyczna:
• powiązanie systemów w samochodach magistralą danych CAN;
• topologia sieci;
• funkcja Gateway i jej fizyczne umiejscowienie w pojeździe;
• wymagania stawiane systemom przenoszenia danych;
• odmiany transmisji CAN;
• adresowanie danych;
• ramka wiadomości, ramka błędów;
• błędy transmisji;
• arbitraż;
• sprzężenie magistrali danych;
• transmisja cyfrowa LIN;
• transmisja cyfrowa MOST;
• transmisja cyfrowa Byteflight;
• transmisja cyfrowa FlexRay;
• technika pomiarowa dla układów transmisji cyfrowej CAN i LIN;
• funkcje sterowników centralnej elektroniki;
• układy komfortu w nowoczesnych pojazdach posiadających układy centralnej elektroniki;
Część praktyczna:
• identyfikacja elementów składowych układów transmisji cyfrowej na wybranych samochodach;
• pomiary oscyloskopowe transmisji szeregowej CAN i LIN z wykorzystaniem urządzenia FSA;
• wyszukiwanie usterek w układach transmisji cyfrowej;
• kompleksowa diagnostyka wszystkich układów powiązanych transmisją cyfrową;
• diagnozowanie układów centralnej elektroniki z wykorzystaniem urządzenia KTS;
• wyszukiwanie usterek w układach centralnej elektroniki;
• kodowanie sterowników centralnej elektroniki z wykorzystaniem urządzenia KTS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3575 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu budowa, diagnostyka i naprawa automatycznych skrzyń biegów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• teoria (budowa i zasada działania);
• diagnostyka systemu (diagnozowanie usterek, interpretacja błędów, rozpoznawanie usterek automatycznych skrzyń biegów względem silnika/systemu hamulcowego/ABS/itp.;
• rozbiórka, weryfikacja i montaż automatycznej, hydraulicznej skrzyni biegów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3225 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu Układy Common Rail.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• budowa układu niskiego i wysokiego ciśnienia;
• działanie poszczególnych komponentów układu paliwowego;
• weryfikacji usterek w układach Common Rail w różnych generacjach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3350 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu Pojazdy elektryczne i hybrydowe.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Elektromobilność w kontekście ekonomiczno-społecznym;
• Pojazdy elektryczne i hybrydowe - pojęcia i klasyfikacja;
• Napędy elektryczne;
• Napędy hybrydowe;
• Case study – prototyp PIMOT;
• Magazyny energii;
• Warsztaty praktyczne (laboratorium PIMOT);
• Bezpieczeństwo elektryczne ;
• Infrastruktura pojazdów elektrycznych;
• Napędy wodorowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu metody wytwarzania i właściwości materiałów kompozytowych (kompozyty).Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów;
• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3837.50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu baristy z egzaminem podnoszącym kwalifikacje.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Zawód, warsztat i techniki pracy Baristy - możliwości oraz style ukierunkowane na jakość;
• Kultura i historia picia kawy oraz biznesu kawowego;
• Business kawowy w Polsce;
• Droga kawy od plantacji do filiżanki - metody zbioru i proces produkcji: obróbka, proces palenia, parzenie;
• Gatunki i odmiany kawy - sposoby ich rozróżniania;
• Świeżość kawy - wpływ na ocenę sensoryczną;
• Kofeina: fakty i mity;
• Metody parzenia: ocena sensoryczna poszczególnych sposobów parzenia kawy oraz możliwości ich wykorzystania w kawiarni lub w domu;
• Techniki przygotowania: dozowanie, dystrybucja, tamping;
• Czynniki wpływające na idealne espresso;
• Nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych i możliwości latte art.;
• Cup Tasting - na czym polega profesjonale testowanie kaw;
• Profesjonalne użytkowanie i konserwacja sprzętu: ekspresy ciśnieniowe/ młynki, etc.;
• Alternatywne sposoby zaparzania kawy: drip, aeropress, chemex, syfon, french press;
• Łączenie kawy z alkoholem;
• Obsługa klienta w kawiarni;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu carvingu z egzaminem podnoszącym kwalifikacje.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
Część teoretyczna:
• Definicja carvingu i historia sztuki carvingu;
• Zasady i style w carvingu;
• Rodzaje narzędzi do carvingu;
• zasady i sposoby bezpiecznego używania narzędzi w carvingu;
• omówienie zasad i stylów carvingu;
• omówienie rzeźby 3D;
• narzędzia do carvingu: typy, rodzaje;
• konserwacja, metody używania narzędzi do carvingu;
• rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach: arbuz, melon;
• rzeźbienie motywów kwiatowych w warzywach: dynia, marchew, burak, ogórek, rzodkiewka;
• wykonywanie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie poszczególnych rzeźb;
• zabezpieczenie i pielęgnacja wykonanych prac;
• przydatność umiejętności sztuki carvingu.
