eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyPrzebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+ w Brzezinach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+ w Brzezinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1000-Lecia 8

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-874

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627698004

1.5.8.) Numer faksu: 627698062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzeziny-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.brzeziny-gmina.pl, https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+ w Brzezinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe5fc8a-aaa3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029419/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+ w Brzezinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGiRL.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 591072,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+oraz Klubu Senior+w Brzezinach w ramach zadania pn.Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+w Brzezinach,Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+w Brzezinach,Wymiana źródła centralnego ogrzewania dla Dziennego Domu i Klubu Senior+w Brzezinach.Wspólny Słownik Zamówień:45210000-2-Roboty budowlane w zakresie budynków,45310000-3-Roboty instalacyjne elektryczne,45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+w Brzezinach w ramach zadania pn.Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+w Brzezinach, Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+wBrzezinach,Wymiana źródła centralnego ogrzewania dla Dziennego Domu i Klubu Senior+w Brzezinach.Zakres prac remontowych obejmuje:Prace rozbiórkowe m.in.:wyburzenie części ścian działowych,skucie posadzek,demontaż drzwi wewnętrznych,ceramiki łazienkowejoraz kaset zewnętrznych rolet szczegółowo wg części rysunkowej opracowania,Prace związane z remontem poddasza obejmujące m.in.:usunięcie pokrycia dachowego wraz z łatami,remont stropu,remont kominów,oczyszczenie i impregnacja drewna,wykonanie nowych sufitów(zabezpieczenie przeciwpożarowe konstrukcji),podłogi wraz z
izolacją oraz nowego pokrycia dachowego wraz z membraną, kontrłatami i łatami oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich,rynien i rur spustowych,nowej instalacji odgromowej,Wymurowanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu - ściana z cegły pełnej na pełną spoinę,na ścianie istniejącej,do niepalnego pokrycia dachowego,łączeniez pokryciem wypełnione masami ogniochronnymi,Przebudowa ścian działowych,Stolarka drzwiowa wewnętrzna,Wykonanie nowych posadzek wraz z cokołami o wysokości 10 cm, z wykończeniem płytkami gresowymi o powierzchni strukturalnej, antypoślizgowej,Wykonanie nowych posadzek wraz z cokołami, z wykończeniem panelami drewnopodobnymi podłogowymi o klasie ścieralności AC5,Zabudowa pionów kanalizacji sanitarnej,Oczyszczenie ścian wewnętrznych ze starych farb, skucie tynków niestabilnych,Wypełnienie bruzd instalacyjnych, szpachlowanie, gruntowanie ścian oraz sufitu,Podwójne malowanie ścian oraz sufitów pomieszczeń farbą emulsyjną lateksową, tworzącą powierzchnię łatwo zmywalną, odporną na szorowanie, we
wszystkich pomieszczeniach, z wyłączeniem powierzchni wykończonych płytkami ceramicznymi,Wykończenie ścian do wysokości 2 m ściennymi płytkami ceramicznymi,Montaż systemowych sufitów podwieszanych kasetonowych,Remont schodów wejściowych i wykonanie nowych pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściach głównych do budynku, dostosowanych do obowiązujących przepisów, oraz uzupełnienie i wyrównanie poziomu utwardzeń zewnętrznych w celu likwidacji nierówności,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do SWZ.Uwaga:dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy.Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej,STWIORB i zapisów SWZ.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób - jeśli dotyczy, przywrócenie terenu do stanu poprzedniego.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mapy z inwentaryzacją powykonawczą z ujawnieniem w EGiB zmiany sposobu
użytkowania budynku oraz dostarczenia oświadczenia geodety o zgodności wykonanych robót z projektem zagospodarowania terenu na działce 581/5, 581/6.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 3 lata - maksymalnie 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag)
protokołu końcowego.Okres rękojmiustawowy.W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy
należy traktować jako przykładowe.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art.101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod
warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych,o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp,że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone
przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.Powody niedokonania podziału zamówienia
na części:Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zadania. Zamówienie może być zrealizowane przez jednego Wykonawcę w całości.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92ustawyPzp.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:Zamawiający zgodnie z art. 95
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.z2020 r. poz.1320 ze zm). Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą
wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to wykonywanie robót budowlanych m.in. prace rozbiórkowe, usunięciepokrycia dachowego wraz z łatami, remont stropu, kominów, wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymurowanie ściany oddzielenia
pożarowego na poddaszu, przebudowa ścian działowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonanie nowych posadzek, malowanie ścian, montaż systemowych sufitów podwieszanych kasetonowych, remont schodów wewnętrznych.Wymóg zatrudnienia, o którym
mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania takiego wezwania, spełniania faktu zatrudnienia osób, poprzez przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia, iż wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w ust.1 zatrudnione były w okresie realizacji umowy przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę, wg stanu na określony dzień, na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać: informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków
pracownika.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:nieprzedłożenie w terminie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w ust. 2 będzie
traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projektowanych postanowieniach umowy.w przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, że Wykonawca lub Podwykonawca nie zatrudnia osób wskazanych zgodnie z ust. 2, Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiadomienia odpowiednich służb. Miejsce
realizacji: ul. 1000-Lecia 3/2,62-874 Brzeziny, dz.nr 581/5 i 581/6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959024,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "MAXBUD" Wojciech Przepiórka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680103607

7.3.3) Ulica: Saczyn 40

7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 62-872

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.