Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189985/01 - Wynik z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa i nadbudowa budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze wraz z restauracją zabytkowego parku
- dostawa i montaż trybuny elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Animacji Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970457027
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-431
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 5010373260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rcak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcak.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i nadbudowa budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze wraz z restauracją zabytkowego parku
- dostawa i montaż trybuny elektrycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2829cbd1-fc21-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007514/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Rozbudowa i nadbudowa budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze wraz z rewitalizacja zabytkowego parku -dostawa i montaż trybuna elektryczna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 "Rozbudowa i nadbudowa budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze wraz z restauracją zabytkowego parku .
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
sekretariat@rcak.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami ( pytania i odpowiedzi oraz wyjaśnienia) odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej: sekretariat@rcak.pl. oraz strony BIP Zamawiającego, pod adresem: https://bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/ (zakładka „zamówienia publiczne“)
1) Składanie ofert - przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, poprzez ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
2) Stroną internetową postępowania będzie strona internetowa Zamawiającego https://bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/ (zakładka „zamówienia publiczne“)- BIP.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
a) Dokumenty lub oświadczenia, w tym oferta składane są w oryginale
w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. (Zamawiający preferuje pliki pdf. z podpisem wewnętrznym otoczonym PAdES)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 ustawy PZP, Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest RCAK w Zielonej Górze. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: sekretariat@rcak.pl lub pod nr telefonu 510373260,zgodnie z rozdz. XXI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trybuny elektrycznej teleskopowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39111000-3 - Siedziska
39111200-5 - Siedziska teatralne
44212300-2 - Konstrukcje i ich części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
1) Cena oferty (C).
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za przedmiot zamówienia. Ocenę – 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:
najniższa cena oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C (liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100 x 60 % cena oferty badanej
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tak obliczona kwota będzie podstawą obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”.
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
2) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G).
Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres krótszy okres gwarancji i rękojmi za wady zostanie odrzucona.
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady należy określić w miesiącach w liczbach całkowitych wskazując 36, 48, 60 miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady.
Maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, który zostanie uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opis warunków podmiotowych udziału w postępowaniu.1. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował (lub realizuje) dwa zamówienia, w ramach których została zrealizowana dostawa wraz z montażem trybuny elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do formularza oferty.
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w Rozdziale VI SWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do formularza oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zawiera rozdz. VIII SWZ.
a)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (certyfikatów, atestów, świadectw dopuszczenia do użytkowania) :
• na trudno-zapalność (PN EN 1021-1:2014 i PN EN 1021-2:2014) i toksyczność (PN-88/B- 02855:1988) -układu tapicerskiego (oznaczanie zapalności kombinacji (układu) materiałów użytych w siedzisku tapicerowanym, takich jak materiały pokryciowe i wypełnienia używane w siedzisku, i nie odnoszą się do zapalności gotowego mebla zawierającego te materiały) oraz sklejki bukowej przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją – nazwa widniejąca w badaniu musi odpowiadać oferowanemu materiałowi,
• badanie pianki przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją na 400 000 cykli wg normy PN-EN ISO 3385:2014 metodą A wg normy PN-EN ISO 2439:2010,
• badanie wytrzymałościowe fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PNEN 12727:2016 poziom 4,
• badanie akustyczne fotela wg normy PN-EN ISO 354:2005 – dopuszczalna tolerancja +/- 5% dla parametrów wskazanych w projekcie,
• atest higieniczny PZH lub równoważny.
2. Z uwagi na jakość wykonania oraz bezpieczeństwo producent dostarczonej trybuny musi posiadać międzynarodowy certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny i ISO 140014:2015 lub równoważny oraz certyfikat TUV lub równoważny obejmujący badania:
• EN 13200-1:2019 lub równoważne w zakresie Obiekty widowiskowe,
• EN 13200-3:2018 lub równoważne w zakresie Obiekty widowiskowe,
• EN 13200-5:2007 lub równoważne w zakresie Obiekty widowiskowe,
• DIN 18032-5:2002 lub równoważne w zakresie Hale sportowe,
• EN 60204-1:2018 lub równoważne w zakresie Wyposażenie elektryczne maszyn,
który, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą.
3. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 2 dni robocze.
5. Przepisu ust. 4 niniejszego Rozdziału nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający wymaga złożenie przedmiotowych środków dowodowych w języku polskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Certyfikaty, atesty świadectwa dopuszczenia do użytkowania :• na trudno-zapalność (PN EN 1021-1:2014 i PN EN 1021-2:2014) i toksyczność (PN-88/B- 02855:1988) -układu tapicerskiego (oznaczanie zapalności kombinacji (układu) materiałów użytych w siedzisku tapicerowanym, takich jak materiały pokryciowe i wypełnienia używane w siedzisku, i nie odnoszą się do zapalności gotowego mebla zawierającego te materiały) oraz sklejki bukowej przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją – nazwa widniejąca w badaniu musi odpowiadać oferowanemu materiałowi,
• badanie pianki przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją na 400 000 cykli wg normy PN-EN ISO 3385:2014 metodą A wg normy PN-EN ISO 2439:2010,
• badanie wytrzymałościowe fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PNEN 12727:2016 poziom 4,
• badanie akustyczne fotela wg normy PN-EN ISO 354:2005 – dopuszczalna tolerancja +/- 5% dla parametrów wskazanych w projekcie,
• atest higieniczny PZH lub równoważny.
2. Z uwagi na jakość wykonania oraz bezpieczeństwo producent dostarczonej trybuny musi posiadać międzynarodowy certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny i ISO 140014:2015 lub równoważny oraz certyfikat TUV lub równoważny obejmujący badania:
• EN 13200-1:2019 lub równoważne w zakresie Obiekty widowiskowe,
• EN 13200-3:2018 lub równoważne w zakresie Obiekty widowiskowe,
• EN 13200-5:2007 lub równoważne w zakresie Obiekty widowiskowe,
• DIN 18032-5:2002 lub równoważne w zakresie Hale sportowe,
• EN 60204-1:2018 lub równoważne w zakresie Wyposażenie elektryczne maszyn,
który, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. 2020 poz. 1192 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, Strony przewidują możliwość zmiany Umowy, w następujących przypadkach:a. zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, poprzez jego skrócenie lub przedłużenie ze względu na:
- przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca montażu trybuny elektrycznej teleskopowej, nieobecności osoby upoważnionej do odbioru ze strony Zamawiającego,
- przyczyny leżące po stronie producentów elementów trybuny elektrycznej teleskopowej, dotyczące udokumentowanych problemów związanych z jej produkcją lub dostawą, jak również z powodu działania siły wyższej - odpowiednio o czas występowania takiej przeszkody,
b. zmiany podwykonawcy, wpływającej na termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Podstawą wprowadzenia zmiany jest pisemne wystąpienie strony, która jest inicjatorem jej wprowadzenia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/12d7b6dd-5cdc-444b-bb5f-ae6b4616b80c
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Dostawa automatu montażowego pick & placer do Laboratorium Techniki Terahercowej (pom. 254) ISE, PW.
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.