Część praktyczna:
• Wycinanie liści i kwiatów z różnych owoców i warzyw oraz tworzenie kompozycji przestrzennej z wykonanych elementów, rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11725 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu pilota wycieczek z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Praca pilota w świetle obowiązujących przepisów prawnych;• Specyfika obsługi grup turystycznych – przygotowanie, realizacja, rozliczenia;
• Czynności pilota wycieczek na lotnisku, w porcie morskim, na dworcu kolejowym, w autokarze;
• Współpraca z dostawcami usług;
• Umiejętności psychospołeczne, prezentacyjne, logistyczne;
• Postępowanie w sytuacjach awaryjnych;
• Bezpieczeństwo, profilaktyka, ochrona zdrowia i higiena w turystyce;
• Procedury postępowania w obsłudze ruchu turystycznego;
• Specyfika pracy pilota w różnych krajach;
• dobór form wypowiedzi do sytuacji i odbiorców;
• kierowania uwagą słuchaczy;
• planowania trasy z uwzględnieniem punktów programu;
• techniki zwiedzania miasta;
• pracy z mapą i orientacją w terenie;
• form i zasad interpretacji dziedzictwa kulturowego, scenariuszy interpretacji dla wybranych miejsc i tematów;
• rozwiązywania konfliktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2375 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu obsługi programów finansowo-księgowych „Insert” z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia:• obsługa programu Subiekt;
• obsługa programu Rachmistrz;
• obsługa programu Gratyfikant;
• obsługa programu Rewizor;
• Koszty zatrudnienia. Obsługa programu Płatnik;
• Porównanie produktów: INSERT GT i INSERT NEXO.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu obsługi plotera. Minimalny zakres tematyczny szkolenia:• ogólna budowa oraz urządzenia peryferyjne potrzebne do prawidłowej pracy;
• materiały, cięcie i grawerowanie w różnych materiałach (filc, sklejka. plexi , laminat grawerski);
• tworzenie projektów.
• przygotowanie plików do plotera laserowego i praca na ploterze laserowym
• obsługa programu RD Works czyli niezbędnego narzędzia do komunikacji z ploterem laserowym;
• obsługa plotera.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 485 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu obsługi Photoshopa - projektowanie i obróbka zdjęć z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Wprowadzenie do programu Adobe Photoshop;• Interfejs programu;
• Technika pracy na warstwach;
• Operacje na selekcjach;
• Narzędzia malarskie i korektorskie;
• Tekst i praca z tekstem;
• Podstawy edycji i tonowania obrazu;
• Korekcja barwna i dostosowywanie kolorystyki zdjęć;
• Fotomodyfikacje;
• Renowacja starych fotografii;
• Ścieżki;
• Funkcje grafiki internetowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4875 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia światłowodowe "Budowa, spawanie i pomiary sieci światłowodowych" FO-3. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Technologie światłowodowe;• Spawanie światłowodów (praktyka);
• Zaawansowane pomiary światłowodów (praktyka);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie Podstawy Technologii Sieciowych. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Historia telekomunikacji: ewolucja komunikacji na duże odległości;• Podstawowe pojęcia dotyczące telekomunikacji: definicje i opis terminów używanych w tej dziedzinie;
• Modele OSI i TCP/IP: różnice pomiędzy dwoma modelami oraz ich praktyczne zastosowanie;
• Podobieństwa pomiędzy dwoma najbardziej powszechnymi protokołami transmisyjnymi TCP i UDP;
• Ethernet, Specyfika MAC i VLAN: co oznacza MAC, jak jest używany podczas switchingu, co oznacza broadcast MAC i multicast MAC;
• STP: jak zapobiec powstaniu pętli w sieci;
• Ethernet, ćwiczenia praktyczne: podstawowe konfiguracje VLAN, pakiety configure STP i observe STP;
• IPv4: co znaczy IP, jak jest używany podczas routowania, tryby adresowania IPv4;
• ARP: jak wyszukiwać urządzenia z sieci;
• ICMP: jak wykryć i zgłosić problemy;
• DHCP: jak uzyskać IP dla urządzenia;
• IPv4, ćwiczenia praktyczne: podstawowa konfiguracja IP pomiędzy wieloma hostami; sprawdzenie połączenia między hostami oraz obserwacja pakietów ARP i ICMP;
• Tablica trasowania: jak trasować pakiety do różnych sieci, jak kontrolować przepływy;
• Routing, ćwiczenia praktyczne: wyznaczanie statycznych tras i brama domyślna pomiędzy wieloma podsieciami;
