Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00102950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dmosinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000681023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dmosin, 1C
1.5.2.) Miejscowość: Dmosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spdmosin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkoladmosin.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-558e8998-adf5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034811/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Szkoła na miarę czasów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102950/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.TP. 2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawy realizowane w ramach zamówienia pn.: „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK, w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej”Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Szkoła na miarę czasów”.
Projekt ma na celu poprawę jakości i warunków prowadzenia edukacji w SP im. Jana Brzechwy w Dmosinie, w tym sytuacji konieczności nauczania zdalnego oraz przygotowania jej uczniów do efektywnego funkcjonowania na rynku edukacyjno-zawodowym poprzez wyposażenie szkoły w pomoce i narzędzia TIK, w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej oraz rozwój u uczniów kluczowych kompetencji cyfrowych.
4.2. Zamówienie obejmuje zakup komputerów, oprogramowania, tabletów, pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK oraz osprzętu sieci komputerowej.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 Dostawa komputerów, oprogramowania, osprzętu sieci komputerowej i narzędzi TIK obejmująca dostawę następujących pozycji:
1. Aplikacja dla nauczyciela do zarządzania pracownią informatyczną 1 szt. nauczyciel
+ Aplikacja dla ucznia (pracownia informatyczna) - 24 szt. uczniowie.
2. Licencja pakiet biurowy – 1 szt.
3. Przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem oraz pakietem biurowym – 2 szt.
4. Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem – 25 szt.
5. Myszki do laptopów 27 szt.
6. Tablet dla ucznia – 25 szt.
7. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym (szafa mobilna na 26 laptopów) – 1 szt.
8. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie tabletami (wózek mobilny na tablety) – 1 szt.
9. Tablety graficzne dla nauczycieli – 5 szt.
10. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne (ksero z funkcją drukarki) – 1 szt.
11. Program graficzny – 1 szt.
12. UPS – 2 szt.
13. Dyski do rozbudowy zasobu dyskowego NAS – 2 szt.
14. okablowanie sieci (305mb)– 1 szt
15. punkt dostępowy WiFi "talerzyk" – 4 szt.
16. kontroler WiFi do talerzyków – 1 szt.
17. switch do rozbudowy sieci – 1 szt.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) dla części 1 znajduje się w załączniku Nr 1A do SWZ.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując SOPZ powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SOPZ etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SOPZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 170090,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawy realizowane w ramach zamówienia pn.: „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK, w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej”Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Szkoła na miarę czasów”.
Projekt ma na celu poprawę jakości i warunków prowadzenia edukacji w SP im. Jana Brzechwy w Dmosinie, w tym sytuacji konieczności nauczania zdalnego oraz przygotowania jej uczniów do efektywnego funkcjonowania na rynku edukacyjno-zawodowym poprzez wyposażenie szkoły w pomoce i narzędzia TIK, w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej oraz rozwój u uczniów kluczowych kompetencji cyfrowych.
4.2. Zamówienie obejmuje zakup komputerów, oprogramowania, tabletów, pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK oraz osprzętu sieci komputerowej.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 2 Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK obejmująca dostawę następujących pozycji
1. Tablica interaktywna z projektorem, okablowaniem i głośnikami - 2 komplety
2. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem (kamera na statywie) 1 szt.
3. Robot edukacyjny - 12 szt.
4. Zestaw do wideokonferencji – 1 zestaw
5. System do zbierania i analizowania odpowiedzi – 2 szt.
6. Ploter tnący 1 szt.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) dla części 2 znajduje się w załączniku nr 1B do SWZ.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując SOPZ powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SOPZ etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SOPZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38652000-0 - Projektory filmowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 58057,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na postawie art. 255 pkt. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm.) ponieważ występują niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia z opisem projektu w ramach, którego jest realizowane przedmiotowe zamówienie. Powyższe niezgodności skutkować mogą utratą uzyskanego dofinansowania co powoduje, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzyskane zewnętrzne środki finansowe wpłyną na poprawę warunków nauczania oraz efektywność prowadzonego nauczania, służącego lepszemu przygotowaniu uczniów do dalszej edukacji i przyszłej zatrudnialności. Ze względu na zaplecze wiejskiej, słabo wyposażonej szkoły jest to jedyna okazja do zapewnienia dzieciom
i młodzieży, w szczególności z różnego rodzaju deficytami, poprawy jakości i efektywności edukacji. Rodziny dzieci uczęszczających do naszej Szkoły utrzymują się w głównej mierze z pracy w gospodarstwach rolnych i mają utrudniony dostęp do szeroko rozumianych nowoczesnych technologii, co powoduje ich cyfrowe wykluczenie. Szkoła jest jedynym miejscem, w którym mają szansę na nadrobienie tych braków, dzięki czemu zwiększą się ich szanse na równą rywalizację
z rówieśnikami z większych ośrodków i na przykład dostanie się do lepszych szkół. Utrata przyznanych środków niestety sprawi, że szanse te będą zaprzepaszczone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na postawie art. 255 pkt. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm.) ponieważ występują niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia z opisem projektu w ramach, którego jest realizowane przedmiotowe zamówienie. Powyższe niezgodności skutkować mogą utratą uzyskanego dofinansowania co powoduje, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzyskane zewnętrzne środki finansowe wpłyną na poprawę warunków nauczania oraz efektywność prowadzonego nauczania, służącego lepszemu przygotowaniu uczniów do dalszej edukacji i przyszłej zatrudnialności. Ze względu na zaplecze wiejskiej, słabo wyposażonej szkoły jest to jedyna okazja do zapewnienia dzieciom
i młodzieży, w szczególności z różnego rodzaju deficytami, poprawy jakości i efektywności edukacji. Rodziny dzieci uczęszczających do naszej Szkoły utrzymują się w głównej mierze z pracy w gospodarstwach rolnych i mają utrudniony dostęp do szeroko rozumianych nowoczesnych technologii, co powoduje ich cyfrowe wykluczenie. Szkoła jest jedynym miejscem, w którym mają szansę na nadrobienie tych braków, dzięki czemu zwiększą się ich szanse na równą rywalizację
z rówieśnikami z większych ośrodków i na przykład dostanie się do lepszych szkół. Utrata przyznanych środków niestety sprawi, że szanse te będą zaprzepaszczone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.