Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gliwic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gliwic
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9c2735-479d-45bf-92bf-b5d2623cfe68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038357/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa skweru rekreacyjno-sportowego ul. Wielicka – etap II
1.1.23 Budowa placu zabaw ul. Bema
1.1.36 Rozbudowa placu zabaw przy ul. Perkoza w Gliwicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c9c2735-479d-45bf-92bf-b5d2623cfe683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w rozdziale 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Ze względów technicznych (ograniczona liczba znaków). Zamawiający nie może zamieścić informacji w niniejszym ogłoszeniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa informacja zawarta jest w - Rozdziale 26 Specyfikacji Warunków
Zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: BUDOWA SKWERU REKREACYJNO - SPORTOWEGO PRZY UL. WIELICKIEJ - ETAP II.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową skweru rekreacyjno-sportowego przy ul. Wielickiej w Gliwicach, teren inwestycyjny zlokalizowany jest na dz. nr ewid. 736/5 obręb Sośnica.
Zakres prac obejmuje:
1. Prace przygotowawcze, wytyczeniowe, roboty ziemne, podbudowy.
2. Zakup i montaż dwustanowiskowych urządzeń siłowych – 10 sztuk.
3. Zakup i montaż urządzenia typu street workout – 1 sztuka.
4. Zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
5. Zakup i montaż latarni solarno – wiatrowych – 4 sztuki.
6. Zakup i montaż 7 sztuk ławek w tym dwóch z podłokietnikiem.
7. Zakup i montaż tablic regulaminowych – 2 sztuki.
8. Instalacja koszy na śmieci przekazanych przez Zamawiającego – 4 sztuki.
9. Założenie trawnika w miejscach prowadzonych prac.
10. Prace porządkowe.
Uwaga:
• Wszystkie prace muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego;
• W projekcie uwzględniono maty przerostowe o grubości 2,3 cm dla wysokości swobodnego upadku do 2,6 m. Zamawiający dopuszcza maty przerostowe o grubości 2,2 cm dla wysokości swobodnego upadku do 3 m.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlano – wykonawczy.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet.
Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. BUDOWA PLACU ZABAW POMIĘDZY BUDYNKAMI UL. BEMA 20-28 A BEMA 30-38 W GLIWICACH.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową placu zabaw pomiędzy budynkami ul. Bema 20-28 a ul. Bema 30-38 na działkach nr ewid. 316 i 318/3 obręb Sośnica w Gliwicach.
Zakres prac obejmuje:
1. Demontaż istniejącego boiska do koszykówki, rozbiórka istniejących nawierzchni asfaltowych, betonowych, obrzeży i krawężników betonowych, itp.
2. Korytowanie powierzchni o wymiarach 20 m x 20 m x 0,40 m.
3. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych – wyrównanie terenu.
4. Ułożenie obrzeży 80 mb.
5. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych na całości budowanego placu zabaw.
6. Transport i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek oraz innych odpadów powstałych podczas realizacji inwestycji.
7. Montaż elementów małej architektury:
1) tablica rysunkowa,
2) kiwak,
3) karuzela,
4) huśtawka,
5) wieża,
6) tablica informacyjna - regulamin.
Uwaga:
• Wszystkie prace muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego.
• Zadanie jest realizowane w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej. Następujące prace zostaną zrealizowane przez mieszkańców przy współudziale Spółdzielni Mieszkaniowej DOMATOR:
1) nasadzenia krzewów - 210 sztuk.,
2) dostawa i montaż ławek – 4 sztuki,
3) dostawa i montaż koszy na śmieci – 2 sztuki,
4) dostawa i montaż stojaków na rowery – 3 sztuki,
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlano – wykonawczy.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3. ROZBUDOWA PLACU ZABAW PRZY UL. PERKOZA W GLIWICACH.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową istniejącego placu zabaw przy ul. Perkoza w Gliwicach. Teren Inwestycji usytuowany jest na działce nr ewid. 746 obręb Sikornik w Gliwicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń:
1. Zestaw zabawowy obejmuje elementy składowe:
1) wieża bez dachu, wysokość podestu 100 cm – 1 sztuka;
2) wieża bez dachu, wysokość podestu 60 cm – 1 sztuka;
3) wieża z dachem „liście”, wysokość podestu 60 cm – 1 sztuka;
4) wieża z dachem „liście”, wysokość podestu – 60 cm – 1 sztuka;
5) ślizg nierdzewny – 2 sztuk;
6) wejście podest – 1 sztuk;
7) przejście stałe skośne ze sztachetami – 1 sztuka;
8) urządzenie do gry w kółko i krzyżyk – 1 kpl.;
9) bulaj – 2 sztuki;
10) liczydło – 1 kpl.