• Tablica routing hosta i DNS: jak wyszukiwać urządzenia przez Internet;
• IPv6: wyjaśnienie konieczności przejścia do protokołu IPv6, przedstawienie adresu i trybów adresowania IPv6;
• Migracja między IPv4 i IPv6: przedstawienie mechanizmów używanych do migracji;
• IPv6, ćwiczenia praktyczne: podstawowa konfiguracja IPv6 pomiędzy wieloma hostami;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16050 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie MS 20411 Administracja Windows Server. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z systemem nazw domen;• Utrzymywanie usług domenowych w usłudze Active Directory;
• Zarządzanie kontami użytkowników i usług
• Wdrażanie infrastruktury zasad grupy
• Zarządzanie pulpitami użytkowników za pomocą zasad grupą
• Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z rolą serwera Network Policy Server;
• Wdrażanie ochrony dostępu do sieci;
• Wdrażanie dostępu zdalnego;
• Optymalizacja plików usług;
• Konfigurowanie, szyfrowanie i zaawansowanej kontroli;
• Wdrażanie i utrzymanie obrazów serwera;
• Implantowanie zarządzania aktualizacjami;
• Monitorowanie systemu Windows Server.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13125 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu florystyki z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Teoria barw i kompozycji;• Florystyczne zasady kompozycyjne;
• Narzędzia florysty – materiałoznawstwo;
• Materiały roślinne stosowane we florystyce;
• Florystyka okolicznościowa;
• Sztuka układania kwiatów w naczyniach;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5100 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs języka angielskiego w turystyce. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • znajomość języka i terminologii związanej z turystyką i hotelarstwem: praca w biurze podróży, zarządzanie turystyką, relacje z klientami, pilotowanie wycieczek, podróże służbowe;• umiejętność wydawania instrukcji, prowadzenia rozmów telefonicznych, dyskusji, a także wygłaszania krótkich prezentacji,
• techniki sporządzania dokumentów typu: oferta, e – mail, notatka służbowa, opis, list, zaproszenie do współpracy itp.;
• umiejętność rozumienia tekstów i artykułów o tematyce turystycznej;
• umiejętność rozumienia ze słuchu tekstów dotyczących środków transportu, hotelarstwa, rekreacji itp.;
• umiejętność prowadzenia negocjacji oraz dyskusji, prezentacji na tematy związanie z turystyką;
• powtórzenie i uzupełnienie gramatyki z naciskiem na struktury niezbędne do podstawowej komunikacji
w środowisku pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3875 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z zakresu ochrony roślin - podstawowe. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • wybrane zagadnienia w zakresie przepisów prawnych;• charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin;
• integrowana ochrona roślin;
• technika wykonywania zabiegów w ochronie roślin;
• zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko;
• bezpieczeństwo i higiena pracy przy sprzedaży i stosowaniu środków ochrony roślin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu dietetyki - podstawowy. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Podstawy żywienia człowieka;• Przemiana materii i wydatek energetyczny. Klasyfikacja i charakterystyka diet
• Omówienie diet alternatywnych, plusy i minusy stosowania diet alternatywnych, m.in.; dieta Dukana, dieta kopenhaska i in.;
• Żywność funkcjonalna;
• Zasady planowania jadłospisów;
• Metody oceny stanu odżywienia i sposobu odżywiania;
• Postępowanie dietetyczne w wybranych chorobach przewodu pokarmowego i układu krążenia;
• Postępowanie dietetyczne w otyłości i cukrzycy;
• Żywienie osób aktywnie uprawiających sport;
• DIETETYKA SPORTOWA NOWOŚĆ;
• Żywienie osób starszych;
• Żywienie kobiet w ciąży, karmiących i dzieci;
• Edukacja Żywieniowa, praktyka w indywidualnym poradnictwie żywieniowym;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu dietetyki - kurs zaawansowany.Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Charakterystyka funkcji narządów organizmu człowieka;
• Określenie stanu odżywienia człowieka;
• Zalecenia zdrowego żywienia w różnych schorzeniach;
