eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goworowo"Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin - Borki, gmina Goworowo"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin - Borki, gmina Goworowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOWOROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21

1.5.2.) Miejscowość: Goworowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 761 40 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d24e0b98-109b-47ca-ac54-3531495c532f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin - Borki, gmina Goworowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d24e0b98-109b-47ca-ac54-3531495c532f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037004/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin - Borki, gmina Goworowo”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2025.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5932206,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z wnioskiem, złożonym przez Gminę Goworowo w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, planowana do realizacji inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin - Borki, gmina Goworowo. Brak dobrej jakości nawierzchni dróg gminnych jest dużą bolączką zarówno dla mieszkańców, jak i samorządu. Bezproblemowy dostęp do posesji, płynność ruchu czy oszczędność zużycia paliwa są bardzo istotnymi kwestiami. W ostatnich latach samorząd podejmował wiele działań, zmierzających do polepszenia stanu infrastruktury drogowej. W wyniku zaangażowania znacznych środków własnych oraz pozyskania dofinansowań zewnętrznych, udało się ułożyć utwardzoną nawierzchnię bitumiczną na wielu kilometrach dróg gminnych. Jednakże z uwagi na ponad dwustu kilometrową sieć dróg gminnych bardzo duża ich ilość jest jeszcze w niewystarczającym stanie technicznym. Sytuacja finansowa samorządu wyklucza możliwość realizacji dróg tylko i wyłącznie w oparciu o środki własne. Droga, będąca przedmiotem niniejszego wniosku o dofinansowanie, przebiega od drogi powiatowej nr 2574W w Kuninie do wsi Borki. Położona jest w obszarze leśnym oraz rolniczym. Mieszkańcy wsi korzystają z drogi, dojeżdżając do kościoła, szkoły podstawowej, apteki, sklepów itp., zlokalizowanych w Kuninie. Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin - Borki obejmie swoim zasięgiem 3 584 m drogi o istniejącej nawierzchni żwirowej niewzmocnionej, nieodpowiadającej standardom ruchu kołowego. Gmina Goworowo prowadzi prace projektowe na całej długości szlaku, w tym na części zamierza pozyskać grunt pod pas drogowy w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Docelowo wybudowana zostanie jezdnia bitumiczna (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) o szerokości 5 m, na podbudowie z kruszywa, wyposażona w pobocza, elementy bezpieczeństwa ruchu i inną, niezbędną infrastrukturę drogową.
Szczegółowy zakres prac obejmuje wykonanie robót pomiarowych, mechaniczne karczowanie krzaków i drobnych drzew, ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i wywozem, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), prace rozbiórkowe, roboty ziemne wraz z odwiezieniem urobku na pobliskie lokalne drogi gruntowe, korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Konstrukcję jezdni będzie stanowić warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem grub. 25 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm, warstwa wiążąca nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm oraz warstwa ścieralna nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm. Całość uzupełnią obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 10 cm na odcinku od km 0+185,40 do km 2+458,09 o szerokości 0,50 m, a na pozostałych odcinkach o szerokości 0,75 m, oraz zjazdy z warstwy pospółki o grubości 10 cm oraz kruszywa łamanego o grubości 15 cm, wyposażone w przepusty, ścianki czołowe i elementy odwodnienia. Dodatkowo należy rozebrać i ponowne ułożyć kilka metrów nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, wykonać oznakowanie poziome i pionowe, regulację wysokościową studzienek, przestawienie hydrantu oraz wymianę barierek na moście.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4343145,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7207816,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4343145,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591002482

7.3.3) Ulica: ul. Brokowska 37

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4343145,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.