Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118666/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych: farb, rozcieńczalników, preparatów chemicznych, środków konserwujących, pędzli, taśm malarskich, folii malarskich, płótna ściernego, szczotek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261 45 49 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych: farb, rozcieńczalników, preparatów chemicznych, środków konserwujących, pędzli, taśm malarskich, folii malarskich, płótna ściernego, szczotek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c547b9a0-b8ef-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23-ZP-03-23-43
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349593,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 194725,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków technicznych środków materiałowych dla SpW będącego ba zaopatrzeniu 15 WOG , w tym: Zakup i dostawa farb i rozcieńczalników,
Zakup i dostawa preparatów chemicznych i środków konserwujących,
Zakup i dostawa pędzli, taśm malarskich i folii malarskich,
Zakup i dostawa płótna ściernego i szczotek drucianych.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 95840,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków technicznych środków materiałowych dla SpW będącego ba zaopatrzeniu 15 WOG , w tym: Zakup i dostawa farb i rozcieńczalników,
Zakup i dostawa preparatów chemicznych i środków konserwujących,
Zakup i dostawa pędzli, taśm malarskich i folii malarskich,
Zakup i dostawa płótna ściernego i szczotek drucianych.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 46640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków technicznych środków materiałowych dla SpW będącego ba zaopatrzeniu 15 WOG , w tym: Zakup i dostawa farb i rozcieńczalników,
Zakup i dostawa preparatów chemicznych i środków konserwujących,
Zakup i dostawa pędzli, taśm malarskich i folii malarskich,
Zakup i dostawa płótna ściernego i szczotek drucianych.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 9750,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków technicznych środków materiałowych dla SpW będącego ba zaopatrzeniu 15 WOG , w tym: Zakup i dostawa farb i rozcieńczalników,
Zakup i dostawa preparatów chemicznych i środków konserwujących,
Zakup i dostawa pędzli, taśm malarskich i folii malarskich,
Zakup i dostawa płótna ściernego i szczotek drucianych.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7445,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85526,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85526,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85526,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64103,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: ul. Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8525,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8525,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Oferta Imrina Kłoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511747595
7.3.3) Ulica: Rugiańska 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-653
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OFERTA IRMINA KŁODA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OFERTA IRMINA KŁODA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8525,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Zakup i dostawa koszy ulicznych.
- Rozbiórka uszkodzonej Dalby nr 56 i wykonanie nowej dalby wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem decyzji i pozwoleń (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej
- Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Przeglądy nurkowe
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Jednorazowa dostawa proszku dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3% molowymi tlenku itru
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości.
- Sukcesywna dostawa podstawowych związków chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
- 921231 EURO.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.