2. Huśtawka podwójna (siedzisko płaskie, siedzisko kubełkowe).
3. Tablica do rysowania z tablicą kółko i krzyżyk.
Uwaga:
• Wszystkie prace muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego.
• Zadanie jest realizowane w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej. Następujące prace zostaną zrealizowane przez mieszkańców przy współudziale Spółdzielni Mieszkaniowej SIKORNIK;
- uporządkowanie terenu (przygotowanie pod montaż urządzeń zabawowych),
- zakup piasku i wykonanie stref bezpiecznych pod nowe urządzenia zabawowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Określenie warunku:1)
Dotyczy części 1:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda, polegające na budowie/przebudowie/remoncie/modernizacji obiektu rekreacyjnego/sportowego.
Uwaga: Posiadanie wiedzy i doświadczenia wymagane jest dla każdej części postępowania.
Dotyczy części 2:
Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda, polegające na budowie/przebudowie/remoncie/modernizacji obiektu rekreacyjnego/sportowego.
Uwaga: Posiadanie wiedzy i doświadczenia wymagane jest dla każdej części postępowania.
Dotyczy części 3:
Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie/remoncie/modernizacji obiektu rekreacyjnego/sportowego.
Uwaga: Posiadanie wiedzy i doświadczenia wymagane jest dla każdej części postępowania.
W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazanie zdolności zawodowej poszczególnych podmiotów nie podlega sumowaniu. Oznacza to, ze ww. zdolnością zawodową musi się wykazać co najmniej jeden
z podmiotów działających wspólnie.
2)
Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez
ograniczeń i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pózn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia podlega sumowaniu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiajacy dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie
Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego,
kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ·odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięga, złożone przed organem sadowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano
powyżej.
· oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
Zamawiający zada od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera roboty budowlane, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył wykaz osób, skierowanych przez wykonawce do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja
o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:Część 1.
• szczegółowe karty techniczne każdego proponowanego uradzenia z osobna (karta musi zawierać informacje na temat: technologii wykonania, wielkości, funkcjonalności, wykaz elementów składowych, wizualizacje).
• karty techniczne proponowanych nawierzchni bezpiecznych.
• aktualne na dzień składania ofert certyfikaty, potwierdzające zgodność proponowanych urządzeń z normami PN-EN 16630. Zawierające nazwę, kod urządzenia oraz nazwę producenta oferowanych urządzeń wydane
przez jednostkę certyfikująca dla poszczególnych urządzeń, potwierdzające zgodność tych urządzeń z normami polskimi i europejskimi dla danej grupy produktów, które należy dostarczyć razem z ofertą.
Uwaga: Certyfikaty muszą dotyczyć konkretnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń (osobno na poszczególne moduły, elementy składowe).
• aktualne na dzień składania ofert certyfikaty potwierdzające zgodność, nawierzchni bezpiecznej z normami PN-EN 1177 oraz atest higieniczny PZH.
Uwaga: Atest higieniczny PZH musi dotyczyć gotowego wyrobu.
Czesc 2.
