Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Roboty Budowlane – wymiana wraz z dostawą stolarki drzwiowej na oddziałach szpitalnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy – etap I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im Tadeusza Browicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000979188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Floriana 12
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-030
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Roboty Budowlane – wymiana wraz z dostawą stolarki drzwiowej na oddziałach szpitalnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy – etap I"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c527d6-eb90-4bca-9a54-2670b65fcd8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001298/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Roboty Budowlane – wymiana wraz z dostawą stolarki drzwiowej na oddziałach szpitalnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy – etap I"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wsoz-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wsoz-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://wsoz-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl - patrz SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 022/04/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych tj. wymiany stolarki drzwiowej wraz z jej dostawą jak i innymi niezbędnymi elementami na terenie Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno – Zakaźnego im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy ul. Floriana 12 – etap I
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są: cena, Termin realizacji oraz Czas udzielonej gwarancji i rękojmi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadania – 20%
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas gwarancji i rękojmi – 20%
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie;spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie;
spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 400 000,00 PLN.
W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę ubezpieczenia w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy jej wartość według średniego kursu NBP z pierwszego dnia okresu objętego ubezpieczeniem;
spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej –
1) warunek ten będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą realizacji prac związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego tj. (demontażu, montażu stolarki drzwiowej oraz pozostałych pracach wykończeniowych) dla budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto;
2) warunek ten, zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) bez ograniczeń do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanym lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia oraz jest zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego – ustawa samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117), a także posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy);2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez BANK PKO BP S.A 04 1440 1215 0000 0000 1235 3987, z adnotacją „wadium do postępowania nr 022/04/2025 (należy wpisać numer części) ” IBAN: PL07 1160 2202 0000 0000 6089 8927, SWIFT: BIGBPLPW;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania ofertą.
4. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach musi obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. w formie oryginału dokumentu w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w pkt. 2 ust. 1-4, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Wojewódzki Szpital Obserwacyjno – Zakaźny im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy, ul. Świętego Floriana 12, Bydgoszcz 85-030), gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu;
2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego;
3) kwotę gwarancji;
4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą);
5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
7. W przypadku niewniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
patrz załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wsoz-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-03
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z TZA (trening zastępowania agresji ) w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- REMONT MOSTU NAD KANAŁEM NOTECKIM W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1536C ŁOCHOWO - LIPNIKI NUMER JNI 01028823
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej firmy Philips
- "Roboty Budowlane - wymiana wraz z dostawą stolarki drzwiowej na oddziałach szpitalnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy - etap I"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- "Przebudowa i remont sal wystawienniczych, części wspólnych wraz ze zmianą sposobu użytkowania piwnic na sale wystawowe Muzeum Poczty Polskiej w Gdańsku".
- "Modernizacja boisk sportowych kompleksu "Moje boisko - ORLIK 2012" w Zbrachlinie"
- WZPiFP-34-25 "Wyk. dok. projektowej: modernizacja strzelnicy z budową obiektu szkol. i zaplecza kynologicznego w Białych Błotach oraz realizacja robót dla I etapu: budowy zaplecza kynologicznego"
- Modernizacja pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Chrzypsku Wielkim
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (POŚ) na terenie Gminy Kije w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.