Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066923/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00075604/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH
W BRANIEWIE I MORĄGU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 313 015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCHW BRANIEWIE I MORĄGU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0acf25-9306-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066923/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1195121,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 766392,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z papy asfaltowej układanej na lepiku na papę asfaltową modyfikowaną SBS, termozgrzewalną z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 11 na terenie KNW przy ul. Sikorskiego w Braniewie.Charakterystyka obiektu:
Budynek dwu-kondygnacyjny, murowany, niepodpiwniczony, dwu-klatkowy. Dach czterospadowy konstrukcji drewnianej, kryty papą asfaltową.
Kubatura budynku: 12 078 m3
Pow. użytkowa: 2 168 m2
Pow. dachu: 1 524 m²
Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wod-kan., c.o., piorunochronną
Budynek jest użytkowany i w czasie naprawy będzie użytkowany.
Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
Wymiana pokrycia z papy asfaltowej układanej na lepiku na papę asfaltową modyfikowaną SBS, termozgrzewalną, warstwa podkładowa mocowana mechanicznie z możliwością zgrzania zakładów oraz warstwa nawierzchniowa.
Częściowa wymiana deskowania pełnego z desek 25mm.
Wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej.
Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej: murów ogniowych, okapów i komina.
Wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej.
Przemurowanie komina ponad dachem.
Odtworzenie instalacji piorunochronnej z wykonaniem pomiarów.
Wywóz i utylizacja odpadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 434917,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:- oczyszczenie mechaniczne i zmycie starej farby z luźnym odstającym tynkiem na elewacji;
- uzupełnienie tynków zewnętrznych na elewacji;
- wykonanie tynków mineralnych cienkowarstwowych na gotowym podłożu z oprawy
o uziarnieniu 2 mm i fakturze baranka z uprzednim przygotowaniem podłoża;
- dwukrotne malowanie powierzchni tynków fakturowych farbą silikonową w kolorze jasno szarym;
- „remont wrót garażowych stalowych z uzupełnieniem blachą w miejscach demontażu szyb zbrojonych wraz z malowaniem farbą olejną w kolorze jasno szarym (w zakres wchodzi prostowanie odkształconych i wypaczonych elementów konstrukcyjnych wrót; wymiana elementów konstrukcyjnych odkształconych, których nie można wyprostować; uzupełnienie spawów na zawiasach częściowo urwanych; wyprostowanie wrót, które uległy skręceniu w trakcie eksploatacji; uzupełnienie brakujących rygli blokujących zamknięcie wrót; usprawnienie polegające na bezproblemowym, lekkim zamknięciu wrót)”.
- wymiana stolarki okiennej stalowej na okna z kształtowników aluminiowych;
- rozebranie starej i ułożenie nowej opaski betonowej budynku;
- oczyszczenie z rdzy i pomalowanie farbą olejną dwukrotnie dźwigarów kratowych;
- dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych z uprzednim przygotowaniem podłoża oraz uzupełnienie ubytków w tynkach do 10% pow. ściany;
- pokrycie dachu jednokrotne papą termozgrzewalną z wykonaniem obróbek blacharskich;
- wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu z zabezpieczeniem;
- utwardzenie terenu nawierzchnią betonową z wcześniejszym wykonaniem koryta oraz
z zastosowanie warstw i podbudowy zgodnie z przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 714671,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312719,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312719,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): APARTAMENT S.C. SZURPICKA ZOFIA, ROMANOWSKI LESZEK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROMANOWSKI LESZEK ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "APARTAMENT", ZOFIA SZURPICKA INWEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821610682
7.3.3) Ulica: Morska 30C
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APARTAMENT SPÓŁKA CYWILNA SZURPICKA ZOFIA, JANKOWSKA URSZULA
jakie przetargi wygrała firma
APARTAMENT SPÓŁKA CYWILNA SZURPICKA ZOFIA, JANKOWSKA URSZULA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312719,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537978,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537978,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane "NORBUD" Norbert Szulc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411591118
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "NORBUD" NORBERT SZULC
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "NORBUD" NORBERT SZULC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537978,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część zamówienia nr 1:
60 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 10 maja 2022 r.)
Część zamówienia nr 2:
90 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.