Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101206/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00109932/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00149153/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 18 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,190251,85bf329ff4352f2c53bc71a6e549ce1b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f6c825-79b8-4c3f-b65d-561e5d879ff3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038303/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego - 7 Pakietów (2025)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/Dz.ZP/380/MLA/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238602,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 1: Paski z gradientem stężeń antybiotyków, szczepy wzorcowe. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników,bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 29104,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 2: Odczynniki kompatybilne/równoważne z barwiarką Aerospray TB seria 2. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 26404,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 3: Odczynniki kompatybilne/równoważne z analizatorem BD Phoenix M50. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 101952,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 4: Patomorfologia – odczynniki i barwniki. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 35360,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 5: Patomorfologia – ostrze do mikrotomu, moduły magazynowe. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 39803,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 6: Kasetki biopsyjne. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 2544,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 7: Patomorfologia – ostrza do mikrotomu materiały twarde. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 3434,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30343,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30343,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30343,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.3) Ulica: ul. Człuchowska 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-434
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30343,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie tego Pakietu zostało unieważnione, ponieważ nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110108,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110108,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110108,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011697403
7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110108,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41007,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41007,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41007,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351517286
7.3.3) Ulica: ul. Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41007,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351517286
7.3.3) Ulica: ul. Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie tego Pakietu zostało unieważnione, ponieważ nie została złożona żadna
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3499,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3499,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wioletta Siekierska w ramach spółki cywilnej pod nazwą MAR FOUR SIEKIERSKA, TITIENKO S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wioletta Siekierska w ramach spółki cywilnej pod nazwą MAR FOUR SIEKIERSKA, TITIENKO S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540321335
7.3.3) Ulica: ul. Srebrzyńska 5/7
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI BYSTRA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz innych urządzeń dla potrzeb CPiT w Bystrej
- Świadczenie usługi utrzymania, konserwacji i pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie nasadzeń, drzew i krzewów na terenach zewnętrznych CPiT w Bystrej
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- ZP/CZD/050/25 Dzierżawa trzech analizatorów do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z zakupem odczynników, materiałów kontrolnych i akcesoriów zużywalnych
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawy gazów i odczynników laboratoryjnych oraz odczynników do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych.
- 37.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Agilent Daco lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- 36.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Thermo Fisher Scientific lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.