eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowanych " Budowa lądowiska dla helikopterów HEMS wraz z parkingiem wielopoziomowym przy Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowanych „ Budowa lądowiska dla helikopterów HEMS wraz z parkingiem wielopoziomowym przy Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 017 86 64 763

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowanych „ Budowa lądowiska dla helikopterów HEMS wraz z parkingiem wielopoziomowym przy Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28800941-e11f-4635-baf5-44250019449b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041335/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Nadzór inwetorski dla „Budowy lądowiska dla helikopterów HEMS wraz z parkingiem wielopoziomowym przy Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ( ..)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez system obsługujący proces udzielania zamówień publicznych za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. 2. System jest
dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej
treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do
Systemu. 4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności:
przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. 5.
Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Po prawidłowym przekazaniu plików oferty wyświetlana jest informacja o pozytywnym przyjęciu oferty
przez System. 6. W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w
Systemie konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik
będzie pełnić rolę administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po
kliknięciu przycisku „Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy,
oraz złożenia oferty dostępna jest w Systemie w zakładce E-learning. 7. Zgodnie z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie,
ul.
Lwowska 60, 35-301 Rzeszów
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@szpital2.rzeszow.pl,
telefonicznie nr tel. 17 86 64 500, listownie na adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul.
Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, kontakt osobisty w siedzibie Szpitala
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019), dalej
„ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 250/019/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowanych „ Budowa lądowiska dla helikopterów HEMS wraz z parkingiem wielopoziomowym przy Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie- etap przygotowawczy do budowy Podkarpackiego Centrum Medycyny Dziecięcej”
Zakres robót budowlanych, będący przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in.:
1) Parking wielopoziomowy
2) Wyniesione lądowisko dla helikopterów HEMS.
3) Łącznik lądowiska dla helikopterów z budynkiem SOR.
4) Szyby windowe oraz klatka schodowa przy budynku SOR
5) Komora ciepłownicza K2
6) Magistrala ciepłownicza pomiędzy komorą K1 i K2
7) Zbiornik retencyjny
8) Zabezpieczenie przebudowanej magistrali ciepłowniczej na czas wykonywania robót budowlanych, wraz z późniejszym demontażem zabezpieczenia wg. przekazanej dokumentacji uzgodnionej właścicielem sieci (MPEC Rzeszów).
9) Prace demontażowe istniejących nieczynnych sieci.
10) Pozostałe roboty budowlano montażowe:
a) Budowa zbiorników p.poż.,
b) Budowa zbiornika paliwa dla agregatów prądotwórczych,
c) Budowa i przebudowa sieci/przyłączy kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wody, elektroenergetycznej i teletechnicznej,
d) Budowa drogi wewnętrznej i pozostałej infrastruktury temu towarzyszące,
e) Demontaż istniejących utwardzonych placów dróg i parkingów (kostka brukowa, płyty ażurowe typu jumb, asfalt),
f) Demontaż ogrodzenia placu budowy oraz drogi tymczasowej do SOR,
2. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określony jest w:
a) dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych lub Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy zakres robót,
Dokumentacja dot. postępowania na roboty budowlane dostępna jest na stronie https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/public/postepowanie?postepowanie=77605141
b) projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
c) opisie przedmiotu zamówienia

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Niniejsze zamówienie dotyczy usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, które zlecone będą w ramach jednego zamówienia. Podział zamówienia skutkowałby nadmiernymi trudnościami technicznymi wykonania zamówienia oraz problemami w koordynacji różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) - 60%;
2) ilość wizyt inspektorów nadzoru (branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) na budowie w ciągu każdego tygodnia – 40%.
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 100 x 60%
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
b. Kryterium ilość wizyt inspektorów nadzoru na budowie w ciągu każdego tygodnia oceniane będzie następująco:
- 3 wizyty na budowie w ciągu każdego tygodnia – 0 punktów,
- 4 wizyty na budowie w ciągu każdego tygodnia – 20 punktów,
- 5 wizyt na budowie w ciągu każdego tygodnia – 40 punktów
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1 (maksymalnie 60 pkt) i kryterium ilość wizyt inspektorów nadzoru na budowie w ciągu każdego tygodnia P2 (maksymalnie 40 pkt ) P=P1+P2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty w kryterium innym niż cena zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie których będzie można przyznać punkty w danym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia oferta otrzyma w danym kryterium 0 punktów oraz Zamawiający uzna że Wykonawca zaoferował minimalną ilość wizyt inspektorów nadzoru na budowie w ciągu każdego tygodnia
W przypadku zaoferowania ilości wizyt na budowie w ciągu każdego tygodnia krótszego niż minimalny wymagany, oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wizyt inspektorów nadzoru (branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) na budowie w ciągu każdego tygodnia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 usługę wielobranżowego nadzoru inwestorskiego polegającego na budowie obiektu kubaturowego w skład którego wchodził parking dla samochodów osobowych na nie mniej niż 80 miejsc postojowych ( parking wielopoziomowy, parking podziemny)
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie i uprawnienia budowlane*:
- Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowy w zakresie określonym dla niniejszego zamówienia która będzie posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej 1 inwestycji obejmującej swym zakresem budowę obiektu o powierzchni całkowitej co najmniej 4 000 m2, wznoszonego w technologii szkieletowej stalowej.

- Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowy w zakresie określonym dla niniejszego zamówienia która będzie posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej sanitarnej w co najmniej 1 inwestycji obejmującej swym zakresem budowę obiektu o powierzchni całkowitej min. 4000 m2, który został wyposażony w instalację hydrantową z dedykowaną hydrofornią p.poż. oraz systemem automatycznego gaszenia.
- Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowy w zakresie określonym dla niniejszego zamówienia która będzie posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej elektrycznej w co najmniej 1 inwestycji obejmującej swym zakresem budowę parkingu kubaturowego ( parkingi wielopoziomowe, parkingi podziemne) na co najmniej 80 miejsc postojowych.

* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający nie dopuszcza połączenia wyżej wskazanych funkcji

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (określonych w Rozdziale VI pkt 1.4.1.a), oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług dotyczy usług faktycznie przez niego wykonanych.
2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, (określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1 b) a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w
celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp
do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z
zastrzeżeniem ppkt. b) ;
b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a),
Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku
wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów
na język polski ;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: -
Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również
wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum). 2. Pełnomocnikiem Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest
Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce
„Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. 3. Pełnomocnictwo, o którym
mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie
wspólnej Wykonawców. 4. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z
Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców
składających ofertę wspólną. 5. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym
jest
również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie
zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak
Wykonawcy składający ofertę wspólną. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw
do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa zamówienia :
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowanych „ Budowa lądowiska dla helikopterów HEMS wraz z parkingiem wielopoziomowym przy Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie- etap przygotowawczy do budowy Podkarpackiego Centrum Medycyny Dziecięcej”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.