• szczegółowe karty techniczne każdego proponowanego uradzenia z osobna (karta musi zawierać informacje na temat: technologii wykonania, wielkości, funkcjonalności, wykaz elementów składowych, wizualizacje oraz zwymiarowane rzuty uradzenia);
• karty techniczne proponowanych nawierzchni bezpiecznych;
• aktualne na dzień składania ofert certyfikaty, potwierdzajace zgodność proponowanych urządzeń z normami PN-EN 1176. Zawierające nazwę, kod uradzenia oraz nazwę producenta oferowanych urządzeń wydane
przez jednostkę certyfikująca dla poszczególnych urządzeń, potwierdzajace zgodność tych urządzeń z normami polskimi i europejskimi dla danej grupy produktów, które należy dostarczyć razem z oferta.
Uwaga: Certyfikaty muszą dotyczyć konkretnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń (osobno na poszczególne moduły, elementy składowe).
• aktualne na dzień składania ofert certyfikaty potwierdzajace zgodność, nawierzchni bezpiecznej z normami PN-EN 1177 oraz atest higieniczny PZH.
Uwaga: Atest higieniczny PZH musi dotyczyć gotowego wyrobu.
Czesc 3.
• szczegółowe karty techniczne każdego proponowanego urządzenia z osobna (karta musi zawierać informacje na temat: technologii wykonania, wielkości, funkcjonalności, wykaz elementów składowych, wizualizacje oraz zwymiarowane rzuty urządzenia);
• aktualne na dzień składania ofert certyfikaty, potwierdzajace zgodność proponowanych urządzeń z normami PN-EN 1176. Zawierające nazwę, kod uradzenia oraz nazwę producenta oferowanych urządzeń wydane
przez jednostkę certyfikującą dla poszczególnych urządzeń, potwierdzajace zgodność tych urządzeń z normami polskimi i europejskimi dla danej grupy produktów, które należy dostarczyć razem z ofertą.
Uwaga: Certyfikaty muszą dotyczyć konkretnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń (osobno na poszczególne moduły, elementy składowe).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z oferta przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnieniaw wyznaczonym przez siebie terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie:Cz. 1 - 5000 PLN (słownie: piec tysięcy złotych 00/100),
Cz. 2. - 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedna
część, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wartości wadium określonej dla poszczególnych części lub wnieść wadium dla każdej części oddzielnie, tak aby każda z części na którą Wykonawca złoży ofertę była zabezpieczona wadium w wysokości wskazanej w SWZ.
2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,
3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania oferta, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium
w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp,
4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 16 1160 2202 0000 0005 0724 6399 Bank Millenium SA.
5) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja na temat rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym - ZAŁĄCZNIKI NR 6-I; 6-II; 6-III.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
3. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
4. Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
5. Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
6. Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SWZ.Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty.
UWAGA:
W związku z tym, że Zamawiający udostępnia Wykonawcom własny "Formularz oferty" (tj. nie za pośrednictwem interaktywnego "Formularza ofertowego", który umożliwia Platforma e-zamówienia), podczas czynności składania oferty może pojawić się komunikat o następującej treści:
"Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego
formularza do tego etapu postępowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie." W takim przypadku należy wybrać opcję "Tak, chcę kontynuować".
2) wraz z oferta należy złożyć:
a) wypełniony formularz cenowy - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5-I, 5-II, 5-III do SWZ,
b) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,
c) zobowiązanie podmiotu nieudostępniającego zasoby - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SWZ (wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby),
d) oświadczenie wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP - o treści załącznika NR 3 do SWZ (dotyczy wyłącznie podmiotów występujących wspólnie, np. konsorcjum, spółka cywilna).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa oprogramowania przeznaczonego do analizy i doboru materiałów. DZPZ.282.24.2025.DM
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 02 04* (podkłady kolejowe) powstałych na terenie PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Zakup źródeł kalibracyjnych do testów podstawowych gamma kamer oraz skanerów SPECT/CT, PET/CT dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej
- Dostawy rękawic
- Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gliwic
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
- Budowa Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w msc. Nasiadki
- Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toaletach zlokalizowanych w budynku UCS ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - zlokalizowanego przy Placu Traugutta 2 w Zabrzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.