Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135352/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00278384/01 - Wynik z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021673636
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Świdnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@niepelnosprawni.swidnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niepelnosprawni.swidnica.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148681
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00135352/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek
63516000-9 Usługi zarządzania podróżą
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do miejscowości górskiej Zieleniec w terminie V – VI 2022 roku:
1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu (w stopniu adekwatnym do wysokiego ryzyka związanego z narciarstwem) oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie instruktora narciarskiego dla każdej grupy w ilości 6h (godzin) oraz wynajęcie sprzętu narciarskiego,
- zapewnienie noclegów (w miarę możliwości w pensjonacie) bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),
- zabezpieczenie noclegów minimum w dwóch (2) pokojach tj. jeden (1) pokój pięcioosobowy (5-osobowy) i jeden (1) pokój sześcioosobowy (6-osobowy) z dostępem do kuchni wyposażonej w kuchenkę (z możliwością gotowania), lodówkę i mikrofalówkę, każdy pokój z łazienką (minimum prysznic i toaleta) z dostępem do pralki, osobno dla grupy I i grupy II.
Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Po zmianie:
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek
63516000-9 Usługi zarządzania podróżą
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do miejscowości górskiej Zieleniec w terminie wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku:
1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu (w stopniu adekwatnym do wysokiego ryzyka związanego z narciarstwem) oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie instruktora narciarskiego dla każdej grupy w ilości 6h (godzin) oraz wynajęcie sprzętu narciarskiego,
- zapewnienie noclegów (w miarę możliwości w pensjonacie) bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),
- zabezpieczenie noclegów minimum w dwóch (2) pokojach tj. jeden (1) pokój pięcioosobowy (5-osobowy) i jeden (1) pokój sześcioosobowy (6-osobowy) z dostępem do kuchni wyposażonej w kuchenkę (z możliwością gotowania), lodówkę i mikrofalówkę, każdy pokój z łazienką (minimum prysznic i toaleta) z dostępem do pralki, osobno dla grupy I i grupy II.
Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek
63516000-9 Usługi zarządzania podróżą
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do aglomeracji miejskiej Poznań w terminie V – VI 2022 roku:
1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie noclegów bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),
- zabezpieczenie noclegów:
w dwóch (2) mieszkaniach dwupokojowych (2 pokoje) usytuowanych na parterze, w każdym mieszkaniu jeden pokój jednoosobowy (dla 1 osoby) a drugi pokój pięcioosobowy (dla 5 osób),
lub jednym (1) mieszkaniu czteropokojowym (4 pokoje) usytuowanym na parterze, w tym dwa (2) pokoje jednoosobowe (dla 1 osoby) oraz dwa (2) pokoje pięcioosobowe ( dla 5 osób),
lub jednym (1) mieszkaniu dwupokojowym ( 2 pokoje) usytuowanym na parterze, każdy pokój sześcioosobowy (dla 6 osób).
W każdym przypadku zaproponowane mieszkanie przez Wykonawcę powinno być wyposażone: w kuchnię (z kuchenką do gotowania, lodówką, pralką, mikrofalówką), toaletę i łazienkę.
Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Po zmianie:
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek
63516000-9 Usługi zarządzania podróżą
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do aglomeracji miejskiej Poznań w terminie wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku:
1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie noclegów bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),
- zabezpieczenie noclegów:
w dwóch (2) mieszkaniach dwupokojowych (2 pokoje) usytuowanych na parterze, w każdym mieszkaniu jeden pokój jednoosobowy (dla 1 osoby) a drugi pokój pięcioosobowy (dla 5 osób),
lub jednym (1) mieszkaniu czteropokojowym (4 pokoje) usytuowanym na parterze, w tym dwa (2) pokoje jednoosobowe (dla 1 osoby) oraz dwa (2) pokoje pięcioosobowe ( dla 5 osób),
lub jednym (1) mieszkaniu dwupokojowym ( 2 pokoje) usytuowanym na parterze, każdy pokój sześcioosobowy (dla 6 osób).
W każdym przypadku zaproponowane mieszkanie przez Wykonawcę powinno być wyposażone: w kuchnię (z kuchenką do gotowania, lodówką, pralką, mikrofalówką), toaletę i łazienkę.
Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek
63516000-9 Usługi zarządzania podróżą
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwunastodniowego (12 dni) turnusu – jednego wyjazdu do miejscowości nadmorskiej np. Dziwnówka dla osiemnastu (18) uczniów, osiemnastu (18) rodziców i dwóch (2) kierowników turnusu – łącznie trzydziestu ośmiu (38) osób w terminie od 25 VI do połowy VII 2022 roku.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem,
- zabezpieczenie noclegów: osiemnaście (18) pokoi dwuosobowych (dla 2 osób) tj. dla ucznia z rodzicem/opiekunem oraz dwóch (2) pokoi jednoosobowych (1) dla terapeutów w ośrodku oddalonym maksymalnie do 1000m od/do plaży, dysponującym ofertą rehabilitacyjną oraz basenem.
Konkretne miejsce turnusu oraz termin wyjazdu Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Po zmianie:
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
CPV 63511000-4 Organizacja wycieczek
63516000-9 Usługi zarządzania podróżą
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwunastodniowego (12 dni) turnusu – jednego wyjazdu do miejscowości nadmorskiej np. Dziwnówka dla osiemnastu (18) uczniów, osiemnastu (18) rodziców i dwóch (2) kierowników turnusu – łącznie trzydziestu ośmiu (38) osób w terminie: wrzesień (IX) 2022 roku.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:
- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,
- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),
- zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem,
- zabezpieczenie noclegów: osiemnaście (18) pokoi dwuosobowych (dla 2 osób) tj. dla ucznia z rodzicem/opiekunem oraz dwóch (2) pokoi jednoosobowych (1) dla terapeutów w ośrodku oddalonym maksymalnie do 1000m od/do plaży, dysponującym ofertą rehabilitacyjną oraz basenem.
Konkretne miejsce turnusu oraz termin wyjazdu Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2022-06-30
Po zmianie:
2022-10-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2022-06-30
Po zmianie:
2022-10-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2022-07-17
Po zmianie:
2022-09-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-06 12:00
Po zmianie:
2022-05-13 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-06 12:30
Po zmianie:
2022-05-13 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-04
Po zmianie:
2022-06-11
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCA
Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIA
Termin realizacji: wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku.
ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWY
Termin realizacji: wrzesień (IX) 2022 roku.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa materiałów dla laboratorium mikrobiologicznego"
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kukułczej i Sokolej w Wilkanowie.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Świdnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w Świdnicy
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.