Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065718/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226619169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gunb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0614f75-9475-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065718/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAF.260.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1066036,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy 10 pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w północnym pionie sanitarnym (od strony ul. Nowogrodzkiej) w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, zwanym dalej „budynkiem”, wraz z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej oraz montażem na dachu budynku stalowej konstrukcji wsporczej, stanowiącej oparcie dla zewnętrznych urządzeń tej instalacji.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ, zwana dalej „Dokumentacją”.
3. Na przedmiot zamówienia składa się zamówienie podstawowe, o którym mowa w ust. 4, oraz zamówienie objęte opcją, o którym mowa w ust. 5.
4. Zamówienie podstawowe (etap I) obejmuje:
1) przebudowę 5 łazienek na piętrach: I (nr 110), II (nr 209), III (nr 308), IV (nr 409) i V (nr 509) w zakresie architektonicznym, instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych wraz z instalacją oświetlenia awaryjnego i systemu sygnalizacji pożaru, przy czym elementy lub odcinki instalacji zintegrowane z łazienkami sąsiednimi, przewidzianymi do przebudowy na etapie realizacji zamówienia objętego opcją, powinny zostać wprowadzone do tych pomieszczeń umożliwiając przekazanie do użytkowania zakończonego zamówienia podstawowego i bezkolizyjne kontynuowanie prac na etapie realizacji zamówienia objętego opcją,
2) wykonanie głównych pionów kanalizacyjnych,
3) wykonanie nowych i przebudowę istniejących rozdzielnic elektrycznych,
4) wykonanie i montaż platformy dachowej stanowiącej konstrukcję wsporczą dla zewnętrznych elementów instalacji wentylacji mechanicznej,
5) wykonanie kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej (z wyłączeniem łazienek przewidzianych do przebudowy na etapie realizacji zamówienia objętego opcją), w tym:
a) pionów głównych,
b) rozprowadzenie przewodów instalacji w pomieszczeniach wymienionych
w pkt 1 oraz wprowadzenie przewodów do sąsiednich łazienek, zgodnie
z opisem zamieszczonym w pkt 1,
c) rozprowadzenie przewodów w przestrzeni poddasza,
d) montaż zewnętrznych elementów instalacji na platformie dachowej wraz
z urządzeniami,
e) wykonanie instalacji zasilania urządzeń wentylacyjnych,
f) uruchomienie i regulację automatyki instalacji na potrzeby przebudowanych pomieszczeń,
g) wykonanie instalacji odgromowej,
6) przywrócenie do stanu poprzedniego pomieszczeń pomocniczo wykorzystanych
do przeprowadzenia ciągów instalacyjnych, ale nie objętych przebudową,
7) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego przedmiotu umowy.
5. Zamówienie objęte opcją obejmuje:
1) przebudowę pozostałych 5 łazienek na piętrach: I (nr 109), II (nr 208), III (nr 307), IV (nr 408) i V (nr 508) w zakresie, jak w ust. 4 pkt 1,
2) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pozostałym zakresie, tj. docelowe rozprowadzenie przewodów i uruchomienie instalacji w łazienkach wymienionych w pkt 1,
3) przywrócenie do stanu poprzedniego pomieszczeń pomocniczo wykorzystanych do przeprowadzenia ciągów instalacyjnych, ale nie objętych przebudową,
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego przedmiotu umowy.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), co najmniej 1 osoby wykonującej roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych robót. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące obowiązku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, w szczególności sposób dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnieniem tej osoby oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1562100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1562100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1562100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTIM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5223217466
7.3.3) Ulica: Gustawa Morcinka 5 lok. 36
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ELTIM przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Inwestycyjne Waldemar Kurkiewicz: realizacja przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1562100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zamówienia podstawowego (etap I) - 811 800,00 zł brutto,
2) zamówienia objętego opcją (etap II) - 750 300,00 zł brutto.
2. Przedmiot zamówienia objęty opcją zostanie wykonany w terminie 8 miesięcy od dnia przekazania przez Zamawiającego, wyrażonego w formie pisemnej, oświadczenia o skorzystaniu z opcji.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.