eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³ynarze"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy M³ynarze"



Og³oszenie z dnia 2022-05-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy M³ynarze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina M³ynarze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668321

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ostro³êcka 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³ynarze

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-231

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297680062

1.5.8.) Numer faksu: 297680062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmlynarze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mlynarze.bipgminy.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy M³ynarze”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddf003f2-cc5a-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00148999

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023779/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy M³ynarze”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://mlynarze.bipgminy.pl/public/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym,
a) Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/, a tak¿e za pomoc± poczty elektronicznej: ugmlynarze@post.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja z art. 13 RODO
1. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.); zwanego dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy M³ynarze
2)    administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych z którym mo¿na kontaktowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej ugmlynarze@post.pl
3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5)    Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6)    obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8)    posiada Pani/Pan:
a)          na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b)          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c)          na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d)          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)    nie przys³uguje Pani/Panu:
a)        w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)    przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy M³ynarze

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513000-6 - Us³ugi obróbki i usuwania odpadów, które nie s± niebezpieczne

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych (art. 112 ust. 2 ustawy 2 Pzp):
a) zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
1. posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 779 ze zm.) chyba, ¿e Wykonawca posiada wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ustawy o odpadach;
2. jest wpisany do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci na terenie Gminy M³ynarze, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z pó¼n. zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w trakcie realizacji zamówienia, co najmniej:
1. 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, które spe³niaj± wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci;
2. 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które spe³niaj± wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci;
3. 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktuj±cej, który spe³nia wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie i dokumenty wg metody „spe³nia/nie spe³nia”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj.:
1. koncesje, zezwolenie lub licencje na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym, tj.: wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zgodnie z wymogami ustawy z dn. 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888),
2. zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) chyba, ¿e Wykonawca posiada wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ustawy o odpadach,
3. o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj.:
1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej– wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ,
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
7. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 6 pkt b, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
8. Dokumenty, o których mowa w ust. 5, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
9. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust.7, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (je¿eli dotyczy) – wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ, o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp) (je¿eli dotyczy), - pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
2. Pe³nomocnictwo powinno obejmowaæ swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1. nazwê i numer postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem miejsca siedziby,
3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 13 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³y w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy ¿±daæ przedstawienia w okre¶lonym terminie umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy.
3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji us³ugi, przy czym zmiany mog± dotyczyæ:
1. Zmiany sposobu ¶wiadczenia us³ugi zwi±zane ze zmian± ilo¶ci oddzielnie segregowanych frakcji odpadów komunalnych, przy czym czynnikiem warunkuj±cym bêdzie ewentualna zmiana Uchwa³y Rady Gminy M³ynarze reguluj±cej przedmiotowe kwestie.
2. Zmiana sposobu ¶wiadczenia us³ugi, przy czym warunkiem zmiany bêdzie ewentualna zmiana Uchwa³y Rady Gminy M³ynarze reguluj±cej przedmiotowe kwestie, zmiana krajowych przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, niezale¿ne od stron umowy zmiany organizacyjne dotycz±cych osób kluczowych, wyst±pienie nieprzewidzianej, niezawinionej przez ¿adn± ze stron sytuacji losowej.
3. Zmiana w zakresie ceny za ¶wiadczone us³ugi, przy czym warunkiem zmiany bêdzie wyst±pienie ustawowej zmiany stawki podatku VAT zaistnia³ej po dacie zawarcia umowy, zmiana ilo¶ci odpadów komunalnych przeznaczonych do zagospodarowania w stosunku do ilo¶ci wykazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w SWZ.
4. Zmiana stron umowy. Warunkiem zmiany bêdzie zmiana kapita³owa, prawna lub organizacyjna stron umowy.
5. Zamawiaj±cy w uzgodnieniu z Wykonawc± mo¿e dokonaæ zmian umowy w zwi±zku z wp³ywem okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy w oparciu o art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacjami kryzysowymi (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z pó¼n. zm.).Okoliczno¶ci mog± dotyczyæ: a. nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji zamówienia; b. decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych; c. poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 w/w ustawy; d. wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych; e. okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
6. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.