Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Starym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25
1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184497700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stary.sacz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f74036e-bc24-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Starym Sączu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f74036e-bc24-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027812/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Starym Sączu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający, w dniu 23.01.2023 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), którego przedmiotem była realizacja ww. zadania.
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożone zostały cztery oferty. W wyniku badania i oceny ofert, Zamawiający odrzucił wszystkie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z uwagi na ich niezgodność z warunkami zamówienia, w następstwie czego postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art. 255 pkt 2 ustawy.
Mając na uwadze powyższe oraz fakt, iż pierwotne warunki zamówienia nie ulegają istotnej zmianie, na podstawie zapisów art. 305 pkt 2 ustawy, wszczęto postępowanie mające na celu wybór wykonawcy przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 213 ust. 1 ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8611f551-958b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5932874,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a. wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową Środowiskowego Domu Samopomocy w Starym Sączu, w zakresie szczegółowo określonym w załączonej dokumentacji technicznej (załącznik nr 3 do SWZ),
b. dostawa i montaż pierwszego wyposażenia obiektu, w zakresie opisanym w Projekcie wyposażenia (załącznik nr 3 do SWZ) oraz Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ),
c. wykonanie wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów budowlanych objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233140-2 - Roboty drogowe
39516000-2 - Wyroby meblarskie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6095158,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Budownictwo Marcin Pietruszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120058601
7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALACJE BUDOWNICTWO Marcin Pietruszka
jakie przetargi wygrała firma
INSTALACJE BUDOWNICTWO Marcin Pietruszka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6095158,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
- "Przebudowa drogi leśnej nr 03-24-0042 Mostki nr inw. 220/524"
- Budowa sali gimnastycznej dla Szkoły Podstawowej w Skrudzinie
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
więcej: Wyroby meblarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.