• Dieta nisko węglowodanowa;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs florystyki z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Teoria barw i kompozycji;• Florystyczne zasady kompozycyjne;
• Narzędzia florysty – materiałoznawstwo;
• Materiały roślinne stosowane we florystyce;
• Florystyka okolicznościowa;
• Sztuka układania kwiatów w naczyniach;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 30710 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs obsługi kas fiskalnych z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • sprzedaż na kasie fiskalnej;• wykonywania wszelkich raportów;
• przyjmowania zwrotów;
• programowania urządzeń;
• zachowanie podczas sprzedaży;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13146 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs obsługi wózków widłowych z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Typy stosowanych wózków jezdniowych;• Budowa wózków jezdniowych podnośnikowych;
• Czynności operatora przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu pracy;
• Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
• Wiadomości z zakresu BHP;
• Wiadomości o dozorze technicznym;
• Praktyczna jazda wózkiem widłowym;
• Bezpieczna wymiana butli;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7625 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs uprawnienia SEP do 1kv z egzaminem podnoszącym kwalifikacje.Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • budowy i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych;
• aparatury kontrolno-pomiarowej;
• ochrony przeciwporażeniowej;
• zasad racjonalnego i bezpiecznego użytkowania urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6475 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kosmetyczny z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym;• Budowa i funkcje skóry;
• Schorzenia skóry najczęściej spotykane w gabinecie kosmetycznym;
• Proces starzenia się skóry;
• Preparaty do pielęgnacji skóry;
• Preparaty w ampułkach
• Warunki przystąpienia do zabiegu kosmetycznego;
• Pielęgnacja i oczyszczanie skóry ;
• profesjonalny demakijaż;
• rodzaje peelingów;
• techniki złuszczania skóry;
• manualne oczyszczanie skóry;
• Elektrolecznictwo w kosmetyce;
• Depilacja woskiem – usuwanie zbędnego owłosienia;
• Masaż twarzy, szyi, dekoltu;
• Henna brwi i rzęs;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 29525 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs baristy z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Zawód, warsztat i techniki pracy Baristy - możliwości oraz style ukierunkowane na jakość;• Kultura i historia picia kawy oraz biznesu kawowego;
• Business kawowy w Polsce;
• Droga kawy od plantacji do filiżanki - metody zbioru i proces produkcji: obróbka, proces palenia, parzenie;
• Gatunki i odmiany kawy - sposoby ich rozróżniania;
• Świeżość kawy - wpływ na ocenę sensoryczną;
• Kofeina: fakty i mity;
• Metody parzenia: ocena sensoryczna poszczególnych sposobów parzenia kawy oraz możliwości ich wykorzystania w kawiarni lub w domu;
• Techniki przygotowania: dozowanie, dystrybucja, tamping;
• Czynniki wpływające na idealne espresso;
• Nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych i możliwości latte art.;
• Cup Tasting - na czym polega profesjonale testowanie kaw;
• Profesjonalne użytkowanie i konserwacja sprzętu: ekspresy ciśnieniowe/ młynki, etc.;
• Alternatywne sposoby zaparzania kawy: drip, aeropress, chemex, syfon, french press;
• Łączenie kawy z alkoholem;
• Obsługa klienta w kawiarni;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 25325 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs carvingu – z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: Część teoretyczna:• Definicja carvingu i historia sztuki carvingu;
• Zasady i style w carvingu;
• Rodzaje narzędzi do carvingu;
• zasady i sposoby bezpiecznego używania narzędzi w carvingu;
• omówienie zasad i stylów carvingu;
• omówienie rzeźby 3D;
• narzędzia do carvingu: typy, rodzaje;
• konserwacja, metody używania narzędzi do carvingu;
• rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach: arbuz, melon;
• rzeźbienie motywów kwiatowych w warzywach: dynia, marchew, burak, ogórek, rzodkiewka;
• wykonywanie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie poszczególnych rzeźb;
• zabezpieczenie i pielęgnacja wykonanych prac;
• przydatność umiejętności sztuki carvingu.
