Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00117373/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym
2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070608537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 99 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym2021/2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d6b3d83-e599-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004013/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117373/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DN.492.47.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 591135,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi transportowej pn: „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021/2022”.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje transport i opiekę w czasie przewozu (przywóz i odwóz) uczniów niepełnosprawnych z miejsca ich zamieszkanie znajdujących się na terenie Gminy Andrychów do:
4.2.1. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Filia w Kętach,
4.2.2. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie,
4.2.3. Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach-Gorzeniu,
4.2.4. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kalwarii Zebrzydowskiej,
4.2.5. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie,
4.2.6. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 6 dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami słuchu i mowy w Krakowie ,
4.2.7. Szkoły Podstawowej nr 4 w Andrychowie,
4.2.8. Liceum Ogólnokształcącego w Andrychowie,
4.2.9. Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kozach,
4.2.10. Niepublicznego Specjalnego Punktu Przedszkolnego „Dać Szansę” w Choczni
zgodnie z wykazem tras oraz ilością dowożonych uczniów niepełnosprawnych stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.3. Przewozem objęci będą uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego lub orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wydane przez Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczną.
4.4. Dowozy wykonywane będą zgodzie z rozkładem zajęć podanym przez Dyrektora każdej placówki. Dojazd między godz. 7:00-8:00 na zajęcia, a powrót między godz. 13:00-15:00.
4.5. W okresie obowiązywania umowy wykaz planowanych tras dowozu oraz ilość dowożonych uczniów, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ mogą ulec zmianie. Zmianie mogą ulec także godziny dowozu i odwozu uczniów w wyniku dokonania przez dyrektorów szkół zmiany rozkładu zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu w poszczególnych dniach tygodnia.
4.6. Dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd do siedziby Wykonawcy po zakończeniu dowozu realizowany będzie na koszt Wykonawcy.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt:
4.7.1. utrzymywać w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych;
4.7.2. przestrzegać przepisy bhp i p. poż.;
4.7.3. oznaczyć pojazdy na czas przewozów, że wykorzystywane są do transportu uczniów niepełnosprawnych;
4.7.4. zapoznać się z trasą na której będzie wykonywać zadanie.
4.8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym.
4.9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów niepełnosprawnych.
4.10. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu.
4.11. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.12. UWAGA! Zamawiający zastrzega wstrzymanie realizacji zamówienia w przypadku decyzji Ministra Edukacji Narodowej o zawieszeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach i placówkach oświatowych wynikających z wystąpieniem COVID-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410535,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410535,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410535,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorca Józef Czarny Józef Czarny „Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070502520
7.3.3) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410535,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa w celu utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Usługa organizacji wyjazdów edukacyjnych oraz wyjazdów wzmacniających tożsamość regionalną"
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.