Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00103243/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00109019/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA JADŁODAJNIA "U ŚWIĘTEGO ANTONIEGO"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340833633
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Antoniego 11
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@jadlodajniawloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/?app=przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683ddaf0-db21-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003815/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103243/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MJ.AZ.2420-05/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia (produkty mleczarskie):a) Mleko UHT minimum 2% tłuszczu – w litrowym opakowaniu kartonowym,
z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: litr, ilość: 1100 litrów,
b) Mleko UHT 1,5 % tłuszczu – w litrowym opakowaniu kartonowym z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: litr, ilość: 1200 litrów,
c) Śmietana 18% – pasteryzowana, ukwaszona, gęsta, w opakowaniu plastikowym – kubek, opakowanie od 200 g do 450 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dziesięć dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 620 kilogramów,
d) Śmietana 18% – pasteryzowana, ukwaszona, gęsta, opakowanie od 0,4 l do 5 l, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dziesięć dni od daty zakupu; jednostka miary: litr, ilość: 1800 litrów,
e) Masło – o zawartości tłuszczu mlecznego minimum 73%, w opakowaniu papierowym od 200 g do 300 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia czternaście dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 150 kilogramów,
f) Margaryna do smarowania z dodatkiem masła – od 400 g do 600 g, w opakowaniu plastikowym, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 420 kilogramów,
g) Margaryna do smażenia – opakowanie od 200 g do 250 g, w opakowaniu papierowym z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 400 kilogramów,
h) Ser żółty – w opakowaniu foliowym, o zawartości tłuszczu minimum 45%, w opakowaniu od 1 kg do 5 kg, dopuszczalne odmiany: Gouda, Edamski, Morski, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 180 kilogramów,
i) Ser biały, twaróg półtłusty – świeży, w opakowaniu od 0,5 kg do 2 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia siedem dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1000 kilogramów,
j) Ser topiony plastry – w opakowaniu foliowym do 150 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 50 kilogramów,
k) Ser topiony kostka – o zawartości tłuszczu minimum 25%, w opakowaniu foliowym do 100 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 80 kilogramów.
l) Ser typu feta lub równoważny – tj. sałatkowo-kanapkowy solankowy; miękki,
o zawartości tłuszczu minimum 12%, w opakowaniu kartonowym od 200 g do 300 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwa miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 80 kilogramów,
m) Serek homogenizowany waniliowy – o zawartości tłuszczu nie mniej niż 4%
w opakowaniu plastikowym od 100g do 200g z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 100 kilogramów,
n) Serek śmietankowy naturalny typu almette lub równoważny – tj. puszysty naturalny serek twarogowy - kanapkowy, do smarowania, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 2% w opakowaniu plastikowym – kubek od 100g do 200g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwa miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 100 kilogramów,
o) Serek naturalny ziarnisty typ wiejski lub równoważny – tj. ser twarogowy naturalny, niedojrzewający, produkowany z mleka krowiego, składający się z delikatnych ziaren twarożku zanurzonych w śmietance, o zawartości tłuszczu maksymalnie 2%
w opakowaniu plastikowym - kubek od 100g do 200g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 100 kilogramów.
p) Jogurt owocowy – o zawartości tłuszczu nie mniej niż 2% w opakowaniu plastikowym - kubek od 100g do 200g z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 70 kilogramów,
q) Jogurt naturalny – o zawartości tłuszczu nie mniej niż 2% w opakowaniu plastikowym- kubek od 100g do 200g z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 200 kilogramów,
r) Jogurt naturalny typu greckiego – gęsty, w opakowaniu od 300 g do 5000 g,
z minimalnym terminem przydatności do spożycia dziesięć dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 100 kilogramów,
2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,
Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
7. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego:
• dla części I zamówienia - nie częściej niż dwa razy w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 9:00,
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431100-9 - Margaryna
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15542300-2 - Ser feta
15544000-3 - Ser twardy
15545000-0 - Pasty serowe do smarowania
15551300-8 - Jogurt
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
4.5.5.) Wartość części: 100622,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia (warzywa mrożone):a) Mieszanka warzywna – minimum 6 składnikowa, składająca się z co najmniej sześciu spośród dziewięciu wskazanych składników: kalafior, brokuł, marchew, fasola szparagowa, por, brukselka, seler, pietruszka, groszek zielony, z zastrzeżeniem, iż brukselka, kalafior i brokuł są składnikami obligatoryjnymi; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu.; jednostka miary: kilogram, ilość: 550 kilogramów,
b) Kalafior – mrożony, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 450 kilogramów,
c) Brokuł – mrożony, różyczki, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 620 kilogramów,
d) Mieszanka owocowa – składająca się z trzech spośród czterech wskazanych składników: czarna porzeczka, wiśnia (bez pestek), truskawka, śliwka; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 700 kilogramów,
e) Marchew – kostka, klasa I, bez zielonych i czarnych fragmentów, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1250 kilogramów,
f) Włoszczyzna – minimum czteroskładnikowa z zastrzeżeniem, iż marchew, pietruszka, seler i por są składnikami obligatoryjnymi, mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 3500 kilogramów,
g) Szpinak mrożony – w opakowaniu od 0,3 kg do 0,5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 240 kilogramów,
h) Pierogi z kapustą i grzybami – mrożone w opakowaniu od 0,4 kg do 10 kg o zawartości poszczególnych składników: kapusta kiszona minimum 35%, grzyby leśne minimum 1%, pieczarki minimum 8%, cebula; bez dodatku oleju palmowego, z minimalnym terminem przydatności do spożycia: trzy miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 600 kilogramów.
2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,
Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
7. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego:
• dla części II zamówienia - nie częściej niż trzy razy w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 11:00,
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 59200,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia (ryby):a) Paluszki rybne panierowane – filety z ryb białych minimum 60%, o przeciętnej wadze paluszka od 25 g do 35 g w opakowaniach papierowych od 2,50 kg do 10 kg z minimalnym terminem przydatności do spożycia trzy miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 550 kilogramów,
b) Filet rybny z Mintaja - w płacie od 150 g do 200 g o maksymalnej zawartości glazury 7%, sucho mrożony, I gatunek, zamrożony, w opakowaniu foliowym od 5 kg do 10 kg, ,z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 150 kilogramów,
c) Filet śledziowy Matias - I gatunek, w opakowaniu plastikowym od 1 kg do 5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 500 kilogramów,
d) Filet rybny z Mintaja syberyjskiego - w płacie od 100 g do 200 g o maksymalnej zawartości glazury od 0% do 5%, sucho mrożony, I gatunek, zamrożony, w opakowaniu foliowym od 5 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 600 kilogramów.
2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,
Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
7. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego:
• dla części III zamówienia - nie częściej niż jeden raz w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 11:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211000-0 - Filety rybne
15211100-1 - Świeże filety rybne
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 37266,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56103,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56103,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56103,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56103,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31628,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31628,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31628,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31628,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22697,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22697,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22697,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22697,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Remont-modernizacja instalacji elektrycznej budynku głównego (piwnica i parter) oraz roboty towarzyszące w Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
- Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.