Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102074/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00113719/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/017/23 DOSTAWA KORKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z ALKOHOLEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/017/23 DOSTAWA KORKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z ALKOHOLEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89eb5360-adff-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/017/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Korek dezynfekcyjny jednokrotnego użytku do łączników bezigłowych typu luer. Szczelna ochrona po założeniu na łącznik, z gąbką nasączoną 70% alkoholem izopropylowym. Dezynfekcja w ciągu 1 minuty. Ochrona łącznika przed skażeniem zewnętrznym przez 7 dni. Każdy korek oznaczony datą ważności i numerem serii. Sterylny, dostarczany po 10 szt. na plastikowym pasku do zawieszenia na stojaku z kroplówką.
2. Korek dezynfekcyjny jednokrotnego użytku do żeńskich końcówek typu luer.
Roztwór 70% alkoholu izopropylowego w zagłębieniu korka.
Dezynfekcja w ciągu 1 minuty.
Ochrona końcówki przed skażeniem zewnętrznym przez 7 dni.
Sterylny, dostarczany po 5 sztuk na plastikowym pasku do zawieszenia na stojak z kroplówką, zabezpieczony plastikową folią.
Oznaczenie daty ważności i numerem serii na korku.
3. Korek dezynfekcyjny jednokrotnego użytku do męskich końcówek typu luer.
Roztwór 70% alkoholu izopropylowego w zagłębieniu korka.
Dezynfekcja w ciągu 1 minuty.
Ochrona łącznika przed skażeniem zewnętrznym przez 7 dni.
Każdy korek oznaczony datą ważności i numerem serii.
Sterylny, dostarczany po 5 szt. na plastikowym pasku do zawieszenia na stojaku z kroplówką.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460961,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710458,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460961,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5270204212
7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 117 Kajetany
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460961,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Łasku przy ul. Topolowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Toruniu przy ul. Trzcinowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Przebudowa części piwnic Pałacu Kazimierzowskiego związana z relokalizacją głównej rozdzielni elektrycznej, zestawu hydroforowego i węzła co
- Jonograf
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 17 PAKIETÓW
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.