Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066232/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00071123/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa rękawiczek lateksowych bezpudrowych jednorazowych, rękawiczek nitrylowych jednorazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa rękawiczek lateksowych bezpudrowych jednorazowych, rękawiczek nitrylowych jednorazowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203fbdf1-907e-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup rękawiczek jednorazowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066232/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-26/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178111,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 - Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe jednorazowe w ilości 200.000 szt/100.000 par spełniające następujące wymogi:• Rękawiczki diagnostyczne, nitrylowe, niejałowe, bezpudrowe, polimeryzowane.
• Dopuszczone kolory: czarny, niebieski i jego odcienie, biały.
• Kształt rękawicy pasujący na prawą i lewą dłoń.
• Rolowany brzeg mankietu.
• AQL<1,5
• Gatunek I.
• Klasyfikacja: klasa I , środek ochrony indywidualnej kategoria III Typ B.
• produkt wyprodukowany po 1 stycznia 2020 roku
• termin ważności nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia dostawy
• Na opakowaniu (pakowane w pudełko 100 lub 200 szt) fabrycznie umieszczone oznakowanie: ilość, rozmiar, data produkcji, termin ważności, seria, oznakowanie CE
• produkt powinien posiadać instrukcję użytkowania/kartę produktu
• Rozmiary : S, M, L, XL przy zachowaniu proporcji ilościowej: S – 5%, M – 20%, L-45%, XL-30%
1.2 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).
1.3 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.4.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
1.4.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0 rękawice jednorazowe
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 42222,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 - rękawiczki nitrylowe bezpudrowe jednorazowe czarne w ilości 200.000 szt/100.000 par spełniające następujące wymogi:• Rękawiczki diagnostyczne, nitrylowe, niejałowe, bezpudrowe, polimeryzowane.
• Dopuszczone kolory: c z a r n y
• Kształt rękawicy pasujący na prawą i lewą dłoń.
• Rolowany brzeg mankietu.
• AQL<1,5
• Gatunek I.
• Klasyfikacja: klasa I , środek ochrony indywidualnej kategoria III Typ B.
• produkt wyprodukowany po 1 stycznia 2020 roku
• termin ważności nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia dostawy
• Na opakowaniu (pakowane w pudełko 100 lub 200 szt) fabrycznie umieszczone oznakowanie: ilość, rozmiar, data produkcji, termin ważności, seria, oznakowanie CE
• produkt powinien posiadać instrukcję użytkowania/kartę produktu
• Rozmiary : S, M, L, XL przy zachowaniu proporcji ilościowej: S – 5%, M – 20%, L-45%, XL-30%
1.2 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).
1.3 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.4.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
1.4.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0 rękawice jednorazowe
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 42222,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 - Rękawiczki lateksowe bezpudrowe jednorazowe w ilości 450.000 szt/225.000 par spełniające następujące wymogi:• Rękawiczki diagnostyczne, lateksowe, niejałowe, bezpudrowe, polimeryzowane.
• Dopuszczone kolory: czarny, niebieski i jego odcienie, biały.
• Kształt rękawicy pasujący na prawą i lewą dłoń.
• Rolowany brzeg mankietu.
• AQL≤1,5
• Gatunek I.
• Klasyfikacja: klasa I , środek ochrony indywidualnej kategoria III Typ B.
• produkt wyprodukowany po 1 stycznia 2020 roku
• termin ważności nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia dostawy
• Na opakowaniu (pakowane w pudełko 100 lub 200 szt) fabrycznie umieszczone oznakowanie: ilość, rozmiar, data produkcji, termin ważności, seria, oznakowanie CE
• produkt powinien posiadać instrukcję użytkowania/kartę produktu
• Rozmiary : S, M, L, XL przy zachowaniu proporcji ilościowej: S – 5%, M – 20%, L-45%, XL-30%.
1.2 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).
1.3 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.4.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
1.4.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0 rękawice jednorazowe
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 93666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28020 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28020 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28020 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABOOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016134981
7.3.3) Ulica: BRZOSTOWSKA 22
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 04-985
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58365 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58365 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385215392
7.3.3) Ulica: ŻABIA 2
7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 65-158
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58365 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży sanitarnej zainstalowanych w obiekcie MCK
- KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO DWORCA AUTOBUSOWEGO I PRZEJAZDU DROGOWEGO POD DWORCEM PKP
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 4
- "USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDZANYMI PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych II
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawy rękawic chirurgicznych
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.