Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100256/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja, w tym zaprojektowanie i wykonanie oraz aranżacja stoiska podczas Światowej Wystawy Łowieckiej World of Hunting and Nature Exhibition „One with Nature”, Budapeszt, Węgry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grójecka 127
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.madsen@lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dglp_warszawa/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja, w tym zaprojektowanie i wykonanie oraz aranżacja stoiska podczas Światowej Wystawy Łowieckiej World of Hunting and Nature Exhibition „One with Nature”, Budapeszt, Węgry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63bf85f1-d97c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100256/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.272.2.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 587650,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, w tym zaprojektowanie i wykonanie oraz aranżacja stoiska podczas Światowej Wystawy Łowieckiej World of Hunting and Nature Exhibition „One with Nature”, Budapeszt, Węgry”, które odbędą się w dniach 25 września – 14 października 2021 r. w Budapeszcie (Węgry).
Do zadań wykonawcy należeć będzie:
• Zaprojektowanie stoiska oraz aranżacji powierzchni ekspozycji zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi organizatorów i zarządcy obiektu, w którym jest organizowane wydarzenie. Wymogi stawiane przez organizatorów Wystawy stanowią załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia – Exhibition construction information Pavilion A oraz Stand Construction Rules.
• Uzgodnienie projektu stoiska oraz projektu instalacji elektrycznych zgodnie z wymogami Organizatora wystawy.
• Montaż na miejscu stoiska, zgodnie z uprzednio zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem oraz wyposażenie, utrzymanie, obsługa oraz demontaż stoiska na terenie Wystawy. Architektura stoiska, elementy wyposażenia wnętrza, elementy scenografii, oraz wyposażenie audiowizualne muszą zostać wykonane i zamontowane z dochowaniem należytej staranności, z zachowaniem najwyższych standardów technologicznych i estetycznych. Eksponaty przekazane przez Zamawiającego mają zostać zamontowane przez Wykonawcę we wcześniej uzgodnionych miejscach ekspozycji.
• Koordynację usługi transportowej wykonanej przez podwykonawcę Organizatora Wystawy na zlecenie Zamawiającego, który przetransportuje eksponaty, materiały, elementy konstrukcyjne oraz wyposażenie materiałowe i techniczne niezbędne do wykonania stoiska.
• Zapewnienie usługi serwisowej na terenie stoiska w trakcie trwania wystawy w zakresie nadzoru nad sprawnym jego funkcjonowaniem (scenografia, AV, elektryka) oraz czystości. Wszelkie usterki, które pojawią się na stoisku Wykonawca zobowiązany jest usuwać w trybie natychmiastowym.
• Zdemontowanie stoiska po zakończeniu wystawy i utylizacja materiałów oraz koordynacja transportu eksponatów do Polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614732,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 722810,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614732,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004870933
7.3.3) Ulica: Głogowska 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-734
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614732,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-21INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.