Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101039/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej "Legionowo" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141545411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Józefa Sowińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nzozlegionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nzozlegionowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nzoz_legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa709ce-a5c5-4613-900a-f71a35392abc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093174/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy (rok produkcji: 2024), nieużywany wcześniej przez osoby trzecie, w szczególności nie służył jako przedmiot używany do celów
demonstracyjnych oraz jest dobrej jakości. Nie był również wcześniej rekondycjonowany. Oferowany ambulans drogowy musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2024.1251 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 wsprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 poz.502 z późn. zm.), obowiązujących norm PN EN 1789 lub równoważnej dla środka transportu drogowego
typ B, z zabudową części medycznej, spełniających wymogi zharmonizowanej normy PN EN 1865-1 lub równoważnej. Ambulans drogowy musi posiadać:
a) aktualne świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane z ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023 poz. 919) lub dopuszczenie jednostkowe, podsumowanie badań oraz Certyfikat zgodności zgodnie z normą PN EN 1789 lub równoważną. Homologacja/dopuszczenie jednostkowe oferowanego ambulansu musi umożliwić rejestrację pojazdów w Polsce,
b) komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu na terenie RP. Ambulans musi spełniać wymagania normy PN:EN 1789 lub równoważnej
6. Zabudowany pojazd wraz z wyposażeniem nie mogą przekroczyć dopuszczalnej masy całkowitej tj. 3,5 t. Pod pojęciem DMC należy rozumieć definicje zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn:. Dz.U. 2024.1251 z późn.zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613728,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613728,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613728,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAS Wietmarscher Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561879075
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57a
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W.A.S. WIETMARSCHER-POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
W.A.S. WIETMARSCHER-POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613728,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Wymiana folii pokrywającej dno i ściany niecki basenowej oraz naprawa przecieków dna basenu wraz z robotami towarzyszącymi znajdującego się w budynku nr 42 na terenie CSP w Legionowie.
- Naprawy cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych destruktem przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Utrzymanie czystości na terenie Centrum Komunikacyjnego wraz z terenami przyległymi oraz garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.