Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00114338/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa leśniczówki Kuklinów III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiewiórowskiego 70
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krotoszyn.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa leśniczówki Kuklinów III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda7632f-e416-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260100,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku
leśniczówki wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza budynku, zlokalizowanego na dz.
nr 8208 AM1 obręb Rzemiechów w sposób określony w projekcie budowlanym i pozostałej
dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, w tym w umowie również
stanowiącej załączniki do SWZ.
Celem zamówienia jest przebudowa budynku leśniczówki wraz ze zmianą sposobu użytkowania
poddasza budynku na mieszkanie oraz wydzielenie części budynku i zmiana sposobu
użytkowania na kancelarię leśniczego z zapleczem socjalnym wraz z niezbędną infrastrukturą
techniczną.
Obiekt jest wolnostojący, dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony.
Dach o kącie nachylenia połaci 40°. Wierzchnie pokrycie dachu z blachodachówki w kolorze
brązowym.
Projektowane główne wejście do budynku leśniczówki od strony północnej, dodatkowe wejście
również od strony południowej. Obiekt wyposażony jest w instalacje: wodociągową oraz
elektryczną. Projektuje się podprowadzenie nowej kanalizacji sanitarnej projektowanej
przebudowy do zbiornika bezodpływowego. Ogrzewanie budynku poprzez wpięcie do istniejącej
instalacji c.o.
Dane budynku po rozbudowie
• powierzchnia zabudowy 193,41 m2
• powierzchnia użytkowa 191,23 m2
• kubatura 917 m3
• długość całkowita 9,95 m
• szerokość całkowita 18,39 m
• wysokość w kalenicy 7,50 m
• wysokość w okapie 3,07 m
• liczba kondygnacji 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany „PRZEBUDOWA
BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA PODDASZA
BUDYNKU NA MIESZKANIE ORAZ WYDZIELENIEM CZĘŚCI BUDYNKU I ZMIANĄ
SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA KANCELARIĘ LEŚNICZEGO Z ZAPLECZEM SOCJALNYM
WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ /kat. I, XVI/.” opracowany przez MTM
PROJEKT Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Tomasz Musielak z/s w Miliczu wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz umowa.
UWAGA: W zakresie instalacji CO zamawiający określa, że przedmiotem zamówienia nie będzie
zakup i instalacja pompy ciepła, ale zamawiający wybiera wariant określony w projekcie w
postaci przebudowy instalacji CO bez pompy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót budowlanych oraz spełnienia
wszystkich świadczeń wynikających z tej dokumentacji projektowej i umowy, które stanowią
załączniki do SWZ.
Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe
sprawdzenie
w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez
Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot
niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie
realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji.
Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia
okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla
Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
1.2. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania:
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania
z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego.
2) Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki
budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
3) Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i
Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana
jedynie w tejże Specyfikacji.
4) Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją
zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SWZ oraz inne czynności
wynikające ze specyfiki zamówienia.
5) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów,
materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż
podane produkty są przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania
produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych
nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej.
6) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm,
aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać
mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać
postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o
ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej.
W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego
kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy
zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod
warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta, Inspektora Nadzoru i
Inwestora.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy
Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308
ust. 1 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający przewiduje nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów
elektronicznych. ani dołączenia katalogów elektronicznych do ofert, w sytuacji określonej w art.
93 Pzp. 10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza
składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia
zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Podział zamówienia na części był niezasadny, obejmował zakres prac, którego nie można w
żaden racjonalny sposób podzielić. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców
realizujących poszczególne części zamówienia w jednym czasie mogłaby poważnie zagrozić
właściwemu wykonaniu zamówienia, a taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami
technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w postępowaniuINNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa autobusu niskoemisyjnego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o. - powtórzenie postępowania
- Przebudowa chodnika drogi powiatowej nr 5135 P w m. Starygród
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.