Część praktyczna:
• Wycinanie liści i kwiatów z różnych owoców i warzyw oraz tworzenie kompozycji przestrzennej z wykonanych elementów, rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11540 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs Photoshopa. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Wprowadzenie do programu Adobe Photoshop;• Interfejs programu;
• Technika pracy na warstwach;
• Operacje na selekcjach;
• Narzędzia malarskie i korektorskie;
• Tekst i praca z tekstem;
• Podstawy edycji i tonowania obrazu;
• Korekcja barwna i dostosowywanie kolorystyki zdjęć;
• Fotomodyfikacje;
• Renowacja starych fotografii;
• Ścieżki;
• Funkcje grafiki internetowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 70465 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs pilota wycieczek – z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Praca pilota w świetle obowiązujących przepisów prawnych;• Specyfika obsługi grup turystycznych – przygotowanie, realizacja, rozliczenia;
• Czynności pilota wycieczek na lotnisku, w porcie morskim, na dworcu kolejowym, w autokarze;
• Współpraca z dostawcami usług;
• Umiejętności psychospołeczne, prezentacyjne, logistyczne;
• Postępowanie w sytuacjach awaryjnych;
• Bezpieczeństwo, profilaktyka, ochrona zdrowia i higiena w turystyce;
• Procedury postępowania w obsłudze ruchu turystycznego;
• Specyfika pracy pilota w różnych krajach;
• dobór form wypowiedzi do sytuacji i odbiorców;
• kierowania uwagą słuchaczy;
• planowania trasy z uwzględnieniem punktów programu;
• techniki zwiedzania miasta;
• pracy z mapą i orientacją w terenie;
• form i zasad interpretacji dziedzictwa kulturowego, scenariuszy interpretacji dla wybranych miejsc i tematów;
• rozwiązywania konfliktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16840 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs SEP G1+pomiary,G2 i G3 – z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: Kurs elektryczny G1• Sieci, urządzenia i instalacje o napięciu do i powyżej 1 kV;
• Zespoły prądotwórcze;
• Urządzenia elektrotermiczne;
• Urządzenia do elektrolizy;
• Elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowy;
• Sieci trakcyjnej;
• Oświetlenia ulicznego;
• Sprzęt pomiarowy parametrów instalacji elektrycznej i jego obsługa
• Protokoły odbioru i przeglądu instalacji elektrycznej i sposób ich tworzenia
• Egzamin podnoszący kwalifikacje.
Kurs elektryczny G2
• Kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe;
• Sieci i instalacje cieplne;
• Wymienniki ciepła;
• Piece przemysłowe;
• Turbiny parowe i wodne;
• Urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze;
• Pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy;
• Sprężarki.
Kurs elektryczny G3
• Urządzenia do magazynowania paliw gazowych;
• Sieci gazowe do 0,5 MP i powyżej;
• Urządzenia i instalacje gazowe;
• Urządzenia do produkcji paliw gazowych, generatory gazu;
• Urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa oraz powyżej 5 kPa;
• Przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW;
• Turbiny gazowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17795 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs Spawacza elektroda otulona – z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego.• Urządzenia spawalnicze.
• Bezpieczeństwo i higiena pracy.
• Bezpieczna praca na hali produkcyjnej.
• Materiały dodatkowe do spawania.
• Spawanie w praktyce.
• Oznaczenie i wymiarowanie spoin.
• Metody przygotowania złączy do spawania.
• Kwalifikowanie spawaczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6780 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operatora agregatów tynkarskich – z egzaminem podnoszącym kwalifikacje. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Użytkowanie eksploatacyjne;• Dokumentacja techniczna;
• BHP podczas pracy z agregatami,
• Podstawy elektroniki i napędy elektryczne;
• Budowa agregatów tynkarskich;
• Zasady obsługi maszyn;
• Technologia robót;
• Szkolenie praktyczne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5910 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kelnerski podstawowy. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Zasady bezpieczeństwa i profilaktyka antywirusowa,• Organizacja zakładów gastronomicznych;
• Organizacja pracy na stanowisku Kelner;
• Czynności przygotowujące salę konsumpcyjną do obsługi;
• Zachowanie kelnera podczas obsługi gości;
• Karta menu;
• Szkolenie praktyczne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7725 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kuchnia molekularna. Minimalny zakres tematyczny szkolenia: • Zasady bezpieczeństwa i profilaktyka antywirusowa,• Podstawową wiedzę o kuchni molekularnej i produktach;
• Podstawowe techniki stosowane kuchni molekularnej;
• Technika z wykorzystaniem środków żelujących;
• Technika z użyciem ciekłego azotu oraz suchego lodu;
• Technika z użyciem vacum;
• Technika obróbki w niskich temperaturach;
• Technika poddymiania;
• Szkolenie praktyczne.
Zasady bezpieczeństwa i profilaktyka antywirusowa,
• Organizacja zakładów gastronomicznych;
• Organizacja pracy na stanowisku Kelner;
• Czynności przygotowujące salę konsumpcyjną do obsługi;
• Zachowanie kelnera podczas obsługi gości;
• Karta menu;
• Szkolenie praktyczne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13350 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 36)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.