eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraDostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 18 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,190251,85bf329ff4352f2c53bc71a6e549ce1b.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f6c825-79b8-4c3f-b65d-561e5d879ff3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038303/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego - 7 Pakietów (2025)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/Dz.ZP/380/MLA/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238602,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 1: Paski z gradientem stężeń antybiotyków, szczepy wzorcowe. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników,bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 29104,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 2: Odczynniki kompatybilne/równoważne z barwiarką Aerospray TB seria 2. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 26404,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 3: Odczynniki kompatybilne/równoważne z analizatorem BD Phoenix M50. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 101952,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 4: Patomorfologia – odczynniki i barwniki. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 35360,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 5: Patomorfologia – ostrze do mikrotomu, moduły magazynowe. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 39803,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 6: Kasetki biopsyjne. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające
dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2544,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, w zakresie Pakietu nr 7: Patomorfologia – ostrza do mikrotomu materiały twarde. W ramach Pakietu Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danego Pakietu. Szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa cząstkowa nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych (kryterium oceniane). Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferowane produkty, będące wyrobem medycznym muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP, sklasyfikowane według obowiązujących przepisów: Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, Rozporządzenia UE 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych do diagnostyki “in vitro”, Ustawy z dnia 7.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024, poz. 1620) w zakresie który dotyczy. Oferowane produkty, zawierające substancje chemiczne lub ich mieszaniny muszą posiadać kartę charakterystyki substancji i mieszanin chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2022, poz. 1816). Karty charakterystyki, o których mowa wyżej, wszystkich produktów, objętych umową Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników, bądź w dniu pierwszej dostawy udostępnić /podać Zamawiającemu stronę internetową, z której Zamawiający w prosty i szybki sposób będzie miał możliwość samodzielnego pobrania niezbędnej dokumentacji. Produkty te winny być opatrzone w informację zawierające dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w rozdz. II SWZ ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 2 do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Zał. nr 5 do SWZ - projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3434,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30343,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30343,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30343,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: ul. Człuchowska 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-434

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30343,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie tego Pakietu zostało unieważnione, ponieważ nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110108,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110108,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110108,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011697403

7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110108,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41007,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41007,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41007,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351517286

7.3.3) Ulica: ul. Zabierzowska 11

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41007,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40986,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40986,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351517286

7.3.3) Ulica: ul. Zabierzowska 11

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40986,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie tego Pakietu zostało unieważnione, ponieważ nie została złożona żadna

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3499,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3499,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wioletta Siekierska w ramach spółki cywilnej pod nazwą MAR FOUR SIEKIERSKA, TITIENKO S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wioletta Siekierska w ramach spółki cywilnej pod nazwą MAR FOUR SIEKIERSKA, TITIENKO S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540321335

7.3.3) Ulica: ul. Srebrzyńska 5/7

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 714 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja umów rozpoczyna się z dniem 07.03.2025 r. do 18.02.2027 r. (714 dni)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.